eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

hallo,

welkom monatoetje!leuk dat je meekletst!
en ervaringen wilt delen.
princess: hoop dat t voortekenen zijn die pijntjes in je buik!!
maar kan ook door ontpillen komen en ik denk dat we er teveel aan denken!
word af en toe al echt gek van mezelf!zijn nog maar net begonnen!
maar ja..gewoon klussen en afwachten haha

worden jullie mannen ook al knettergek??die van mij wel!!
morgen onze klusdag! laatste kans deze maand(volgens berekeningen)
nou groetjes!!

Hoi Monatoetje, inderdaad gezellig dat je ook meekletst!

Suus, ik heb 't toch goed aangevoeld, vanochtend een overduidelijke positieve ovulatietest.....dus vanavond gaan we zwaar serieus aan de slag!
Dus, zou ik dan toch gelijk hebben met het invullen van die test op predictor.nl dat je juist de laatste dag van je menstruatie moet aangeven?
Want dan gaf het bij mij de 6e aan.
Kan die ovulatietesten iig aanbevelen, werkt dus toch prima.
Betekent dat ik over 2 wkn kan gaan testen of het raak is, spannend!!!!

Nou, wish me luck! We houden contact!
Jij ook succes he!

Groetjes, prinses

hee hallo... ben ik weer..
vind dit trouwens erg verslavend. Zit eigenlijk nooit zoveel op de computer.. veel te druk met werken.. hihi.. maar was toch benieuwd naar reacties..
Ons klussen zit er op.. volgens mij.. Die ovulatie dat is wat.. snap er nog niet veel van.. maar wij wachten deze maand gewoon af..

succes allebei en tot klets..

haaai allemaal!

spannend princess!!goed klussen vanaaf!!
gebruik zelf geen ovutesten.maar volgens mij toch erg handig!
ga ze ook halen als t deze maand niet lukt..
ik ga ook aan de klus vanavond! volgens 'goede'cyclus moet ik morgen eisprong hebben,
had vandaag rare steekjes in mijn onder buik  betekent dat wat???
ik hou me op t moment er teveel mee bezig..
ben ook nog eens gestopt met roken......na 13 jaar stevig roken!!
heb t er erg zwaar mee,maar doe t voor een goed doel!!

nou veel klus plezier allemaal!

liefs suus

Hallo Meiden,

Mag ik ook met jullie meekletsten?
Ik ben 28 jaar en sinds oktober gestopt met de pil. De eerste cyclus heb ik op mij af laten komen. Netjes 29 dagen. In december voor het eerst flink geknutseld. Rond de ovulatie iedere dag....Hebben jullie ook dat je meer zin in sex hebt, sinds de pilstop? Nu lees ik dat iedere dag niet zo goed is en dat het beter is om het om de dag te doen. Mijn tweede cyclus was nu 30 dagen. Heb even gedacht dat ik zwanger was. Had de symptomen, maar de eerste test was negatief. Daarna 1   dag ongesteld geweest. Dacht dat het wellicht een innesteling was, maar 2de test wees ook niet zwanger uit. Dus nu op naar de derde cyclus en zal mijn NOD rond 1 februari liggen.
Spannende tijden dus!
Jullie ook succes allemaal!
Groetjes Rossia

hoi rossia!

natuurlijk mag je mee kletsen!hoe meer zielen hoe meer
vreugd!
maarwat spannend allemaal zeg!!ben je niet geneigd om nog een keer te
gaan testen?of ben je altijd maar weinig ongesteld.
mijn   NOD moet rond de 22e zijn.
en wat de sex betreft heb ik nu ook veel meer zin dan toen ik de pil slikte.
ben echt blij dat ik die troep niet meer hoef te slikken.
en je kan inderdaad beter om de dag klussen,is beter voor de kwaliteit van het
zaad. en de zaadjes blijven nog heel lang leven!

@princess: jij had gister je eisprong he?
                                  voelde je je ook anders? of heb je m gevoeld?

nou duim voor jullie allemaal!!!

liefs suus

Gezellig dat ik mee mag kletsten. Het is wel leuk dat je zo je ervaringen kan delen, want inderdaad ik denk dat vele mannen het zat worden, dat het alleen nog maar over baby's gaat....
Suus je kan je eisprong gevoeld hebben? Ik heb dat ook wel eens, maar niet iedere maand. Het kan wel handig zijn. Weet je gelijk wanneer je aan de slag moet/kan.

Nee, ben niet geneigd nog een keer te testen. Geloof nu wel dat het een ongesteldheid was. Normaal ben ik rond 4 dagen ongesteld. Het is nooit erg veel geweest. Ik zal het aankomende maand om de dag doen. Mijn eisprong ligt nu zo rond 18/19 januari. Spannende tijden weer!

Nou ga weer aan het werk, want moet opletten dat ik niet continu op internet zit....

Groetjes!

Zo zeg, ben ff een dagje werken en wordt 't inene gezellig zonder mij! Maar hallo, hier ben ik ook weer!
Leuk hoor Rossia dat je nu ook meekletst! Zoals Suus al zei; hoe meer zielen hoe meer vreugd!

@Suus: wat spannend allemaal! Wij hebben gisterenavond (en afgelopen zaterdag) geklust, dus nu hopen dat alles goed gaat! Ik moet mijn NOD op de 20ste of 21ste hebben.
Al vraag ik me af of ik het nu allemaal wel goed uitreken. Normaal heb je toch je volgende menstruatie ong. 14 dagen na je eisprong?! Ik heb nog nooit iets gevoeld van een eisprong, maar ik ben er toch echt van overtuigd dat ik me gisteren anders voelde, steekjes in m'n buik, lichte hoofdpijn etc etc. En ja hoor, zoals ik al schreef een vet positieve ovulatietest.
Dat afwachten vind ik wel killing trouwens. Heb met m'n vriend afgesproken dat we zondag de 20ste 's ochtends gaan testen.
We zitten dus met onze NOD's knap dicht bij elkaar!
Je houdt me wel op de hoogte hè?! Leef nu ook met jou mee!

Nou ladies succes allemaal en ik duim mee!!

Groetjes, 'prinses'

Terug
Bovenaan