eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

he meiden,

Ff  heel iets anders, heeft iemand nog suggesties voor lekkere een persoonsmaaltijden?
Ik eet namelijk minimaal 2 keer per week alleen en ik at eigenlijk altijd van die lekker iglo zakjes met heel verse groenten en vis of vlees, wat in 10 minuten klaar was, heel gezond en lekker, maar uh, mijn smaak is aan het veranderen en nou lus ik het niet meer....
Maar ik wil niet altijd een boterham eten of een pizza, helemaal nu gezond eten extra belangrijk is!!

Iemand tips?????

Hoi allemaal!

Bedankt voor het meeleven.We hebben erg ons best gedaan met klussen hihi, dus ik deze maand in elk geval wat meer hoop... enneh, ik kom ook rond 8 februari uit hoor, Romaty, maar als ik de 12e nog niet ongi ben dan heb ik nog meer hoop. Denk alleen niet dat ik zo lang kan wachten hoor

@ Linda, was je helemaal vergeten te condoleren... Bij deze hoor.  

@ mama1977. lastig he, die lange  cyclussen! Ga de volgende keer gezellig mee aan de teunisbloemoliecapsules.... Kan nog niet zeggen of het werkt, maar ja,  baat het niet dan schaadt het ook niet, toch?

@ Romaty: Beterschap! Ik vind ook altijd dat ik wel heeeeeeeel ziek moet zijn, mag ik van mezelf op bed gaan liggen, maar je mag  jezelf ook best een beetje vertroetelen hoor! Wat ik vaak at als Mars moest overwerken was  dingen  uit de wok. Beetje kipfilet wokken, groetenpakketje erdoor heen, Beetje yoghurt dressing op  een wrap smeren, het hele pakketje oprollen en smullen maar. Voor de afwisseling nam ik  vaak een ander woksausje of ander vlees ofzo. Ook lekker en gezond! Is  er al iets dat je echt niet meer lust? Ik weet nog van de vorige keer dat ik alles kon hebben, behalve kaas. Dat vond ik zoooo stinken! hihi

Morgen moet ik naar de tandarts. Blegh!!!  Er moet  weer een verstandskies uit worden gehaald. Jakkie. Ben nu al zenuwachtig...........  

Hoi,

Ben vandaag ongi geworden. M'n cyclus  was deze keer dus 36 dagen.

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.   =Neutraal.   = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
3
24
12 feb

Yessie84
5  
24  
14 feb

Jansske
3  
27  
28 jan  

februari08
2
29  
half feb    

mama1977
2  na mk  
31  
4 mrt    

miss-moneypenny
1
33  
30 jan  

inga8
0  
30  
?  

Wendy-Merle
2  
25  
?  

Deleve
2  
27  
rond 15 feb  

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel

27

1

14-08-2009

09-02-2009

romaty

24

1

29-08-2009

21-01-2009

Linda80
29
3
07-09-2009
29-01-2009

djurresmama
26
2
10-09-2009?
04-02-2009

Hey meiden,

@ alle nieuwe meiden, welkom hier!
gezellig dat er zoveel meiden op dit topic zitten.

@linda, gecondoleerd met je oom.
Sterkte!
Ik zou je zoon idd niet meenemen, is mssn ook beter voor jezelf omdat je je dan op uitvaart en je vader kunt richten.

@mama1977, fijn dat je ongi geworden bent ( liever niet natuurlijk !!)
maar jullie kunnen nu weer vol goede moed de volgende ronde in.

@romaty, vervelend dat je ziek bent, beterschap!
Denk vooral aan jezelf en de kleine hoor, dat werk wacht maar gewoon!
Ik eet trouwens doordeweeks elke avond alleen en bij mij staat pasta toch
regelmatig op het menu.
Beetje pasta koken en met de saus kun je eindeloos varieren.
(ook met spinazie boursin en spekjes echt een aanrader!! )
Bovendien maak ik vaak voor 2x en vries ik het dan in.

Hier verder weinig nieuws, ben vrijdag al weer 12 wkn zwanger, het gaat hard!
Hebben de meiden die nog meer zwanger zijn al iets gekocht voor de beeb??

En andere meiden, het wordt tijd dat het onderste lijstje weer langer wordt hoor
Ben vergeten te kijken, maar zijn er meiden die binnenkort kunnen testen???

groetjes Cora

@danielle en cora, thanx voor de tips!! Twee dingen die ik allebei denk ik wel heel lekker vind!! Ga ze echt uitproberen!!

Tijdens mijn vorige zwangerschap luste ik echt geen vlees meer, maar tot nu toe valt dat nog goed mee. Eigenlijk kan ik alles nog verdragen, maar er zijn gewoon dingen die niet zo smaken als anders!!

@mama1977, fijn dat je ongi bent geworden, dan weet je tenminste dat alles weer op gang is!! Op naar ronde 2!!

@cora, ik heb nog niets gekocht hoor voor de beeb, ik moet mezelf namelijk nog steeds elke dag eraan herinneren dat ik zwanger ben, het dringt maar neit door, beetje hardnekkig dit keer, hihi!! Misschien dat we dit weekend het nieuws gaan vertellen, maar misschien ook wel niet....hihi moet lachen om mezelf, wat ben ik toch een muts!!

Kom momenteel de dagen redelijk door, met twee paracetamol. Meer wil ik er eigenlijk niet, hoewel ik weet dat je er zes mag ook als je zwanger bent. Maar goed, vandaag lekker vrij, dus ik ga zo ff op de bank voordat de kleine weer wakker word.

Oh, trouwens zo leuk, mijn kleine vent kan ineens zelf een stukje brood van een vork eten (hij vertikt het om met zijn handen te eten, maar van een vork wil hij dus wel zelf doen) en als ik het liedje klap eens in je handjes doe gaat hij mee klappen!! Zoooooo leuk!!

x

@ Danielle en orchideke ik duim voor jullie!

@ Danielle Ik heb  een maand  geleden ook mijn verstandskiezen de bovenste laten trekken helemaal geen last gehad dus hoop dat het jouw ook meevalt maar kan me wel voorstellen dat je  zenuwachtig bent ik moet morgen voor de halfjaarlijkse controle en ik ben bang dat er nog een uit moet dus ben ook wel  weer zenuwachtig hoor!!
Ik ben zelf nog niet met ovu testen begonnen maar denk dat ik nu  in mijn klusdagen zit! Afwachten dus maar...

@ linda gecondoleerd en veel sterkte!!

@ Roamty beterschap  ik kan me voorstellen dat je niet teveel paracetamol wilt slikken!  

Xx Wendy mama van Merle*.  

Terug
Bovenaan