Eerste zwangerschap & uitgerekend in oktober!

Charley ik heb zelf ook een topic geopend en daar een reactie gehad van iemand met het zelfde zat en waarbij het goed is gekomen, dat geeft me al wat meer hoop, morgen laten testen bij de huisarts. Tot heden nog niet ongesteld en nogsteeds last van kwaaltjes, we houden de hoop erin!
 
Happy s nee ik heb nog geen uitslag helaas, ik breng het straks weg omdat ik er verder nog geen tijd voor heb gehad, zodra ik het weet laat ik het weten
 
Hoi hoi,

hebben jullie dat ook? Ik ben echt zoo moe en futloos! Ik wil wel iets doen maar heb er gewoon geen "kracht" voor. T verschilt per dag, gister ging t prima tot een uur of 3, toen stortte ik echt weer in.



Ennnn m'n broeken zitten echt al strak
 
Oh de helft van m'n bericht is er niet.

Maar m'n broek zit dus al echt strak, ben volgens mijn berekening 8+3 dagen zwanger, nog geen echo gehad. Is t beetje vroeg om al een zwangerschapsbroek te kopen?
 
Ik ga er met 6+4 ook een kopen. Die darmen zorgen dat mijn buik opgezet is en gewone broeken zitten niet fijn. Mijn sportinstructrice heeft er ook een zo vroeg gekocht vertelde ze.
 
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest.. en van daar uit hebben ze me nog bloed laten prikken, als het goed is heb ik daar morgen al de uitslag van.. we zijn benieuwd!
 
Jeej. Vandaag mijn eerste echo gehad. We hebben het hartje zien kloppen. En ben idd 6.5 week zwanger. Het is nu 7 mm groot. Echt oneerlijk nog steeds maar ook een super fijn gevoel dat het goed gaat. Over 4 weken mag ik terug komen voor de termijn echo en de intake.

Ik ben gelukkig niet heel misselijk maar heb wel een weeïg gevoel. Erg vervelend gaat de hele dag door. Ook mijn broeken zitten al strak.

 
Terug
Bovenaan