Eerste ronde, tweede kindje. Wie nog meer

<p>Hey</p><p>Mijn naam is Kim en ik woon in Zwolle. Mijn man en ik hebben deze week besloten om voor een tweede kindje te gaan. We hebben een dochtertje die vorig jaar maart is geboren.</p><p> </p><p>Zijn er hier meer mensen die gaan voor een tweede kindje? </p>

Wij hebben ook eergisteren besloten om het rustig te gaan proberen voor een tweede. Dochter is in augustus geboren en nu dus 10 maanden oud. We zouden het leuk vinden als ze dicht op elkaar zitten qua leeftijd, al lijkt het me soms ook wel pittig. Maar hoe dan ook lijkt een tweede me pittig, leuk, maar pittig.
Eergisteren voor het laatst de minipil gehad, dus nu aan het afwachten wat er gebeurt. Toen ik voor de eerste stopte met de gewone pil, had ik een hele onregelmatig cyclus. Maar toch nog wel in ronde 5 raak. Dus ben benieuwd, spannend! 

Hoi, wij ook. Wij hebben alleen al wel positieve testen in handen! Onze dochter is nu 6 maanden dus als het allemaal goed gaan zit er straks 1 jaar en 2 maanden tussen de eerste en tweede. Ook direct in ronde 1 gelukt!

Gefeliciteerd Susannaaaa!! Wat fijn dat het zo snel raak is! Was het bij de eerste ook zo snel gelukt? 

@WLN Ja dat was ook in de eerste ronde! Vruchtbare grond hier blijkbaar ? Vind het enorm spannend omdat ik straks 2 onder 2 (of nog beter; 2 onder 1,5 jaar) heb als het allemaal goed gaat. Maar onze dochter is een heel makkelijk kind dus ik hoop dat de 2e het ook is!

@Susannaaaa, Ja kan me voorstellen dat het wel spannend is ja! Hoeveel weken ben je nu? Heb je veel last van kwaaltjes? Is je vorige zwangerschap ook goed verlopen? 

Wij gaan nu ronde 2 in voor ons tweede kindje. Eerste kindje wordt morgen 2! Ben heel benieuwd of het gauw raak is. Bij de eerste wel in de 2e ronde dus hopelijk nu weer.

Terug
Bovenaan