eerste ronde tweede kindje, wie kletst mee?

Merel en Miranda, gezellig dat jullie meekletsen.

Het is weer rustig vandaag zeg. Kan merken dat we allemaal een beetje in de wacht zitten hihi.

Nog bedankt voor de glitters trouwens! Hopelijk brengt het geluk deze maand. Volgens de babybrabbelsite waarop je kunt uitrekenen wanneer je vruchtbaar bent, gaan dit weekend de klusdagen in. Maar volgens de ovutesten is er nog niets te zien... Ben benieuw. Neem wel heel trouw die teunisbloemolie in, dus ik hoop dat het werkt!  

Morgen gaan we een traphekje kopen, voor de keukendeur. Kan ze niet  meer in de kattenbak graaien! Vanmiddag nog maar net op tijd om  haar weg te grissen hihi

Fijne avond allemaal!    

Hoi,

Voor iedereen die nieuw is: Welkom!!

Haha ja idd volgens mij is iedereen aan het wachten ja heb verder ook niet zoveel te vertellen maar lees nog wel steeds mee hoor!!

xx Wendy mama van Merle*

Ha meiden,

Indysmama & denys leuk dat jullie meepraten!

Vandaag heb ik mijn intake gesprek gehad bij de vk. Het stelde eigenlijk maar weinig voor. De echo heb ik pas volgende week donderdag dus nu weet ik eigenlijk nog niets. Vandaag nog niets gezien/gehoord. Het was wel weer grappig om degene te zien die mijn vorige bevalling heeft gedaan.
Het is eigenlijk best raar. In het begin maakte ik me helemaal geen zorgen, maar nu ben ik best onzeker. Gaat alles wel goed?
Nog even een week geduld dus.
Gister is onverwacht mijn oom overleden. Dit kwam vooral hard aan bij mijn vader die dit jaar al een zus is verloren en een broer en zus waarbij kanker is geconstateerd. Dinsdag is de begrafenis. Ik denk dat ik Max maar niet meeneem, want ik ben bang dat hij wegloopt of er doorheen gaat brullen.
Verder eigenlijk niets te melden. Zo maar even lekker tv-kijken, ik heb vanavond het rijk alleen.

Veel klusplezier iedereen!

Liefs Linda

Hoi Allemaal!

Zoals de titel van dit forum al zegt: De eerste ronde voor ons tweede kindje gaat beginnen! Daarom wil ik graag met jullie mee kletsen. Tis hier wel enorm gezellig! Wat wordt er veel gereageerd! Kei leuk!

Ik ben op dit moment ongesteld. Daarna gaan we aan het klussen.
Even een 'rare' vraag: Klussen jullie elke dag in de dagen dat je vruchtbaar bent? Kweet niet of mij dat gaat lukken ;-) maar tis voor een goed doel he....

liefs J-T

goeiemorgen allemaal
hier vanuit een saaie werkplek ff een krabbeltje
ik las in jullie vorige berichten dat jullie ook een hyves hadden
kan iemand mij vertellen welke dat is ik heb namelijk ook hyves lijkt me wel gezellie
ondertussen weet ik niet of ik wel kan wachten tot april om te stoppen met de pil
ik word nou al gek van de  spanningen ben ook helemaal hyper  en   dan zijn we nog niet eens begonnen en voel me ook super onzeker wat ik bij indy niet heb gehad lukt het wel gaat het niet lukken zal ik het wel aan kunnen twee kleintjes hoe zal het financieel gaan
maja als we er nu voor gaan en ik zou het geluk hebben weer in 1 keer zwanger te raken is hij of zij bijna tegelijk jarig als mn dochter
vind het echt heel erg moeilijk wat ik nu moet doen wil aan de ene kant eigenlijk  nu stoppen maar ben tegelijkertijd ook heel erg bang
ach ja ik stop met zeuren en ga nog een beetje werken
groetjes miranda

p.s weten de gene die in de wacht staan al iets meer ik hoop het echt voor jullie

@J-T: welkom om het forum! Voor zover ik weet is het beter om om de dag te klussen i.p.v. elke dag, want dat is beter voor de kwaliteit van het zaad.

@Indysmama: ik zou zelf geen rekening houden met de verjaardag van de 1ste, want dat het de 1ste keer gelijk raak was is geen garantie dat het nu weer gelijk lukt. Dit was bij mij ook niet het geval. Succes met jullie beslissing!

Heey meiden!

Waar het internet toch al niet goed voor is! Zei ik een paar dagen geleden nog dat ik niet geloofde dat mijn ei er al aan kwam, had ik gister toch ineens een knalpositieve ovutest. Jaahoe!! Dus meteen flink gebruik van gemaakt natuurlijk! Als het goed is dan word ik nu over een dag of 14 ongi toch? Ben benieuwd, dan zou ik net iets onder de 12 feb uitkomen. Spannend!

Terug
Bovenaan