eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

owww
moet ik natuurlijk ook zeggen wat ik doe he?

* minstens elke dag ff op het forum kijken.

* sta 30 uur in een errug leuke kledingzaak!

* ben sinds eind sept 2007 getrouwd met de allerliefste man van de wereld
(maar die hebben jullie natuurlijk ook!)

* verder doe ik aan volleybal en hebben we een leuke vriendengroep waar we veel leuke dingen mee doen!

Inderdaad leuk om  meer van iedereen te weten dan alleen maar over zwanger worden praten.
Heb ook wel ff afleiding nodig.
Nou, ik ben 32 jaar en ben in het dagelijks leven mondhygiëniste, heb een eigen praktijk. Ben ongeveer 4 jaar samen met mijn vriend en helaas.....ik ben nog steeds niet gevraagd, dus ook niet getrouwd.
Had ik wel leuk gevonden voor er een kindje komt, maar ja.....wie weet kan 't nog, ik blijf er stiekem wel op hopen.
Woon trouwens in brabant en werk in zuid holland.

@prinses, om terug te komen op jouw bloedend tandvlees......gebruik je ook iets om tussen je tanden te reinigen? Het is bekend dat je door hormoonveranderingen sneller last kunt krijgen van tandvleesontstekingen, maar dat je deze goed kunt voorkomen door je mond goed schoon te houden.
Mocht je zwanger zijn, kan ik je sowiso een bezoekje aan een mondhygiëniste aanraden. Je bent van harte welkom hoor!

Ik twijfel zo wanneer ik voor het eerst zal gaan testen. Heb nl. ook berichtjes gelezen van mensen die 5 dagen voor NOD al positief testte. Maar van de andere kant wil ik liever zo lang mogelijk wachten om teleurstelling te voorkomen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik deze klachten heb trouwens van het ontpillen.....ik wil er eigenlijk gewoon niet aan dat dat zo kan zijn.
Lijkt me wel duidelijk, ik wil gewoon zwanger zijn.
Wel ja, ik ga nog ff voor de buis hangen, dan slapen, dan is het sneller morgen, scheelt alweer 1 dag wachten.

Groetjes!!

hey prinses

wat leuk dat je mondhygieniste bent!!
wou ik altijd worden!
heb opleiding tandarts assistente afgerond met de bedoeling verder te gaan leren als mondhygieniste. helaas helaas wou ik perse eerst ff geld verdienen.
en werk nu nog steeds....niks met monden en tanden..
heb een super leuke baan hoor!maar nou ik er zo weer over schrijf kriebelt het alweer!
en ik stoker en flos goed mijn tanden  ik weet nl dat tandartsen het vaak kunnen zien of je zwanger bent of niet.kunjij het bij patienten zien?(heb nou geen bloedend tandvlees meer)

en zou graag bij je op spreekuur komen,maar woon niet zo dicht bij jou !!
kom ergens uit drenthe! eindje uit de buurt.hihi..

maar nog niet gaan testen hoor!!! zou ik nog ff mee wachten,heb zelf al een paar testen hier liggen..in case off...zou zeker wachten tot je NOD.

nou ga ff tv kijken.leuke film op   when harry meets sally.

tot snel! liefs suus

hallo dames...

ook ik ben weer van de partij.. Het is nu weekend.. Dus weer meer tijd om op het forum te kijken. In de week kom ik daar niet vaak aan toe.. Heb een drukke baan als lerares.. kom uit het oosten van het land en heb ook net als jullie een erg lieve man. Zijn ook in 2007 getrouwd en gaan voor onze eerste.. Vind het reuze spannend allemaal..
Je leest en leert hier ontzettend veel, maar brengt me soms ook wel in de war.. Er kan zoveel zijn, je kunt zoveel voelen..hihi..

Ik heb volgens mij mijn innestelingsdag gehad.. En ik voel me gewoon.. Nog wel rommelige darmen en steekjes soms..   En ik vaak een honger gevoel de laatste dagen. Zou dat iets zijn. maar ja had ik de vorige keer ook lichtelijk.. Dus niks bijzonders eigenlijk..
Frusterend vind ik het soms.. Je wilt gewoon wat voelen.. maar ja ik weet dat het niet altijd zo hoeft te zijn. Voor een vriendin van mij was het een complete verrassing dat ze zwanger was. Maar ja zijn waren er ook niet mee bezig..

nou we houden elkaar op de hoogte en succes allemaal.. goed weekend en pieker niet teveel..
groetjes

hey allemaal,

ik denk soms ook wel is..van ik ga niet meer het internet op,je leest zoveeel  verhalen he?word er soms gewoon bang van..
maar ja..toch elke dag ff kijken!
wat mijn klachtjes en pijntjes betreft.hmmm tepels voel ik nog wel,maar niet zo zeer als gister, heb wel een enorm opgeblazen gevoel. en slechte stoelgang....
maar rook ook niet meer he?dus dan verandert je stofwisseling ook ineens.
princes en monatoetje jullie hebben gelijk je NOD of niet.
allemaal een beetje bij mekaar in de buurt! gezellig stressen!!!!!!!!!!!!!hihi

nou goed weekend allemaal!

liefs suus

Goedemorgen meiden!

allemaal al fijn aan het genieten van het weekend?!
denk dat ik me maar voorneem niet meer te gaan lezen op internet over zwanger worden tot dat ik heb getest. Maak mezelf er alleen maar gek mee.
Maar.....ik blijf wel hier op het forum meelezen/schrijven hoor.

@suus, het is echt bijna eng, maar ook mijn tepels zijn zeker nog wel gevoelig, maar ook ietsje minder dan de dagen hiervoor.
Ik heb een enorm dikke buik, lijk wel 3 mnd zwanger. Ben zelfs 1,5 kilo afgevallen?! En toch heb ik een opgeblazen gevoel.
Stoelgang gaat bij mij wel oke, dus ik denk idd dat dat bij jou door het roken komt, had ik ook in het begin toen ik stopte. Dat heeft gewoon tijd nodig.

@monatoetje, wanneer heb jij   je NOD? Volgens Suus hebben we die nl. ongeveer gelijk.
@suus, jij de 21ste toch?

Ik denk hem op de 20ste of 21ste te moeten hebben. Weet m'n cyclus niet, maar dan ga ik gewoon uit van 14 dagen na m'n eisprong.

Dus nog minimaal een week wachten voor testen. Ik heb me voorgenomen om op zaterdagochtend (19e) een kruidvattest te doen (met van die streepjes). En zondagochtend een Clearbleu, die aangeeft met tekst zwanger/niet zwanger.  
Maar dat wachten........

Ik vind het absoluut onwijs fijn om te weten dat jullie in het zelfde schuitje zitten, dat verzacht 't allemaal wat.

hallo allemaal!

als   mijn cyclus helemaal volgens het boekje gaat,dan heb ik de 21e NOD.
weet natuurlijk niet of uberhaubt een eisprong heb gehad??maar denk t van wel.
had alle klachten die je dan rond die tijd moet hebben  
vandaag twijfel ik er echt aan!denk niet dat ik zwanger ben...en gister weer wel en morgen waarschijnlijk ook weer wel...GRRRR   zo moet t ff kwijt!haha
heee princes ik heb ook een ontzettend bolle buik!als ik mijn buik inhou is ie nog bol!  wat gebeurt er toch allemaal met die lijfjes van ons!

nog een vraagje voor jullie. slikken jullie nu ook al bepaalde vitamines?speciaal voor zwanger worden?
ik slik alleen foliumzuur. eet verder wel gezond dus dat zit wel goed denk ik.

nou tot snel!
liefs suus

hee hallo meiden..

ook ik ben weer van de partij.. kan het ook niet laten om even op het forum te kijken.. hihi.. heb mijn NOD zo rond de 19e.. Volgende week dus..
Voel me raar.. Ook ontzettend opgeblazen. rommelige buik en steekjes en heb continu trek om te eten.. Mijn stoelgang is wel aardig gewoon. volgens mij..

Ik voel me in ieder geval anders dan anders. hopelijk goede voortekenen.. Vind het reuze spannend.. Maar we houden elkaar op de hoogte he..

zo verjaardag. Bah geen zin in.. Heb zin om heerlijk op de bank te hangen. niks doen.. slapen..want dat doe ik slecht de laatste dagen..

groetjes en tot spreeks

Terug
Bovenaan