Eerste ronde, tweede kindje. Wie nog meer

Hoii ik heb een vraagje. Ik hoorde van iemand dat je na de bevalling veel meer van dat cervixslijm kan zien... Nou dat heb ik nu dus ook... Maar betekent dat dat ik mijn eisprong echt krijg? Ik weet niet of een van jullie daar ervaring mee heeft. Ik geef nog borstvoeding en ben met de minipil al ruim 5 weken geleden gestopt en nog niet ongesteld geworden. Ik word er heel onzeker van want ik heb dus wel dat slijm al 3 keer gehad in 2/3 weken is dat dat ik dan toch wel mijn eisprong heb en weer ongesteld word? 

Ohh hier heb ik helemaal niet meer gekeken! Maar het was bij ons de 3e ronde raak dit keer! Ik ben nu 14 + 4 weken zwanger. 
De baby wordt verwacht zo’n 2 maanden voor de 3e verjaardag van ons zoontje. Dus toch een mooi leeftijdsverschil vind ik zelf.

hetmeisje ik herken dat zeker.
Wanneer de vruchtbare periode begint verlies ik eerst een paar dagen slijm. Dan wanneer de eisprong is/geweest echt een klodder whaha.
Krijg dan ook lichte krampen vooraf en dan weet ik dat dat eraan zit te komen.

Focussen jullie ook meer op zwanger worden deze keer? Bij baby 1 was ik er echt niet mee bezig, maar nu..pff.. Was half sept voor t laatst ongesteld (na t slikken van mn laatste pil), en nu niks, geen bloed en geen postieve test. Maar ook geen zicht op mn cyclus en dat vind ik toch spannend hahaha. Wat gebeurt er in mn lijf.. Stuur maar wat positieve vibes marloes ;)

StephW nee totaal niet eigenlijk.. bij onze dochter was ik ook echt alles aan het uittellen en noem maar op.
Als we nu de vruchtbare dagen hebben gemist dan is het zo en maakt het me ook niks uit.
Afgelopen nacht was ze weer om 5 uur wakker en dat gaat best vaak zo. Ik mis dan zo veel slaap whaha, lig er dan savonds vroeg in :')

Stephw Haha ja ik ben er wel veel mee bezig maar was ik bij de eerste ook in ronde 2 ronde 1 niet echt geprobeerd en toen ronde 2  ovulatietesten gebruikt en toen was het in 1 keer raak... Maar nu ben ik er dus ook heel erg mee bezig... Maar dat is vooral omdat ik dus nog niet ongesteld ben geworden en wel vruchtbaar slijm heb gehad dus ik weet niet of ik nou vruchtbaar ben of dat het nog heel lang gaat duren. Gemiddeld duurt het 14,5 maand met de borstvoeding voordat je weer een cyclus hebt :-(. Dus ik ben ook van alles aan het opzoeken.
Niempje dat is wel zwaar! Hoe oud is je dochtertje nu? Ik heb het ook dat ik nog om 3, 5 en dan 7 uur in de ochtend wakker word gemaakt ?

Haha hier ook meer gebroken nachten dan ondoorbroken hoor, maar ben er behoorlijk aan gewend. Ik wil ovulatietesten gaan gebruiken denk ik, als het deze ronde niet raak is, al is t maar om inzicht te krijgen :) 
Oef hetmeisje: das wel heel veel wakker.. hoe hou je t vol.. 

Terug
Bovenaan