eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

hoi meiden,

weer terug van weg geweest. heb het ontzettend druk gehad ondanks dat ik kerstvakantie had.
hoop dat iedereen een mooi kerst heeft gehad en oud en nieuw.

iedereen die hier nieuw is welkom en leuk dat je mee wilt praten.

hoe is het met de zwangeren onder ons? al last van kwaaltjes?

iemand vroeg wat je deed voor werk en hoeveel uur.

ik werk donderdags en vrijdags op een basisschool en voor de andere dagen val ik in, op dit moment praktisch dus elke dag.
dit doe ik op een zmlk school, cluster 3 is dat voor degene die weten wat het is, zowel so als vso.

ben zelf vandaag naar de gynaecoloog geweest. heb een inwendige echo gehad om te kijken hoe en of ik al wel een eisprong heb gehad of niet. had ik dus al wel gehad op begin deze week. dus moet ik nu eerst 2 a 3 weken wachten niet ongi dan testen.uitgaand van 28 dagen moet ik in de week van 19 januarie ongi worden.
als blijkt dat ik niet zwanger ben(lijkt me ook stug)maar ook niet ongi wordt starten met primulid voor een week om het op te wekken.als ik dan wel ongi wordt starten  op dag 3 met clomid. ook als ik uit mezelf ongi wordt.
dan op dag 10 of 11 een echo laten maken om te kijken of de clomid heeft gewerkt.

ga zo lekker voor de t.v. zitten een effe zappen, mannetje is niet thuis, hij heeft cursus vanavond.

groetjes marianne

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    = Zwanger.

Naam:________
Ronde:____
Leeftijd:____
NOD:_____    
Status:__

Daniellexx
3
24
24 feb

Yessie84
4
24
20  jan  

Jansske
3
27
28 jan

Djurresmama
2
26
19 jan/26jan?

Februari08
1
29
?  

mama1977                            
1  na  mk                      
31                                              
eind  jan?                  

Miss Moneypenny
1
33

30 jan

Inga8                                  
0  (nog niet)

30

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel
27
1
14-08-2009
09-02-2009

Romaty
24
1
29-08-2009
21-01-2009

LindaG80        
29
3
07-09-2009
29-01-2009

Daniellexx
3
24
24 feb

Yessie84
4
24
20  jan  

Jansske
3
27
28 jan

Djurresmama
2
26
19 jan/26jan?

Februari08
1
29
?  

mama1977                            
1  na  mk                      
31                                              
eind  jan?                  

Miss Moneypenny
1
33

30 jan

Inga8                                  
0  (nog niet)

30

Wendy-Merle

1

25

2 Jan.

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel
27
1
14-08-2009
09-02-2009

Romaty
24
1
29-08-2009
21-01-2009

LindaG80        
29
3
07-09-2009
29-01-2009

Ik stond er niet meer tussen

xx Wendy

quote: Wendy-Merle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-01-2009 22:48:58'));

Daniellexx
3
24
24 feb

Yessie84
4
24
20  jan  

Jansske
3
27
28 jan

Djurresmama
2
26
19 jan/26jan?

Februari08
1
29
?  

mama1977                            
1  na  mk                      
31                                              
eind  jan?                  

Miss Moneypenny
1
33

30 jan

Inga8                                  
0  (nog niet)

30

Wendy-Merle

1

25

2 Jan.

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel
27
1
14-08-2009
09-02-2009

Romaty
24
1
29-08-2009
21-01-2009

LindaG80        
29
3
07-09-2009
29-01-2009

Doe ik het nog fout ook!!!

xx Wendy

Wendy, nog steeds niet ongi? Spannend hoor meid. Ik zal voor je duimen.

Heey meiden!

@ Cora: Wat fijn zulk goed nieuws meis! Geniet ervan!!!

@ Yessie: Sjonge, wat hebben jullie een heftige tijd achter de rug. Goed dat je er met je man over kunt praten en dat jullie allebei je best doen. Over een tijdje wordt het vast rustiger.

@ Romaty: Ik snap dat het je even te heftig wordt hoor. Af en toe schrik ik ook wel van die verhalen die ik hier lees. Zou dit een normale afspiegeling zijn? Of hebben deze meiden gewoon  heel veel pech  gehad? Denk ik dan... Ik kan me voorstellen dat op het moment dat de hormonen  toch al door je lichaam gieren, je dit even niet kunt gebruiken.  

Pffff, ik dacht eindelijk weekend te hebben... mooi niet. Een  collega is ziek en de directeur heeft gevraagd of ik wil invallen. Aan de ene kant heb ik er helemaal geen zin in. Mis ik mijn dag met mijn meisje! Maar  ik weet ook dat ik de directeur met een probleem laat zitten als ik  het niet doe... Dus ik ga morgen toch maar werken. Maar als de bel gaat, ga ik ook meteen weer weg!  
He bah, moest even zeuren hoor....    

@Danielle. Je mag af en toe best ff zeuren hoor! Ik kan me helemaal voorstellen dat je er van baalt maar dat je ook de directeur niet wil laten vallen.

@Romaty. goed dat je aan jezelf denkt en uit zelfbescherming minder op het forum leest. Zie je wel dat je ECHT WEL zwanger bent! Je trekt je de dingen veel meer aan en wordt eerder emotioneel. Ben ook blij voor je dat je wat zwangerschapskwaaltjes hebt zodat je zelf meer gelooft dat je zwanger bent. Als ze maar niet TE erg worden he. Dat heb je de vorige keer al gehad. Dat mag je nu bespaart blijven!

Ik had net echt ff de balen. Ineens voelde ik me heel erg kwaad en verdrietig tegelijk dat ik een mk heb gehad. Ik dacht er aan dat ik vandaag 10 wk en 2 dgn zwanger zou zijn geweest. Die gedachte kwam ff heel hard aan.

Liefs, mama1977.

@danielle, he getver, nog een dag werken!! Dat lijkt me ook niks nee, en al helemaal niet op de dag dat je normaal lekker met je meisje kan zijn!! Maar goed, je staat nu waarschijnlijk al les te geven en als je dit leest ben je alweer lekker thuis en heb je echt weekend!! Geniet daar dan maar extra van!! Zag trouwens dat je nieuwe nod op 24 feb stond, wat een eind weg is dat zeg!! Hoop zo voor je dat je cyclus wat korter wordt, of dat je zwanger raakt natuurlijk!!

@mama1977, kan me zo voorstellen dat je zo nu en dan nog even zwaar de balen er van hebt!! Het is ook zo hard!! 2 miskramen in een halfjaar is ook niet niks!! Heb je  nog bruinverlies?

@wendy-merle, spannend zeg!! Ben benieuwd!! Het zou jullie ook zo gegunt zijn!!

Meiden, bedankt voor jullie lieve reacties!! Ik ben echt selctief geworden in wat ik wel en niet lees, puur uit zelfbescherming, en dus niet desinteresse hoor!! Ik heb ook altijd het idee dat op internet wel heel veel drama verhalen tevoorschijn komen, de gewone verhalen lees je bijna niet!!
En ja, ik begin langzamerhand te geloven dat ik echt zwanger ben!! Hoe is het mogelijk he!! Ik ben morgen denk ik 7 weken. Ik slaap heel slecht, heel licht en ik droom de meest gekke dingen, wat voor mij heel herkenbaar is uit mijn eerste zwangerschap!! Daarnaast ben ik nu echt sneller vermoeid. Verder voel ik me goed!! Dus ik durf er zo langzamerhand van te genieten!!

En meiden ik vind het heerlijk om met jullie te kunnen kletsen hoor!! Maar ik blijf nog even een paar weekjes selectief!! Maar ik denk dat jullie dat wel begrijpen!!

Oh nog ff iets anders, kan ik hier wel kwijt, ik heb echt zo weinig zin in sex nu!! Heel verschrikkelijk!! Het staat echt al een paar weken stil hier, zo erg!! Heb me voorgenomen daar dit weekend proberen verandering in te brengen, want dit is ook niet wat!! Herkennen jullie dit een beetje?

x

Terug
Bovenaan