Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

hoi meiden,ik ben nieuw ..

mijn naam is priscilla en ik ben sinds februari gestopt met de pil,en werd meteen paar dagen daarna ongesteld,helaas werd ik de 31e maart dit jaar weer ongesteld,maar ja je verwacht ook niet dat het meteen raak is he,dus wij dachten we proberen gewoon weer,en dat werd erg lang wachten,ik snapte helemaal niks meer van mijn lichaam,werd pas weer 1 juli ongesteld,zo,n cyclus van zo,n beetje 93 dagen ahumm..
beetje jammer dat het zo ingewikkeld in elkaar zit nu,maar goed we proberen gewoon verder,moest van mijn arts bloed gaan prikken om te zien hoe het lh hormoon zich ontwikkeld,vanwege een eisprong,ik heb de eerste nu gehad en volgende week moet ik voor de tweede prik,3 dagen daarna heeft ie de uitslag,ben benieuwd..vond het zelf niet echt zo nodig om zo snel al bloed te gaan prikken,maar het leek hem wel verstandig,dus ja ach waarom ook niet he,kan geen kwaad toch,weet ik tenminste hoe ik elkaar zit ..
dus het blijft altijd weer even spannend,tja heb geen idee hoe mijn cyclus nu gaat verlopen,maar daar komen we wel achter..
iedereen die ook aan het proberen is houd goeie moed,en succes allemaal,hoop dat er binnenkort dames positief testen..

doeg gr priscilla

Hoi allemaal,
Vandaag was mijn eerste werkdag weer. Nou een werkdag is het niet geworden, mijn collega's ( ik werk op een Intensive Care) stuurden me tegen koffietijd naar de eerste hulp, na mijn verhaal aangehoord te hebben. Na 4 uur onderzoek, echo en bloed is de conclusie een ontsteking in het maag-darm kanaal..............tja. Gelukkig hadden ze ook meteen het HcG meegenomen, die was niet gestegen dus ik ben niet zwanger. Ik hou al mijn klachten dan maar op het feit dat ik gestopt ben met de pil en een vies bordje eten op vakantie heb gegeten......................ben vandaag meteen begonnen met de provera die ik gisteren van de gyn. gekregen heb. Wie weet!

spannend voor je Bambi! Wanneer is je nod?? Ik ben echt heel benieuwd voor je, het zal toch niet! (of wel natuurlijk!!!!).

Hoi Dames,

So Rimke das best heftig, wat je vandaag allemaal heb moeten meemaken, hoop dat je ongie nu snel op gang komt. Dat is toch de bedoeling neem ik aan  ???

Mijn NOD is 24 juli ergens, wwet nog niet presies, 1e ronde he.
Dus moet nog een hele week wachten.

Vandaag had ik wel wat kramoen onder in mijn buik, omdat ik vorige week die bloeding heb gehad en dat gepaard ging met krampen, dacht ik heel de tijd als ik maar niet gaat bloeden , Gelukkig is dat niet gebeurd. Wel had ik vandaag de piesziekte, ben geloof ik wel 80 naar wc geweest hahah .
En heb het steeds zo warm . hihi

Heb gelukkig veel te doen, morgen nog werken, vrijdag me huisje en de boodschappen, sávonds een bruiloft, zaterdag een feestje. oh zie je de tijd vliegt vanzelf voorbij.

Het blijft spannend.

Gr. Bambi

hahaha! hoop dat het wc papier in de aanbieding is! Had vorige week ook wat van die dagen dat ik me helemaal leeg pieste.............hoop voor je dat het de aanzet is tot iets moois! En zoniet ga je lekker verder naar ronde twee toch?
Ja, was wel een toestand vandaag, maar weet in ieder geval dat ik niet zwanger ben en dus het ontpillen de schuld kan geven van alle kwalen die ik heb! Is dat in ieder geval duidelijk toch, nu nog hopen dat ik me ook iets beter ga voelen.............had vanavond al weer trek in bitterballen dus dat belooft veel goeds...........

Rimke: balen zeg die ontsteking nu een anti biotica zekers... sterkte ermee!!
Bambi: Ik hoop dat het meteen raak is meid. Ben benieuwd hou ons op de hoogte.
Mootje:Welkom op dit forum en sterkte met alle perikelen.

Hier alles rustig op de naweeen van mijn buikgriep na. Na zo weinig gegeten te hebben zit die verrekte vetrol op mijn buik nog steeds waar die zondag ook al zat.... als je dan toch ziek moet zijn had die ook wel mogen verdwijnen. Nou ja helaas... Als ik straks zwanger ben zie je er toch niks meer van. Dan wordt alles dik... hahaha

XXX deleve

Priscilla ook welkom natuurlijk en jij ook sterkte met je menstuatie...

Hahaha! Mijn idee. Da's nou net de plaats waar ze als laatste verdwijnen!!! Stomme vetrollen ook.................Voel je je wel weer wat beter dan? Had je iets verkeerd gegeten ofzoiets? Vervelend zeg.

Hoi Dames,

Hier een berichtje vanaf me werk, het is hier zo rustig en heb niks te doen hihi.
Word wel een beetje verdrietig hoor.
Ik lees net 4 of 5 berichten van meiden die zwanger zijn. ook enkele van jullie.
Begrijp me niet verkeerd ik ben super blij voor jullie, echt waar , maar nu wil ik ook.
Nog meer dan eerst hahah. Ik hoop dat het zo mag zijn, volgende week kan ik pas testen.
Op een of andere manier heb ik een raar gevoel, dat het wel zo is, maar ja het kan ook een heleboel hoop zijn.
Pfff ik wacht nog maar ff he hahaha. kan niks anders doen dus.

Dikke x Bambi

Terug
Bovenaan