eigenlijk ook nog vraagje over pampers...

A

Anoniem

Guest
Ja hier ben ik weer
Ik wou eigenlijk eens weten hoeveel pampers jullie gekocht hebben voor de geboorte van jullie kleintje.
Ik ben onlangs naar de winkel geweest en heb toen een pakje new born gekocht ik denk dat dit van 3 tot 6 kilo is en ja die pakjes zijn nu wel klein.
Dan heb ik nog een grote doos gekocht van 4 tot 9 kilo en daar zitten er ingeveer 104 in.
Ik heb totaal geen gedacht hoe lang je met zo'n 104 pampers zou toekomen.
Je kan dit natuurlijk niet juist zeggen maar mss toch ongeveer.
Ik ben dan van plan van elke keer wel zo'n doos mee te brengen,want ja van vier tot 9 kilo die zal je wel een tijdje gebruiken he?
Van die newborn zal ik er niet te veel nemen dan.
Een vriendin van mij dat ook zwanger is lachte mij uit dat ik dus al pampers kocht...
Maar ja het is nog maar een elf weken dus zo lang is dit toch niet meer he.
En ja het is voor zo'n groot pak hier in belgie 23 euro ongeveer dus ja als je dan elke keer een doos meebrengt tja dan heb je ze toch al he.
Maar kan echt geen aantal op plakken hoeveel pampers je per dag ongveer gebruikt,ik dacht een stuk of twaalf maar ze zei dat dit te veel is...
Zouden jullie mij dat kunnen laten weten hoeveel je er ongeveer gebruikt op een dag,dan kan ik toch eens uitrekenen hoe lang je ongeveer met zo'n doos van 104 toekomt,want anders kan ik er nog veel te veel kopen

Liefs orchideke

Het is heel grappig ik heb wel 6 pakken in new born staan beetje te veel van het goede dus ik ben ook erg benieuwd hoeveel pakken je ongeveer nodig zult hebben.

lfs nice (38,2 wk zwanger,augustus forum)

ik heb ook al luiers gekocht hoor, 1 pakje van kruidvat en een gratis pak pampers in de doos van Prenatal.

Volgens mij verschoon je rond elke voeding als ik het me goed herinner, dat is dus 7 keer, maar het kan natuurlijk zijn dat je het wat vaker moet doen. Maar volgens mij minimaal 7 luiers per dag in het begin.

Die van 4 tot 9 kg kunnen ze volgens mij inderdaad erg lang aan, dus ik vind dat goed gedacht van je om ze wat vooruit te kopen!

Jane (sept forum)

Ja wij als aanstaande mama's weten dit niet zo goed he
We zien wel welke reactie we erop krijgen en anders zet ik het wel eens op het 1 jaar forum waar ervaren mama's zullen zijn,die zullen het dan wel weten he.
En dan kom ik het hier wel even vermelden want uiteindelijk zijn er toch nog mensen dat hiermee sukkelen he
Maar er zullen wel mama's zijn die nu voor hun tweede zwanger zijn of zo dat ons goede raad komen geven he,we zien wel .
Liefs orchideke

In het begin is het bij elke voeding een schone luier.
Dus om de 4 uur x 6 = 24 uur. Dan poepen ze vaak nog wel 1 extra vol dus ga maar uit van 7, of voor het gemak 8, dan zit je altijd wel goed.

Hallo,

Ik heb zelf 2 pakken newborn en 1 pak mini nummer 2 thuis liggen, ook omdat ik een beetje wil voorkomen dat mijn man continu aan het heen en weer rijden is na de winkel.
Heb bijvoorbeeld ook de flesvoeding op voorraad en de beschuit met muisjes.
Zo probeer ik mijn man bij voorbaad al wat uit de handen te nemen.

Groetjes Joyce.

Ahaaa we hebben onze ervaren mama gevonden se
Bedankt nu kunnen wij wat rekenen en weten we het ongeveer.
Dus pampers kopen maar hihi.
Liefs orchideke

Hoi,

Mijn ervaring was met pampers in het begin zeker 7 of 8 luiers per dag en
als ze iets groter worden wordt dat iets minder, ik denk ongeveer 6 stuks...

Mijn zoontje werdt geboren met 10 pond dus was zo uit de alle kleinste luiers..
Zou daar dus niet al te veel van kopen..die zijn niet zo duur..dus kunnen de mannen
altijd nog wel even bijhalen..

4 tot 9 kilo doe je wel wat langer mee...als staat mij ergens van bij dat dat toch allemaal
erg hard ging..dat je zo op maat 4/5 zat en daar een poos op bleef zitten...

Succes

Terug
Bovenaan