eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

he ellepel!

wat @#$$@ dat je blaasontsteking hebt zeg!
weet hoe het voelt... heb t ook best vaak en ook met bloed erbij en dat is zeker geen pretje... sterkte ermee..
aangezien de antibiotica vaak wel direct aanslaat is de pijn ook veel minder he?
dus als jij denkt dat je kan klussen,zou ik t gewoon doen toch?
straks mis je je ei ook nog  ! dat moet niet he??
ik heb mijn nod 17 maart,spannend weer dan!!!!!!!!!!!
heb net ovulatietesten besteld..dus ben benieuwd hoe dat allemaal in zijn werk gaat!
gebruik jij die ook al?

tot spreeks!!

liefs suus

Goedemorgen Meiden,

Prinses: Hoe was het vanmorgen?

Ellepel: Bedankt voor je medeleven. En wat enorm K.. van je blaasonsteking. Ik zou ook gewoon sexytime hebben! Als het geen pijn doet dan zou ik mijn ei er niet voor laten schieten...

Suus: Lief dat je het vraagt. Het gaat wel. We zijn nog erg verdrietig en Rossia-man helemaal. Had een hele goede band met zijn omaatje!  Gisteren muziekjes uitgezocht. Veel klassiek, want daar hield oma van. Nadat Rossia-man met broer een "speech" heeft gedaan hebben wij zelf een liedje van blof uitgezocht. Een mooie dag, kennen jullie dat? Morgen hebben we condoleance  en maandag de crematie. Het zal een heftig weekendje worden...

Ik heb ook gister het mooiste meisje van de klas gekeken. Vindt ik ook echt een leuk programma. Daarvoor Help mijn man is klusser: Wat een eikel van een vent was dat zeg! Nou die had van mij weg mogen blijven toen die zijn onderbroeken kwam halen!

Ik zal even nadenken over een nieuwe naam voor ons topic na 700 berichten. Inderdaad wel leuk om iets origineels te bedenken....

Hallo dames !

Hoe is het gegaan bij de termijn echo ?????

geeft niets hoor kan gebeuren namen door elkaar halen :p

Als je zelf geen pijn van je blaasontsteking ondervind dan kun je gewoon sexen hoor heb  ook best wel vaak blaasontsteking.

een naam voor ons forum hmmmm.....stresskippies, kippies , glittergirls, zwangere dames   eeeuuuuuhhhhh.......... ik weet niet meer :p

hier gaat het zijn gangetje gisteren ff heerlijk gesext bijna weer in de slopende wacht periode grrr.

Veel liefs Marije

goejusmorgus lieve meiden!!

nou.....hmmm, weet niet wat ik er precies mee moet, maar goed heb dus vanmorgen die echo gehad, vaginaal, stelt niks voor trouwens.
Ben dus toch pas net zwanger (zoals ik zelf ook al vermoedde). Waarschijnlijk dus echt pas 5 februari bevrucht, dus dan spreek je nu denk ik van 4 wkn en 3 dagen.
Er was dus helaas heel weinig te zien op de echo. Een zwart heel klein rondje, that's it. Het was zelfs nog zo klein dat het buiten alle normschalen viel en ze er nog echt geen zinnig woord over kon zeggen.
Als ik binnen nu en 2 wkn hevige buikpijn of bloedingen krijg is er kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Maar ik verwacht dat niet, omdat dat rondje dus wel te zien was in mijn baarmoeder en daarnaast was goed te zien dat mijn baarmoeder vergroot was, de slijmvliezen waren opgezwollen.....das allemaal een goed teken lijkt me.
Nou heb ik over 2 wkn weer een echo om te zien of 't vruchtje goed groeit.
Vind ik wel fijn, heb me voorgenomen nu niet te gaan stressen ofzo.
Tenslotte had ik heel deze echo niet gehad als we 100% zeker waren geweest van de bevruchtingsdatum en had ik happydepappy gewoon gevierd dat ik een positieve test had......dus we gaan 't  ook gewoon morgen m'n ouders vertellen.
Heb trouwens eerlijkheidshalve wel al nog 2 testen gedaan deze week, maar gelukkig ook beide overduidelijk positief.

Voel me trouwens verder weer prima. Die vermoeidheid was woensdag op z'n ergst, maar verder valt het reuze mee. Zeurende pijn in liesstreek rechts blijft (is nu na de echo wel ietsje erger?!) en borsten ietsje minder pijnlijk, maar nog wel duidelijk aanwezig.

Maar.....hoe is het met de rest van de lieverds hier op het forum?!
@Rossia, een heftig weekendje voor de boeg! Ik hoop dat beide 'mooi' verlopen en wens je iig heel veel sterkte!
Nog eventjes en dan kun je lekker op een welverdiende vakantie!! We zullen je hier wel missen!
@Ellepel, tsja, ook ik weet d'r helaas alles van, van die blaasontstekingen, mega-irritant!
Maar ook ik ben van mening.....klussen tot je er bij neervalt!!
Had trouwens gisteren ook zo'n gevoel dat ik tegen een blaasontsteking aan zit te hikken, dus ik heb m'n ha even gebeld. Normaal neem ik dan nl. gewoon ff 3x per dag een vitamine C-stoot van 1000 mg. Dat houdt 't dan wel tegen. Maar nu ik weet dat ik zwanger ben, dacht ik, ik bel toch maar even voor de zekerheid.....en nee het is dus niet verstandig om dat nu te doen, dus ik drink me nu het laplazerus in de hoop dat ik het daarmee kan voorkomen. Tot dusver gaat 't goed.

Oh ja, een naam voor ons forum......hmm....glittergirls, stresskippies....hmmm.....weinig inspriratie verder, sorry!

Nou meiden, succes met klussen, stressen, wachten en een heel fijn weekend!!!  Het wordt schitterend weer!! Geniet ervan!  

Een  hele dikke kus van een héél  pril moeder-prinsesje  

ps: als het dus klopt dat ik pas 4 wkn en 3 dgn zwanger ben, dan ben ik ook op 28 oktober uitgerekend!!! Dus Go, das gezellig!!

mijn nieuwe banner. Hey meiden ben het hele weekend niet online mijn schoonouders komen en die weten van niks liefst melanie

En voor alle duidelijkheid ff een nieuw

NOD-lijstje:

Judith                      23-02       3e ronde           1e kindje
Melanie               03-03       2e ronde           1e kindje
Rossia                  04-03         3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
Marije                     08-03        2eronde            2e kindje
Monatoetje        12-03        4e ronde         1e kindje ( cyclus van 28 dagen.)
Ellepel                   15-03        3e ronde           1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                        17-03          3e ronde          1e kindje (met een dikke                                               kus+een  hoop  glitters  van mij, prinses)

"wachtrij"

Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje

"zwanger"

Prinses          1e kindje uitgerekent op :  28 oktober 2008    
Go                        2e kindje uitgerekent op : 28 oktober 2008 (10 Maart echo)
Meiden te toevallig dat jullie allebei 28-10 hebben, maar ja jullie hadden natuurlijk ook diezelfde nod en zelfde dag postief getest

Prinses, bedankt voor je hele verslag. Ik zou me er niet te druk over maken. Ze moeten het zeggen, maar in de meeste gevallen worden hele gezonde baby's op de wereld gezet hoor! Gewoon lekker van genieten en alles op je af laten komen!

Nu kan ik even niet terug lezen, maar Madootje.... Hoe zit het bij jou? Heb het NOD lijstje maar even geupt!

Kan het zijn dat ik Judith echt al heeeeeeeeel lang niet meer gezien en gelezen heb? Hoe is het met je, morgen NOD, Spannend! Misschien wel meer glitters hier!

En daarna zijn wij aan de beurt Melanie! Klusdagen goed benut??

Meiden ik wilde nog even zeggen dat ik het super gezellig vindt met jullie! Ik vind jullie allemaal helemaal lief en dikke kus!

Hey hallo allemaal,

Ik was net weer even bij aan het lezen en toen ik ging inloggen omweer eens een keer wat te schrijven zag ik net dat Rossia naar me vroeg!!
Hier ben ik dan weer!!!
Ik lees wel met jullie mee, maar probeer er toch niet al te veel mee bezig te zijn!
Al gaat dat op het moment niet erg goed.
Mijn eerste cycles was 28 dagen dat was net na de pil mijn tweede cycles was 25 dagen en dan zou mijn NOD afgelopen woensdag zijn, maar ik dacht ik houd toch nog die 28 dagen aan. Dat kun je wel denken aan het begin van de maand maar nu het dichtbij komt en ik vanaf  dinsdagavond onwijse krampen heb en woensdag pijnlijke borsten dacht ik vanochtend gooi ik er toch maar een test tegen aan, maar helaas negatief. Nu las ik dat ook madootje (als ik het goed heb) ook het probleem heeft dat haar menstruatie uitblijft en dat iedereen zegt dat dat nog hoop geeft, geeft mij dat ook nog wel hoop. Wel maar een klein beetje want het klussen ging niet echt super ik had namelijk net als in de januari klusweek GRIEP. Ik lag met 39.6 diep onder mijn dekkens verstopt en ik kon mijn eigen lichaam niet eens aanraken van de pijn laat staan mijn man!!!!!
En toch zit ik zowat ieder uur op de wc en naar mijn werk doe ik een tampon in, ik werk in een witte broek en wil niet dat hij ineens rood is!!
Nou ik ben weer even mijn ei kwijt en als jullie me weer een beetje missen (bla bla bla) ik lees wel mee hoor!!

Groetjes en tot snel X Judith

Terug
Bovenaan