eigenlijk ook nog vraagje over pampers...

quote: linda007 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 16:57:17'));

Reken dat je gem. 8 luiers per dag gebruikt en dat je minimaal 3 weken de newborn nodig hebt. dat is dan dus 56 per week is +/- 175 luiers. pppfff zoveel???

gr Lida

haha erg he als je het na gaat rekenen
Zit nu even snel een sommetje te maken hoeveel luiers ik in de afgelopen ruim 3 jaar verschoond heb, maar ben maar gestopt met rekenen  

Inderdaad wat een geld!!!!

Ik heb toen mijn oudste zindelijker werd, expres Etos luiers gekocht en niet meer van Pampers, zodat hij eerder nat werd en begreep dat hij ook naar de wc kon (niet dat dat het proces uiteindelijk versneld heeft hoor.....).

Maar ik vind wel het proberen van een alternatief de moeite waard, zeker in het begin.
Dan schijten ze zo vaak dat je dan wel de luier moet verschonen en dan zit er misschien nog niet zoveel in, dan is het zonde van het geld om hele dure luiers te kopen. Tenzij ze er uitslag van krijgen, want dat zijn die centen mij niet waard.

Maar we zullen zien hoe het nu gaat. Als ik met verlof ben zal ik eens gaan kijken wat ik inkoop.

gr mama van MD

quote: mama van MD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2007 09:46:29'));

Inderdaad wat een geld!!!!

Ik heb toen mijn oudste zindelijker werd, expres Etos luiers gekocht en niet meer van Pampers, zodat hij eerder nat werd en begreep dat hij ook naar de wc kon (niet dat dat het proces uiteindelijk versneld heeft hoor.....).

Vandaag voor de jongste weer luiers gekocht.... bij de Etos, maar dan de aanbieding van Huggies... die zijn dan goedkoper dan die van de Etos zelf en ze bevallen met toch beter... Dus als je perse een 'merk' luier wilt (kan echt per kind verschilen, want bij de oudste moest ik er dus niks van hebben altijd kind en bed nat) is het heeeel raadzaam de aanbiedingen in de gaten te houden, dan zijn de merken vaak nog goedkoper dan de eigen merk luiers (Etos heeft voor het eigen merk trouwens nog weleens aanbiedingen, maar Kruidvat vrijwel nooit)

hoi

ik had bij mijn vorige zoontje, 1 pak newborn (zat in het prenatal pakket!) en 1 pak  newborn 2.
maar maar zoon was 4200 grma, maar die luiers van 4 tot 9 kilo waren hem nog veelste groot!!!!!

hoop dat je er wat aan hebt

liefs dimka

Terug
Bovenaan