Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Wat fijn happy!

Gelukkig voor jou ook weer wat gerustgesteld mommytobe!

Wat een onzeker periode he meiden pff, met de hormonen is blijkbaar ook alle nuchterheid verdwenen haha.
Afgelopen week bezoek gehad van moeders voor moeders en vanaf morgen starten met opvangen. Kleine moeite voor een heel goed doel!
 
Nou onzeker is het zeker, hopelijk hebben we allemaal

een fijne zwangerschap.

ik heb ook moeders voor moeders gecontact idd kleine moeite
 
De huisarts gebeld, en ze kwamen er niet uit, eerst 3 positieve testen en daarna 2 negatieve en een positieve.. van de week even ochtendurine langsbrengen en dan kijken ze nog een keer voor me.. dat hormoon zou nog een aantal weken moeten blijven
 
Hoi,

gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Ik kom ook graag mee kletsen. Ik ben 36 en na een ziekenhuistraject van 1,5 jaar lijkt onze 2e icsi poging gelukt en ben ik bijna 6 weken zwanger.

Net als wat ik bij anderen lees ben ik ook erg onzeker of het allemaal goed gaat.

Volgende week hebben we de 1e echo in het ziekenhuis.
 
Hallo allemaal,

Hier even een update :)
Gisteren de eerste echo gehad bij de gynaecoloog, het is zover als zichtbaar allemaal goed! het is nog maar 5,3 mm, en zit op 6 weken en 2 dagen maar vanaf 10 weken kunnen ze pas de uitgerekende datum vaststellen.  Maar hoe klein ook er was al wel een kloppend hartje te zien. Over 2 weken weer een afspraak.
Ook is moeders voor moeders gisteravond geweest, dus gisteren was een bijzondere dag :)
a.s. zaterdag etentje met schoonfamilie en de zaterdag erop met mijn familie en dan gaan we de testen ingepakt als kado overhandigen. Spannend allemaal :)



 
Wat fijn Lee-tje, gefeliciteerd! Ik kijk ook heel erg uit naar onze 1e echo dinsdag. Vind t wel echt een heel onzekere periode zo.
<p style="text-align: left;">Mommy to be jij al meer nieuws?</p>
<p style="text-align: left;">En Olli, gefeliciteerd, wat zal dat een fantastisch nieuws zijn na zo lang ermee bezig te zijn geweest!</p>
<p style="text-align: left;">Duimen dat t bij iedereen goed gaat! :)</p>
 
Terug
Bovenaan