eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

@ Romaty

Haha dat had ik ook toen ik zwanger was van Merle* in het begin en ik moet er nu ook niet aan denken dus wie weet (komt ook omdat ik met een zere knie zit en mijn vriend is snipverkouden) maar het gaat wel weer over hoor!!

@ mama1977

Ik kan me goed voorstellen dat je je zo voelt ik heb dat ook regelmatig! Dat zal wel allemaal normaal zijn denk ik dan ik wens je veel sterkte en hoop dat je snel zwanger bent en dat het dan goed gaat!!

xx Wendy mama van Merle*

@wendy-merle: toch nog geen positieve test?

@romaty: heel herkenbaar, hier hetzelfde verhaal. Ik ben aan het eind van de dag ook wel moe. Mijn man maakt al grappen als 'nu hoeft het niet meer hè als je je doel bereikt hebt'. Gelukkig is hij ook vrij moe 's avonds wegens de drukte op zijn werk dus kom ik er goed mee weg ;-)

@mama1977: heel begrijpelijk dat je je k*t voelt na 2 miskramen. Dat zijn 2 enorme teleurstellingen. Ik hoop echt voor je dat je binnenkort goed nieuws hebt.

@linda, nou inderdaad!! Als je voor een kindje gaat heb je toch wel wat vaker sex dan normaal, althans wij wel!! En als je dan zwanger bent en alle hormonen je lichaam in beslag nemen heb je ff helemaal geen zin meer. Maar uh, die grap van je man, die herken ik hoor!! Ga dit weekend maar es even mijn beste beentje voor zetten!! Doe ik vast ons allebei een plezier mee!! hihi!!

x

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve en meelevende reacties. Dat doet me goed!
Wat jullie schrijven over minder zin hebben in sex ken ik ook. mijn man kon ook zo fijn zeggen als ik zwanger was (dus ook minder zin in sex) "Zo, heb je de buit binnen?" Komt ook zo lekker bod over. Maar goed, het klopt wel dat we meer sexxen als we proberen om zwanger te worden. Normaal hoef ik ook niet zo vaak hoor.....
Vanavond gaan wij ook weer eens een poging wagen. Misschien ben ik nu wel vruchtbaar. Ik weet het niet. Mijn cyclus was al lang en onregelmatig en na dat bruinverlies kan ik er helemaal geen touw meer aan vast knopen. Ik sprak er vandaag nog met een vriendin over en die zei dat je een miskraam wel kan zien als het begin van je nieuwe cyclus en dat dat bruinverlies waarschijnlijk nog van de mk is.
Het bruinverlies is trouwens wel gestopt. Eergisteren.
Nou, ik ga douchen en naar bed.
Weltrusten!

Liefs, mama1977.

Hey meiden,

Alles goed met iedereen?
Hier vrij rustig eigenlijk. We zijn gister met een groep op natuur ijs gaan schaatsen, mijn vriendin had 2 paar oude schaatsen van haar moeder geleend, het was erg leuk, maar oh zo koud!
We waren 11 uur 's avonds koud, ze hadden het ijs met bouwlampen verlicht, zag er mooi uit, en ik heb er bijna 2 uur over gedaan om weer op temperatuur te komen.
Vandaag lekker weekend, Marcel gaat werken helaas, dus ik ga maar lekker het huis doen.
Ik had op sensitest 3 extra gevoelige zwangerschapstesten gekocht voor 12 euro, die kan je 6 dagen voor je NOD doen. ik denk dat ik er vandaag 1 probeer, dinsdag en donderdag hahaha.
Ik weet niet of ik zwanger ben, ben natuurlijk nog lang niet overtijd ofzo.
Maar ik ruik alles en droom weer zo levendig, over rare ruzies met marcel en weet ik veel wat.
Toen ik zwanger was van Darren had ik dat ook, ik rook werkelijk alles! gek werd ik ervan. kon nergens komen zonder vieze luchtjes te ruiken.

Nou ik hou jullie op de hoogte,

Liefs

Hoi allemaal!

Nou heb het weer overleefd hoor, die dag werken extra. De directeur vroeg nog: "En hoe bevalt het, zo'n hele week werken?" "Als een hele dag teveel."   antwoordde ik toen. Daar kon hij wel om lachen gelukkig. Het viel uiteindelijk ook wel mee hoor. 's Oschtends besloten we spontaan om in plaats van te gymmen te gaan schaatsen. Dus alle kinderen namen hun schaatsen mee en toen hebben we de hele middag op het ijs gestaan. Ook op natuurijs, maar wel een beetje nep. Het is gewoon een ondergelopen stuk weiland. Maar het was erg leuk. Ik heb zelfs nog op een sleetje gezeten. Getrokken door een paar kinderen. Kon me nog net vast houden, het ging zo hard! En vaart minderen bij een heuvel, ho maar. Het scheelde weinig of ik was als een soort tekenfilm figuurtje over het heuveltje heen gevlogen!

@ Romaty: Blijf maar lekker even selectief hoor. Eigenlijk moet je alleen leuke dingen lezen! Is goed voor de kleine Ik ben blij te lezen dat je er nu ook een beetje van kan genieten. Doen hoor!  En mijn nod staat idd op 24 fenruari.Ben maar even uitgegaan van 40 dagen. Dan kan het alleen maar meevallen. Vandaar. Hopelijk werken die capsules natuurlijk snel, dan is het misschien deze maand al  minder!

@ Yessie: heerlijk he, weer schaatsen. Het is voor mij al weer zo lang geleden dat ik echt heb geschaats, het voelde heel onwennig weer op het ijs te staan.

@ Linda80: Gaat alles nog lekker bij jou? Kleine kwaaltjes zijn als een soort bevestiging, zolang het maar niet te erg wordt he?!

@ mama1977: Logisch dat je af en toe vol schiet. Het is ook niet niks! En dan nog 2 keer per jaar... Er zullen wel meer data komen dat je even volschiet, maar hier mag je het altijd kwijt hoor!

Groetjes!

He meiden,

ben jullie niet vergeten hoor, maar ben erg druk met van alles en nog wat! In de prive/werk sfeer zijn een aantal dingen gebeurd, die ik hier liever niet neer zet! Je weet nooit he, sorry!!

Als het wat rustiger is, reageer ik weer en hopelijk is dat heeeeel snel!!

x

Hee meiden,

Daar ben ik eventjes, wilde even laten weten dat het met ups en downs gaat. Maar voor nu 2 goede dagen achter de rug. Vrijdag lekker wezen uitwaaien in Egmond aan Zee en vandaag met m'n mannen het ijs op geweest, heerlijk saampjes zo bezig te zijn, dat voelt goed!!!

Liefs Lientje

Ps Romaty, Ik wil je niet laten schrikken hoor...maar ik snap je wel, had hetzelfde gedaan wrs! Knuf voor jou!

Terug
Bovenaan