goejusmorgus lieve meiden!!
nou.....hmmm, weet niet wat ik er precies mee moet, maar goed heb dus vanmorgen die echo gehad, vaginaal, stelt niks voor trouwens.
Ben dus toch pas net zwanger (zoals ik zelf ook al vermoedde). Waarschijnlijk dus echt pas 5 februari bevrucht, dus dan spreek je nu denk ik van 4 wkn en 3 dagen.
Er was dus helaas heel weinig te zien op de echo. Een zwart heel klein rondje, that's it. Het was zelfs nog zo klein dat het buiten alle normschalen viel en ze er nog echt geen zinnig woord over kon zeggen.
Als ik binnen nu en 2 wkn hevige buikpijn of bloedingen krijg is er kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Maar ik verwacht dat niet, omdat dat rondje dus wel te zien was in mijn baarmoeder en daarnaast was goed te zien dat mijn baarmoeder vergroot was, de slijmvliezen waren opgezwollen.....das allemaal een goed teken lijkt me.
Nou heb ik over 2 wkn weer een echo om te zien of 't vruchtje goed groeit.
Vind ik wel fijn, heb me voorgenomen nu niet te gaan stressen ofzo.
Tenslotte had ik heel deze echo niet gehad als we 100% zeker waren geweest van de bevruchtingsdatum en had ik happydepappy gewoon gevierd dat ik een positieve test had......dus we gaan 't ook gewoon morgen m'n ouders vertellen.
Heb trouwens eerlijkheidshalve wel al nog 2 testen gedaan deze week, maar gelukkig ook beide overduidelijk positief.
Voel me trouwens verder weer prima. Die vermoeidheid was woensdag op z'n ergst, maar verder valt het reuze mee. Zeurende pijn in liesstreek rechts blijft (is nu na de echo wel ietsje erger?!) en borsten ietsje minder pijnlijk, maar nog wel duidelijk aanwezig.
Maar.....hoe is het met de rest van de lieverds hier op het forum?!
@Rossia, een heftig weekendje voor de boeg! Ik hoop dat beide 'mooi' verlopen en wens je iig heel veel sterkte!
Nog eventjes en dan kun je lekker op een welverdiende vakantie!! We zullen je hier wel missen!
@Ellepel, tsja, ook ik weet d'r helaas alles van, van die blaasontstekingen, mega-irritant!
Maar ook ik ben van mening.....klussen tot je er bij neervalt!!
Had trouwens gisteren ook zo'n gevoel dat ik tegen een blaasontsteking aan zit te hikken, dus ik heb m'n ha even gebeld. Normaal neem ik dan nl. gewoon ff 3x per dag een vitamine C-stoot van 1000 mg. Dat houdt 't dan wel tegen. Maar nu ik weet dat ik zwanger ben, dacht ik, ik bel toch maar even voor de zekerheid.....en nee het is dus niet verstandig om dat nu te doen, dus ik drink me nu het laplazerus in de hoop dat ik het daarmee kan voorkomen. Tot dusver gaat 't goed.
Oh ja, een naam voor ons forum......hmm....glittergirls, stresskippies....hmmm.....weinig inspriratie verder, sorry!
Nou meiden, succes met klussen, stressen, wachten en een heel fijn weekend!!! Het wordt schitterend weer!! Geniet ervan!
Een hele dikke kus van een héél pril moeder-prinsesje
ps: als het dus klopt dat ik pas 4 wkn en 3 dgn zwanger ben, dan ben ik ook op 28 oktober uitgerekend!!! Dus Go, das gezellig!!