Eerste ronde, tweede kindje. Wie nog meer

Ik wist toen ik 2 maanden was bevallen al dat ik een 2e wilde.  Het liefst zo snel mogelijk. 
Alleen man lief was er nog niet klaar voor zelf wad ik naar 3 maanden mijn 16 kilo weer kwijt. Doordat ik 3 keer inde week een uur ben gaan zwemmen  en veel gaan Wandelen met de kleine.
Na 9 maanden toch besloten voor een 2e te gaan en nu in ronde 2.
Vind het leuk als er niet teveel leeftijd verschil tussen zit. Maar ik weet natuurlijk niet wanneer ik nu zwanger  raak. Liefst natuurlijk zo snel mogelijk alleen helaas hebben we dat zelf niet in de hand?

anky herkenbaar! jullie zijn nu dus wel aan het proberen? heb niet alles van dit topic gelezen.
mmm klopt mijn eigen ervaring is met mn zusje een leeftijdverschil van 5 jaar en merk dat ik dat zelf altijd wel jammer vind.
maar wil inderdaad zo goed mogelijk een mogelijke zwangerschap ingaan dus wil toch eerst het gewicht er af en ben lekker aan het sporten/bewegen... alleen dat kost tijd en soms voel ik me zo ongeduldig haha 

Hoe gaat het hier met jullie?
Ik heb over 7 dagen me nod.  Ik heb een goed gevoel maar dat is ook alles. Ik wacht het maar weer af. Kan niet wachten om te testen. 
Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Al positieve testen?

Spannend Kimmie! Wanneer had je je eisprong? Ik sluit me ook graag hier aan. Ik geef borstvoeding en ik heb een zoontje van 9 maanden. We willen graag een tweede maar ik denk dat het er niet in zit door de borstvoeding... Ben 3 september gestopt met de minipil en sindsdien niet ongesteld geworden... Ook geen onttrekingsbloeding.

hoi ! hier ook eerste ronde voor ons 2e kindje. kindje is nu 2 jaar en 3 maanden.
geen idee hoe mn cyclus is. slikte de pil altijd door en bij mijn dochtertje gelijk zwanger getest op dag 32 dus hou denk ik maar even 30 dagen aan voor mijn cyclus. dan is 22 okt mijn NOD. spannend. ben al bezig met ovulatie testen maar die zijn alleen maar licht positief dus geen idee of het gaat lukken !

Wij zitten in ronde 6 voor ons 2de kindje...Ons dochtertje wordt in december 3 jaar.  ik heb zaterdag (12 okt) mn NOD, deze keer mijn eisprong goed gevonden met testen dus hopelijk raak geschoten.... we gaan het zien... heb nu al zo'n testdrang... misschien kan ik me morgen (4 dagen voor NOD) niet inhouden ?

KSAS Oooooh wat spannend weer. 
Hier ook 2e kindje (inmiddels bijna 2,5) en we gaan ronde 5 in. Nu vruchtbare weken.  

Waren jullie snel zwanger bij jullie 1e kindje? Hier was toen ronde 4. 

Bij de eerste was is in sept gestopt met de pil en in april een positieve test, maar mijn cyclus was toen heel onregelmatig... eerste 56 dagen, daarna 104 en toen was ik zwanger... heel veel geluk gehad dus toen... nu had ik na mn bevalling  een spiraal en toen die verwijderd is had ik eigenlijk gelijk een regelmatige cyclus van tussen de 24-27 dagen...  
Vind het echt heel spannend! Ik wordt soms zo bang van die verhalen dat een 2de kindje lang op zich laat wachten... ben dan zo bang dat ik daar ook bij ga horen, eigenlijk van de gekke want we zijn pas 5 maanden bezig, dus nog niet extreem lang...
Heb jij een regelmatige cyclus?

Terug
Bovenaan