Hello ladies!!!
bereid je maar voor.....dit gaat weer een lange mail worden!
@Go, had ik je eigenlijk al wel gefeliciteerd?! Ahum......hormonen?! Maar alsnog...zeker niet minder welgemeend.....GEFELICITEERD!!!
Heerlijk hè die vermoeidheid! Wel ja, we mogen idd niet klagen, het is ook wel fijn te voelen dat je zwanger bent. Als ik niks zou voelen zou ik 't helemaal moeten te vatten vinden denk ik. Moet nog erg aan 't idee wennen hoor! Ik word moeder.....
Ik begrijp goed dat je wat gespannen bent.....en het wachten duurt nu misschien nog wel langer voor je gevoel!! Probeer positief te blijven denken, het gaat vast goed.
@Madootje, grumpfh.....wat balen joh, een negatieve test en dat terwijl je al zwaar over tijd bent!?! Las vorige wk nog een verhaal hier op het zwanger zijn forum van een vrouw die 2 weken(!) na NOD pas voor 't eerst positief testte, dus hou moed!
Zoals Suus eerder schreef 'geen bloed geeft moed'!
Maar hoe voel je je?! Heb je klachtjes?
@Xrielle, welkom bij ons stresskippenkluppie! Begreep dat je je ei gevoeld denkt te hebben?! Heb je wel geklust en ook daarvoor?! Hmmm....dan nu afwachten, we weten hier allemaal....dat is killing!!! Maar ik hoop voor je daarna de moeite waard. Dit is je 1e ronde he?! Heb je de pil lang geslikt trouwens?
@Monatoetje, ben ook heel blij dat we eindelijk glitters hebben kunnen strooien hier. Ik begon zelf ook al te denken dat er iets mis was met dit forum. Maar ondanks dat ik er zo ongeveer het hardst om heb geschreeuwd heb ik ze maar mooi als eerste kunnen strooien! Ik hoop zo dat jullie allemaal maar wat snel mogen volgen!!
Voor mij was 't trouwens ronde 2, voor Go volgens mij ook. Maar ik moet er bij zeggen dat ik ovulatietesten heb gebruikt omdat ik m'n cyclus totaal niet wist ivm 15 jr pilgebruik. Dus zeer gericht geklust.
@Rossia, hoe is het nou met je?! Je zit weer in die verdammte wachtperiode!
Je vroeg of ik ging meedoen met moeders v. moeders.....hoop dat jullie me nu geen kreng gaan vinden, maar nee, dat ga ik niet doen. Mijn vriend vind het sowiso grote onzin, waar ik het totaal niet mee eens ben overigens, maar de reden is eigenlijk heel egoistisch.....ik heb echt geen zin in al dat gedoe. Ik wil maar 1 keer zwanger worden in m'n leven, dan wil ik er gewoon relaxed van genieten zonder gehannes met flessen vol urine. Erg eigenlijk he?! Hmmm....
En ja, we willen weten wat 't wordt, maar we gaan tegen anderen zeggen dat we dat niet willen weten.....kan ik ook niet uitgehoord worden door vriendinnen. Maar, misschien vertel ik 't jullie wel?!
Hey maar wel heerlijk dat je eindelijk je ei gevonden hebt. Hoe lang is je cyclus dus nu?!
@Suus, zijn je duivels 'm al gesmeerd!? Je moest eens weten hoe erg ik voor je ga duimen over een paar wkn!! Probeer m'n tips op te volgen, misschien helpen ze echt?! Baat 't niet, schaadt 't niet lijkt me zo. Oh ja, ik gebruikte idd ook de CB digitale ovutesten. Wel duur, maar wel heel duidelijk en makkelijk in gebruik.
En uiteraard hou ik een plekkie vrij voor jullie allemaal op m'n roze wolkje.....al is die nog niet zo heel erg roze hoor! Moet echt nog zo onwijs tot me doordringen! Het is ook zo bizar bijzonder, er groeit nu gewoon iets in mij?!?! Das toch te raar!! Maar ben wel heeeeeeel blij hoor!
@Melanie, tsja.....je wilde weten waar dat verhaal van dat kussen onder m'n kont en de spermadans vandaan komt. Ik had dit al eerder geschreven, maar vooruit nog een keer.....want wie weet helpt het dus echt?!
Na onze sexytime deed m'n vriend een kussen onder m'n kont en zei "zo en blijf zo maar eens mooi een half uurtje liggen"! Vervolgens ging hij de spermadans doen. Een dans waarbij hij allerlei zwembewegingen maakte, borstcrawl, schoolslag, rugcrawl. Dit was volgens hem om 'zijn jongens' te laten zien hoe ze moesten zwemmen op zoek naar m'n eitje! En zoals ik al eerder schreef, verder is hij wel goed bij z'n hoofd hoor!
Maar goed, dan nu de cliffhanger!!! Haha, had ik jullie daar mooi nieuwsgierig gemaakt?! Dacht is wel goed voor de afleiding in die kutwachtweken!! Niks heel spannends hoor, gewoon gezellig geouwehoer!
Goed......inmiddels alweer eergisteren ontdekt dat ik zwanger was.
Gisteren wordt m'n vriend wakker, terwijl ik al in de badkamer was komt ie binnengestrompeld. Normaal is er 't 1e uur niet mee te praten, maar nu.....hij begon meteen te ratelen.....hij had zo raar gedroomd, dat had ie nog nooit eerder meegemaakt. Hij had gedroomd dat we al een kind hadden, 't liep notabene al, 't was een jongetje. Dus ik vroeg.....kon je zien hoe 't eruit zag? Het leek op mij zei die.....hmmm, hoezo een groot ego?! Dit was natuurlijk al grappig, want de dag ervoor was er nog weinig enthousiasme te bespeuren bij meneer.
Even later zit hij aan de ontbijttafel, ik was al klaar. Maar ik bedacht me ineens iets.....ik legde een rijstekorrel voor 'm neer op tafel en zei dat ons kindje nu ongeveer zo groot was (waarsch. trouwens nog iets kleiner, maar who cares).
Nou meiden, pak de tissues maar vast.....hij pakte 't rijstekorreltje op, legde het op z'n linkeronderam en ging er mee zitten wiegen!!!!
Omdat ik natuurlijk helemaal emo reageerde, pakte hij 't vervolgens tussen beide handen tussen duim en wijsvinders en zei "jij klein rotjong"......weg emomoment!! Maar wel lachen!! Hij is helemaal om, echt geweldig om te zien!!!
Vervolgens ging die hardop fantaseren over dat dit toch wel erg handig is, misschien moest ik de weeen maar laten opwekken. Zo is 't veel handiger, zo'n klein kindje....hoeven we alleen maar in een luciferdoosje te leggen, scheelt een hoop in de kosten! MANNEN!!!! hoezo praktisch denken?!
Maar genoeg slap geklets......over praktisch denken gesproken, wanneer ik ben uitgerekend?!?! Kweenie. Heb vandaag de vk gebeld op advies van de ha die ik gisteren al gebeld had. Omdat ik 16/17 januari maar 'n heel klein beetje bloedverlies had, willen ze toch graag een termijnecho maken om te bepalen hoe ver ik ben.....ik kan morgenvroeg om 8.15 uur al terecht!!!
Volgende wk vrijdag heb ik m'n 1e afspraak bij de vk voor intake, dan gaan ze een bloedonderzoek doen, urineonderzoek en krijg ik een verwijsbrief voor de 12 wkn echo.
Hallo.....kan 't ff rustig aan!!! Moet er nog heeeel erg aan wennen hoor!
Oh ja en we gaan zaterdag naar m'n ouders (wonen in 't oosten van 't land) om 't te vertellen. Mijn ouders zeuren er echt al jaren om bij mij en m'n broers. Het is echt een hele grote wens van ze om opa en oma te worden, dus ik ben echt razend nieuwsgierig naar hun reactie. Denk dat ze 't totaal niet verwachten, des te leuker!
We gaan 't gewoon vertellen: 'ik ben zwanger'. Verder niets bijzonders, vind het al een groot genoeg kado.
Nou, ik geloof dat we met mijn mail meteen op pagina 600 zitten?! Ahum, sorry!!
Hoop dat jullie 't wel leuk vinden om te lezen...?!
Anyway, fijn om ff m'n ei kwijt te kunnen, kan er nu nl. nog met niemand over praten.
Een hele dikke knuffel voor jullie!!!
prinses