Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

Hallo Rimke,

We blijven waarschijnlijk thuis maar dat kan inderdaad   ook gezellig zijn.

Maar wat balen voor jou dat jou man net in het buitenland zit, in gedachten zal ik vanmiddag aan je denken en ik hoop voor je dat het onderzoek niet te vervelend zal zijn.
Veel sterkte vanmiddag  en ik lees wel weer hoe het is afgelopen...

Ik ben net gebeld door mijn werk ik moet vanmiddag weer na een gezinnetje kramen.
Ja het gewone leventje gaat gewoon weer door...
Doei,doei

Hoi meiden,
Wat leuk... steeds meer nieuwe namen erbij... ook van mij; welkom!!!
Hier is het momenteel even rustig, tja... midden in de RD dus dan gebeurd er weinig he. Vanmorgen wel te horen gekregen op mijn werk dat ik in augustus wat diensten kwijt kan, zodat ik toch nog een extra vakantie heb. Vakantie in mei is erg overschaduwd door een drukke periode en de mk. Nu lekker een weekje met mijn lover genieten in NL of waar we dan ook maar heen moeten voor zon.
Mijn 1e cyclus na de miskraam is 26 dagen geweest, bij de 2e cyclus zat er al bloed bij dag 28, heel ver zeg maar. Dit kwam de 30e door... Iemand ideeen hoeveel dagen je dan je cyclus moet tellen?
Ik heb maar besloten dat er tussen 24 en 30 juli extra geklust moet worden.
Nou meiden, leuk om zo op de hoogte te blijven van iedereen,
Succes en veel plezier met tellen, klussen en afwachten ;-)
Liefs Maud

heey dames ik wens jullie allemaal heel veel succes
ik was ook met de eerste ronde bezig en kijk

bij ons was het dus meteen raak he morgen heb ik mn eerste echo

wens jullie allemaal heel veel succes

Wat ontzettend leuk om hier allerlei ervaringen te lezen en verhalen over hoe het iedereen afgaat.
Ik snap alleen nog niet alle codes NOD en EUG enzo...maar goed dat komt misschien vanzelf. Of is er een topic over?
Ik ben 26 en woon 4 jaar samen met mijn vent. We hebben 2 katten.
Heb vorige week m'n laatste pil ingenomen, nu ongi...ik laat het verder zoveel mogelijk over me heenkomen/afwachten. Wel boeken bij de bieb gehaald met info. Eerste maand dus even 'met een jas aan klussen' tot dat ik vanzelf ongi wordt en dan echt aan de slag

nou, daar schieten we dus ook helemaal niets mee op! Wordt nu een beetje pissig, sorry! kom net bij de gyn. vandaan, inwendige echo en onderzoek: mijn eitjes zijn keurig aan het wachten totdat ze mogen springen en verder niets.................wat is er dan met me aan de hand????? Heb na aandringen wel een stripje primolut mee gekregen......om me niet helemaal met lege handen naar huis te laten gaan.
Ik ga eens eventjes lekker vroeg naar bed vandaag en dan ziet het er misschien morgen weer heel anders uit..........................

Hi Lady's

Rimke wat raar dat de huisarts eerst over poliepen praat en dat de gyn. dat niet ziet. Heb je nog steeds buikpijnen?? Je kunt altijd nog een second opinion vragen!!! Artsen zijn ook maar mensen.

Mijn vriendin die was zwanger had een hoge bloeddruk aan het eind van de zwangerschap, bij de ene gyn. mocht ze naar huis en als de ander kwam moest ze weer blijven zij is wel 4 x teruggekomen in het zh. en is dus ook weer 4x ontslagen. Bevalling is uiteindelijk thuis op gang gekomen maar met een hoge bloeddruk moet je in het ziekenhuis bevallen.

Kattenriedel Welkom op dit forum, ik wens je een vruchtbare tijd toe. Wij hebben trouwens meteen zonder regenjas geoefend. Het schijnt geen kwaad te kunnen als je meteen zwanger raakt. Ik ken meiden die de pil doorslikten en na 15 weken zwangerschap erachter kwamen dat ze zwanger waren, die hebben een gezond kind op de wereld gepoept.

Greetz Deleve

leuk zeg, dat we allemaal met het zelfde bezig zijn...hihi...
Wij zijn nu  3 maanden bezig om zwanger te worden. Elke maand is het weer spannend. er zijn al veel testen in de prullenbak verdwenen als ik weer een dag overtijd was....maar goed, ben onregelmatig dus ja, er kwam maar geen plusje......en vervolgens na 5 dagen en zo'n 4 testen bleek ik weer ongesteld te zijn . Onze vrienden vertellen stuk voor stuk dat ze zwanger zijn........erg leuk voor hun maar een beetje frustie voor ons.
Maar goed, als ik zo lees dat mensen er 2 jaar mee bezig zijn mogen we nog niet klagen. Ik moet rond de 26ste juli weer ongesteld worden......maar we hopen natuurlijk van niet.
Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes, Mootje

Hoi Dames,

Hoest er mee?
Hier gaat het wel. Redelijk rustig van binnen alleen heb ik enorm last van stemmings wisselingen. poe !! kan janken om niks en volgende moment, ben ik boos om niks. het wisselt met de minuut. Dan nog ovliegers van hier tot tokio. Het is ook wat, dat ontpillen, of zou het toch zo zijn ....... ????

Merk wel dat mijn (.)(.) anders zijn. aderen heel duidelijk zichtbaar (anders nooit) en groter hof en meer van die bultjes (hoe heet dat ook alweer ??)

Raar lijf hebben we.

Rimke hoop dat je morgen inderdaad wat beter voelt, is toch niet niks al dat inwendig gedoe van binnen he.
succes ermee.

gr. Bambi

Terug
Bovenaan