Eerste ronde, tweede kindje. Wie nog meer

Wat leuk deze topic zeg! Wij zijn in november ouders geworden van ons eerst kindje, een jongetje die we Juda hebben genoemd. Vanavond een positieve test in handen mogen hebben! Zo ontzettend blij 

KSAS Jaa ik vind het ook spannend! Vooral weer die wachtperiodes. Maar aan de ene kant denk. Toen ook gelukt. Dus dan zal nu toch niet veel anders moeten zijn? Denk ik. Hoop zo beetje los te laten dat we iig er 1 hebben rondlopen. Maar zo spannend weer en hopen dat snel raak is. Ik vind ronde 5 alweer verschrikkelijk klinken maar is nog helemaal niet lang natuurlijk.

Mijn cyclus is naar zwangerschap rond de 30 (was altijd 28). En nu al bijna een jaar 32 dagen. Wel iets langer geworden maar gelukkig altijd regelmatig. 

Zonnebloem90 ja die wacht weken zijn echt killing... ik zit nu 4 dagen voor NOD vanmorgen bestaat met een vroege test van kruidvat... ik zag een heel heel heel licht lijntje, of ik verbeeld het me...hihi dat kan natuurlijk ook... misschien morgen testen, of nog een dagje overslaan?
Ja dat is wel zo idd, daar denk ik ook maar aan, maar soms zie ik het allemaal somber in ? 

KSAS heb je inmiddels een nieuwe test gedaan met een dikke streep? :-D

Gefeliciteerd Marloesklamer!

Ik heb de afgelopen dagen mijn vruchtbare periode gehad, alleen hebben we hier geen gebruik van gemaakt.
Energie level is nul met onze dochter die momenteel enorm slecht slaapt.
Wie weet volgende maand...

Het meisje: jaa weer heel snel, eerste maand meteen. Voelt echt zo onwerkelijk nog. En ben dit keer heel bang voor een miskraam op de een of andere manier. Nee ik gaf geen borstvoeding, dat lukte helaas niet. Ben ook nooit aan de pil geweest dus misschien dat dat scheelt. Hoop zo op meer positieve berichten in deze groep! Duim met jullie mee dames

Marloesklamer echt super leuk je zwangerschap! Ik hoop er idd op meer voor in deze groep! Maar wel vervelend dat je zo bang bent voor een miskraam! Waarom die angst? Ik hoop dat je er toch van kan genieten! 

Terug
Bovenaan