Eerste ronde, tweede kindje. Wie nog meer

@Kimmoe, lastig dilemma! Heb je een reden om te denken dat ze je contract niet zullen verlengen? Maar snap dat je een kans op een vast contract niet zo snel wil verspelen!
@Nicolle, voor jou ook een spannende tijd dus. Ik had voor mijn eerste zwangerschap, na het stoppen met de pil, ook een hele onregelmatige cyclus. En nu moet ik het nog maar afwachten. We hebben vorige keer geen ovulatietesten gebruikt. Denk dat we die nu ook niet zo snel willen gaan gebruiken. (maar zeg nooit nooit, als het toch te lang gaat duren..... ;)

Haha ja ik ben de ovulatietesten bij mijn eerste zwangerschap  naar ronde 4 gaan gebruiken en toen gelijk raak. 
Nu zoude we eigenlijk  in september  pas beginnen maar hebben toch  besloten het nu gewoon zonder condoom te gaan doen en het rustig aan te doen door nog geen  ovulatie  testen te gaan gebruiken.  Maar denk dat ik ook niet te lang kan wachten  hoor  vooral omdat mijn cyclus nog zo schommelt. 
Ik ben verder niet meer aan de pil gegaan dus hoef gelukkig niet meer te ontpillen zoals bij de eerste? dat scheelt  weer

Haha ja ik had ronde 5 een echo voor iets anders, en toen zag de gyn dat ik nog een eisprong moest hebben en aan de hand van de grootte kon ze berekenen wanneer 'de sprong' ongeveer zou zijn. En laten we nou net die week vakantie hebben gehad, dus alle tijd.... ;) en ja hoor, raak 

Oh kijk ideaal??
Vind het wel spannend hoor. 
En voel me tegen over mijn zoontje best wel schuldig   meer vrouwen die die herkennen ?
Meer dat ik bang ben dat ik hem een stuk minder aandacht  kan geven ofzo.
Naja ik loop  al te hard van stapel Misschien.
  Laten we eerst maar eens zwanger  worden natuurlijk ?
En vind een klein leeftijd verschil als het zou lukken ook wel weer heel leuk

Hahaha ja dat te hard van stapel lopen ken ik, vrouwen eigen denk ik ;) 
Maar ik voel me niet schuldig. Ben wel heel benieuwd hoe het gaat zijn. En vind het ook echt wel spannend. Er zijn nu soms al momenten waarbij ik het wel pittig vind, als ik bijv eten moet koken en m'n dochtertje steeds om aandacht vraagt. Hoe gaat dat straks als er twee zijn?! Maar komt tijd komt raad. Idd eerst maar zwanger worden ;) 

Terug
Bovenaan