Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Slecht nieuws hier.. de uitslag van mijn bloed was onder de 5 en dus negatief.. een gigantisch raadsel voor mij omdat mn eerste testen positief waren. Alle verschijnselen en nog niet ongesteld, zo de verloskundige maar afbellen
 
Mommy; wat een verdrietig nieuws. Sterkte hiermee!

Is het geen slim idee om alsnog langs de verloskundige te gaan en een echo te laten maken? Dan weet je of je het nog bij je draagt..
 
Aah mommytobe wat verdrietig en wat moet dat onwerkelijk voor je zijn! Heel veel sterkte!

Hier ziek nu al de hele week, niks waard(en niks voor mij) dus vandaar wat minder aanwezig geweest. Lijkt weer wat aan de beterende hand dus hoop het, erg misselijk geweest en weinig gegeten. Hoop dat dit van de griep komt en dat dit niet het vooruitzicht van de komende weken word..
 
Dank jullie wel allemaal! Als ik maandag nog niet ongesteld ben moet ik op verzoek van verloskundige even een afspraak maken met de huisarts, als hun het niet weten bel ik de vk nog wel een keer voor idd een echo. En hopen dat het snel raak mag zijn, ben de hele dag al een beetje down en vol met vragen
 
Mommy to be, wat vervelend!

Ik hoop het allerbeste voor je!!

Ps. Voor de meiden die interesse hebben, we hebben een prive Facebook groep met alleen maar meiden die uitgerekend zijn in oktober. Mochten er mensen zijn die interesse hebben en ook graag in de groep willen, stuur me even een privéberichtje op Facebook en dan voeg ik je toe! Mijn naam is Manuela Schoonenberg, zwart wit profielfoto en brildragend.
 
Terug
Bovenaan