Eerste ronde voor een eerste kind, wie nog meer?

Hallo!

Vandaag was het hier ook rustig. Hard gewerkt en toen ik uit m'n werk kwam vroeg m'n man of de baby al in m'n buik zat.  rare mannengrapjes! haha Daarna ben ik naar de pc gerend en even op het forum gekeken (hoezo beginnende forumverslaving )

Ik houd in een aparte agenda was wanneer ik ongesteld was, wanneer we hebben geklust en wanneer ik buikpijn heb, vreemde afscheiding, eisprong zou moeten hebben  etc. Is dit teveel van het goede dat ik dat allemaal bijhoud of doen jullie dat ook?

Tot horens maar weer!

en nog een welkom voor Rimke. Ik ben zelf ook net nieuw (sinds gister) en heb ook heel veel vragen. Gelukkig hebben we nu elkaar !

hahaha!
Doe ik ook! Is toch niet raar??? Is alleen maar handig volgens mij! Kun je beter uitrekenen wanneer je evt. zwanger bent geraakt! Dus........
Steunen we elkaar toch!

Ik werd vamorgen wakker met 2 dikke opgezette klieren in mijn rechter lies. Ik voelde me toen nog prima. heb net de hele weg onderge...... ik wist niet dat ik zo'n grote maag had. Gisteren gebbqed. Misschien iets verkeerd gegeten... ben bang dat deze maand niet gaat lukken heb zo'n beetje morgen mijn eisprong. Ik hoop dat ik me snel beter voel.
Alle nieuwe dames welkom!!!

Begin ook langzaam verslaafd te raken.

Greetz Deleve

Hoi,

He Pitstop, moes wel lachen om dat mannengrapje,

Andere dames, het is toch wat he, wat we voelen , hoe we er mee bezig zijn. Voor mijn gevoel laat het me geen seconde met rust. Ook zit ik heeeel vaak op het forum, ook voor de gezelligheid natuurlijk, maar merk dat ik er veel leer, zie natuurlijk ook de mindere kanten. Je leest droevige verhalen en mk e.d, maar zet dat gelukkig snel van me af.

Ik hou ook een beetje bij in mijn agenda waneer mijn ei is en mijn NOD enzo. Denk dat er vele zijn.
Wie zou de eerste zijn ????

Gr. Bambi

Nou, na een zeer pijnlijke nacht (buikpijn!!!) toch maar weer naar de huisarts gegaan. Inwendig onderzoek liet wat poliepen zien (had eerste huisarts gemist blijkbaar) en een zeer drukpijnlijke linker onderbuik. Kan vanmiddag al op de spoedpolikliniek van de gyn. terecht. Hoop dat het allemaal meevalt en geen EUG is!! Maar alle kansen zijn nog open, griezelig hoor! Hou jullie op de hoogte! Groetjes Rimke

Hallo meiden,

Helaas ik ben gisteravond ongesteld geworden, wel netjes na 28 dagen. Dit is nu onze derde ronde maar ik voelde me wel teleurgesteld...  Terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat na 10 jaar pilgebruik het wel een half jaar of een jaar kan duren...maar toch,je bllijft hopen.
Ik heb ook geen goed voorbeeld want mijn buurvrouw was na pilgebruik gelijk de eerste keer zwanger.
Wel is mijn cyclus regelmatig, de eerste maand was ik na 31 dagen ongesteld, tweede maand na 28 dagen en nu ook dus na 28 dagen. Mijn vriend en ik moeten allebei nog 8 dagen werken en dan vakantie, kunnen we flink aan het klussen in de vakantie.

Rimke: wat schrikken zeg, veel sterkte vanmiddag

Kan me goed voorstellen dat dat een teleurstelling is hoor! Je hoop toch altijd dat het bij jou dan ook zo snel raak mag zijn toch? zometeen lekker van jullie vakantie genieten! Gaan jullie er nog tussen uit of blijven jullie thuis? Kan ook lekker zijn!

Tja, ik wacht maar gewoon af wat vanmiddag gaat brengen! vind het wel eng, dat inwendig onderzoek van vanmorgen was zo pijnlijk dat ik niet hoop dat het vanmiddag weer zo is, maar goed, dat zal wel dus is hopen tegen beter weten in!! En nu natuurlijk net dat mijn mannetje in het buitenland zit..............ach sla me er wel door heen!

Terug
Bovenaan