eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Hi girls,

Hier nog eens een update van mij:)
Ik heb ineens geen klachten meer,ik had echt een week het ongi gevoel en echt veel last maar nu sinds twee dagen niks meer,echt niks,heel soms is een steekje,dus ik denk dat het van mijn eisprong zal geweest zijn of zo,volgens de korte cyclus mag ik vandaag testen dus ga nog tot morgen afwachten en eens testen,is deze negatief dan reken ik op de lange cyclus en mag ik vrijdag testen maar wacht ik toch zeker tot zondag af.
Dus duimen maar,maar heb er toch geen goed oog in,stel dat ik niet zwanger zou zijn heb ik wel weer een idee hoe lang men cyclus deze keer duurd en kan ik toch al gemakkelijker berekenen voor volgende maand he.
En hoe zit dat bij jullie?
Liefs orchi

Status betekenis:   = Klusdagen.    = Wachtdagen.    =Ongi.   =Neutraal.   = Zwanger.

naam:__________  
ronde:_____  
Leeftijd:___  
NOD:______  
Status:____

Daniellexx
3
24
12 feb

Yessie84
5  
24  
14 feb

Jansske
3  
27  
28 jan  

februari08
2
29  
half feb    

mama1977
1 na mk  
31  
eind jan  

miss-moneypenny
1
33  
30 jan  

inga8
0  
30  
?  

Wendy-Merle
2  
25  
?  

Deleve
2  
27  
rond 15 feb  

Naam:                              
Leeftijd:          
Ronde:          
Uitgerekende  datum:    
Echo:                              
Status  

Berg-Driel

27

1

14-08-2009

09-02-2009

romaty

24

1

29-08-2009

21-01-2009

Linda80
29
3
07-09-2009
29-01-2009

djurresmama
26
2
10-09-2009?
04-02-2009

Zo even weer het lijstje naar bovengehaald. Stond alweer 2 blz terug!

@ orchi: Zoals je hebt kunnen lezen heb ik een onregelmatige cyclus. Vandaar dat ik aan de gang ben met ovutesten en teunisbloemolie. Gisteren een hele goede posi test, dus flink aan de klus geweest. Binnekort zullen we het weten. Nu begint dat stomme wachten.......

Hopelijk test jij snel postitief, dan weet je  waar al die ongemakjes van de week vandaan kwamen...

@ Ik las dat er weer iemand binnekort een echo had, Linda volgens mij? Spannend hoor!

Groetjes, Daan  

Goede avond meiden!

Daar ben ik ook weer. Heb niet zo veel te melden. zit te wachten en wachten duurt lang...... dat weten we allemaal! Ik zit nu op dag 35. Ik heb echt niet het idee dat ik zwanger ben. We hebben ook bijna niet geklust maar je weet maar nooit he.

@Linda. Jeetje meid, wat erg van je oom! Heel veel sterkte ermee. Misschien is het inderdaad maar beter om Max niet mee te nemen. Hij heeft er toch niks aan en begrijpt het niet. En zonder hem kun je veel makkelijker je eigen emoties laten gaan en er voor je vader zijn.

@jtzwanger. Welkom bij dit topic. Je kon het hier al eerder lezen. het is inderdaad beter om om de dag te klussen.

@indysmama. Heel herkenbaar hoor meid, die twijfels. Hebben we allemaal wel eens last van. Maar vanbinnen weet je dat het toch allemaal wel goed komt als de tweede baby eraan komt.

@Danielle. Wat fijn, die positieve ovulatietest. Ik voel gewoon bijna je blijdschap door het scherm heen!

Hoe is het met de rest van de dames?

mama1977.

Goedemorgen meiden,

nou ja geodemorgen, voor mij niet hoor, ik ben zo ziek als een zeehondje!! Bah, ben nu wel aan hetw erk, maar denk dat ik straks toch ff terug mijn bedje op zoek want dit is ook niet wat, zit te zweten achte rmijn bureau, en twee tellen heb ik het weer steenkoud!! pff...

@danielle, goed zeg zo'n positieve ovulatie!! Heb je voor dat je die test posi had ook nog geklust? Nu de wachtdagen in!! Zo spannend! Ik ga voor je duimen!! maar uh, normaal heb je 14 dagen na je ei je nod, maar dat is dan toch eerder 12 februarui meid, ik kom dan voor jou uit rond de 8ste februari!!

@orchi, ik had dit op een gegeven moment ook, dat ineens alle pijn weer verdwenen was, maar na een paar dagen kwam dit toch vaag weer terug, ik dacht dus ook aan mijn eisprong, en daarna aan vroege klachten van een opkomend eongi, maar niks was minder waar, ik was gewoon zwanger, dus ik ben heel benieuwd bij jou!!

@linda, gecondoleerd met je oom. ik wens je heel veel sterkte!!

@mama1977, al 35 dagen , dat  is ook al best lang!! had je voorheen ook zo'n lange cyclus?

Hier eigenlijk niets te melden, behalve dan dat ik ziek ben, en dat we het nieuws nog steeds niet verteld hebben. ik ben dan ook zo'n muts die zich druk kan gaan maken om iedereen zijn reacties, dus ik denk dat ik het daarom stiekum gewoon aan het uitstellen ben!! maar goed, ben ook pas over een dikke twee weken 12 weken zwanger, dus ach ik heb nog even, en niemand heeft ook maar iets door en dat is ook wel weer heel erg leuk!!!

x romaty

@Romaty. Wat vervelend dat je ziek bent. Doe het maar lekker rustig aan, als dat gaat met je werk.
35 dagen is ook lang maar ik heb ook een onregelmatige cyclus. Na mijn mk in juli werd ik na 33 dagen weer ongi. De 2 cyclussen daarna duurden 45 en 36 dagen. Dus ik weet het niet. In januari ga ik in ieder geval nog niet testen. Ik heb wel eens gelezen dat je met een onregelmatige cyclus je langste cyclus moet pakken en daar twee dagen bij op tellen. Op die dag zou je kunnen testen. Pfft.... dat zou dan voor mij pas op 6 febr. zijn. Ik weet niet of ik dat vol hou.

Liefs, mama1977.

@mama1977, dat is wel ff lastig ja, zo'n cyclus!!! dat wachten is zo vervelend!! geduld is schone zaak zeggen ze dan, maar oh wat is het lastig!!!

Ik ben nog steeds aan het werk, er liggen te veel belangrijke dingen om nu naar huis te gaan, want ja er is niemand die mijn werk nu over kan nemen, ach ja....
Ik moet zeggen, het gaat ook nog wel, ben ook eerlijk gezegd niet ziek genoeg om op bed te gaan liggen, daarvoor vind ik eigenlijk dat ik echt heel erg ziek moet zijn!!

Dus hup, kop eronder en gaan met die banaan!!

x

@Romaty: wat vervelend dat je ziek bent! Veel beterschap en hopelijk zet het niet door. Het is extra vervelend als je ziek bent en zwanger bent want dan kun je je niet helemaal volpompen met pijnstillers ;-)

@mama1977: Dat is wel een lange cyclus. Hopen maar dat hij nog veel langer duurt omdat dat een andere reden heeft ;-) Wanneer ga je testen?

@danielle: fijn dat je test werkte. Ik zal voor je duimen!

Liefs Linda

Terug
Bovenaan