Eerste ronde, tweede kindje. Wie nog meer

@WLN Nog maar heel pril hoor, 4 weken ong. Nog nergens last van, alleen wat moe! Vorige zwangerschap en bevalling was prima! Was snel hersteld. Had wel zwangerschapsdiabetes maar dat kon ik goed onder controle houden met aanpassingen in het dieet. Waarschijnlijk zal ik het deze zwangerschap ook weer krijgen

Wat leuk dat er meerdere meiden kort bezig zijn voor een tweede kindje. Ik ben na de zwangerschap niet weer opnieuw aan de pil gegaan en hoef dus ook niet te "ontpillen". Ik heb helaas wel een lange cyclus (42 dagen) maar goed bij mijn dochtertje was het direct raak, waar mijn man zich rot van schrok want die dacht nog wel even aan het idee te kunnen wennen dat we voor een kindje zouden gaan. Ben benieuwd hoe lang het dit keer zal duren. Hopelijk nog wel in dit jaar

@Kim, fijn dat je niet hoeft te ontpillen en dat je vorige keer zo snel zwanger was. Hopelijk nu weer!
Op internet lees ik meerdere verhalen dat je na de minipil ook niet zo (lang) hoeft te ontpillen als van de gewone pil. Ben erg benieuwd naar mijn cyclus, voor de eerste zwangerschap was ik echt heel lang (12 jaar) aan de pil en had geen idee meer hoe vroeger mijn cyclus was. We gaan het zien! 

Hoi hoi, Ons kleintje is nu 9 maanden..wij willen wel een 2de alleen loopt mijn contract tot begin januari 2020. We zijn erg bang dat het contract niet verlengd zal worden ( word meteen vast na n jaar). Ook al mogen ze de verlenging niet weigeren als gevolg van de zwangerschap gebeurt dit toch vaak genoeg..
Moeilijk moeilijk..
Succes iedereen

Hoi hoi, Ons kleintje is nu 9 maanden..wij willen wel een 2de alleen loopt mijn contract tot begin januari 2020. We zijn erg bang dat het contract niet verlengd zal worden ( word meteen vast na n jaar). Ook al mogen ze de verlenging niet weigeren als gevolg van de zwangerschap gebeurt dit toch vaak genoeg..
Moeilijk moeilijk..
Succes iedereen

Heyyyy
Hier ook
Heb een zoontje  van bijna 9 maanden en wij gaan ook voor een 2e. 
Eerlijk gezegd heb ik nog zn onregelmatige  lange cyclus  soms 35 dagen soms 46 dagen dus geen idee wanneer mijn nod is. 
Ook willen we nog geen ovulatie  testen gebruiken 
Dit deed ik bij mijn eerste zwangerschap  wel omdat ik toen ook geen pijl kon trekken  op mijn cyclus.
Nog meer dames met een onregelmatige  cyclus  naar hun zwangerschap  ??

Terug
Bovenaan