eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hallo,
ik ben ook in december gestopt met de pil. We hebben  2 kindjes, maar bij allebei was ik niet  snel zwanger, we hebben behoorlijk veel voor moeten klussen. Ik merk dat ik er nu weer heel erg mee bezig ben. Ik zit in mijn derde ronde nu en ik heb, in tegenstelling tot vroeger, tussen mijn menstruaties door heel vaak een beetje bloedverlies. Herkent iemand dat? Het is niet zo erg als een echte ongi, maar wel wisselend helder rood en bruin.

Ik heb net mijn ovulatietesten binnen gekregen (van sensitest), heb nog nooit ovu testen gebruikt, dus ik ben benieuwd.
Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen. Heb verder nog niemand vertelt dat we weer bezig zijn, wel fijn om af en toe je hart te luchten.

Aline.

hoi   lieve dames..

ben denk ik een half uur bezig geweest om alles weer goed te lezen. hihi.. weet dus niet meer wie wat gezegt heeft. maar ja boei..
Hier alles goed. Heerlijk vakantie gekregen .. En dat in mijn klustijd.. Komt dus helemaal goed.. Zijn al voorzichtig weer begonnen. Nu dus ruim een week om de dag seksen.. Ik hoop dat het deze maand raak is..

Maar vraagje..   Ik zit de laatste tijd zo onder de pukkels. Eerder nooit last van.. Kom er gewoon niet meer vanaf. .Zou dit nog ontpillen zijn of.....

Nou ja. Fijn weekend allemaal en tot gauw..
Ga nog even eten. Zou het haast vergeten.
liefs mij

goedemorgen dames!

wat een weertje weer he? hier schijnt t zonnetje

@ aline, dat tussentijds bloedverlies ken ik zelf niet. zou t niet iets te maken hebben dat je gestopt bent met de pil?
toevallig vielen net bij mij de ovulatietesten in de brievenbus! ook van sensitest.
is voor mij ook de eerste keer! wanneer ga je ermee beginnen?ik denk dat ik er donderdag mee wil gaan beginnen..

@ judith, heee ik miste je ook al!! maar jij zit nu dus ook in spanning!!
niks aan he? maar geen bloed geeft moed !!! laat je t ons wel ff weten?

@ ellepel, hoe is het met je blaasonsteking? kun je rustig aan de klus?
hoop t wel voor je... zonde als je hierom je ei misloopt.

@ madootje!!!!!!!!!       nou????? vertel vertel/.....nog niks?
wanneer gooi je erweer een test tegen aan?

@ monatoetje     dus jouw klusperiode is weer begonnen! wel het leukste van dit alles he?hihi.. en goed zeg dat je nou net een week vrij bent!je mannetje toevallig ook in het   onderwijs? gebruik jij trouwens ook ovu testen? nou meid! fijne klusvakantie!!
oja...die pukkels vervelend zeg!! had jij voor je met de pil begon last van pukkels?
want dan kan het idd met ontpillen te maken hebben.
heb er zelf geen last van. hopen dat ze snel weg zijn!

@ prinses   heerlijk jouw verhalen! maar toch wel vreemd denk ik dat jullie jullie "rondje"hebben gezien!dringt al tot je door?  en dan mag je over 2 week alweer!! vind t echt super voor je!!! nou lekker blijven schrijven he?elke ochtend al boven de wc?hihi..lijkt me ook geen pretje..

@ rossia   voor jouw en rossia-man niet zo'n fijn weekend..
wens jullie ff heel veel sterkte voor vandaag en maandag.. maar mooi dat nr van blof hoor!!
die nrs die ik op mijn hyves heb staan ,zijn de nrs van mama's crematie.
had ze zelf allemaal al uitgezocht... en ik heb op mijn bruiloft in het gemeentehuis ook weer een nr van haar gedraaid... robbie williams met feel..
maar goed.. ik vind jullie ook allemaal super lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GO en melanie hoe gaat t met jullie?en met de rest die ik vergeten ben?

nou met mij gaat t ook goed! gister super behangetje voor de woonkamer gekocht!
wil 1 wand met behang. en eetkamer tafel en stoelen besteld. lekker geld uitgegeven..heerlijk is dat!! haha
vanavond lekker met werk uit eten bij de beste pizzaria van de wereld!
zooooo lekker!!

nou meiden goed weekend! ga nu ant werk.. gaan jullie nog wat leuks doen?

xxxxx suus

Hallo damens,

Wat weer een leeswerk allemaal,

Met mij gaat het helemaal goed.ben bewust er eigelijk iets minder mee bezig.
Gisteren had ik mijn eisprong heb hem ook echt gevoelt.We hebben zeker een keer of 4 geklust .Nou hoop ik dat de  zaadjes goed zijn aangekomen.Alleen mijn baarmoeder zit heel  zat er  laag en voelde er  gewoon heel veel meer van.  Maar mijn schoonouders zullen zo aankomen dus dan ben ik er helaas niet dus denk ik morgenavond of misschien ff tussendoor

meiden zal jullie wel ff missen

Dag lieve meiden,

Het spijt me verschrikkelijk dat ik niet alles kan lezen en op iedereen kan reageren, want ik moet zo weer weg: druk weekend.

Maar ff update, ik voel me prima en nog geen rode duivels in zicht. Weet niet of ik morgen al ga testen, misschien toch echt het even afwachten nog. Ok, later ga ik echt bijlezen, promise.

liefs, Madootje

Hey meiden,

Ik kon het toch niet laten ben vanmiddag met mijn schoonouders naar mijn ouders gegaan en hebben toch verteld dat we bezig zijn met een kindje maken.
Mijn ouders wisten het wel een beetje mijn schoonouders schrokken hihi
Maar ze zijn harstikke blij voor ons en hopen dat ik snel aantel. Mijn moeder zei gelijk heb ik daalijk mijn drie dochters in verwachting dat is wel heel bezonder

Zo ik ga mijn bedje opzoeken maar ik wou jullie het toch ff snel vertellen

xxxx liefs Melanie

Hallo allemaal,

Suus, ik weet niet zo goed wanneer ik met de ovulatie testen ga beginnen. Vandaag is het dag 10 van mijn cyclus, maar ik heb altijd een onregelmatige cyslus en ze duren meestal vrij lang,maar toevallig nu 2 cyclussen van 27 dagen gehad. Ik denk dat ik ook donderdag begin.  Hoe ver ben jij donderdag?

Ik moet nog wel een beetje inkomen met alle namen enzo, maar volgens mij zijn Go en Prinses zwanger, dus jullie Van harte gefeliciteerd! Leuk en spannend dat julli al echo ´s hebben en/of gehad hebben...

Groetjes, Aline

Goedemorgen Meiden,

Gister een enerverend dagje. Jaartje ouder geworden en de condoleance van oma! Best raar hoor. Heb mijn verjaardag niet echt gevierd. Zat wel in de planning, maar toen oma overleed heb ik iedereen afgebeld. Heb wel een stukje taart gegeten met mijn familie en beste vriendin. Van haar heb ik de dvd "het wonder van een nieuw leven" gekregen. Is een film over de ontwikkkeling van het ongeboren kind. Zij is de enige die weet dat ik zwanger probeer te worden. Mocht het cadeautje uiteraard pas uitpakken als iedereen weg was, anders zouden ze het weten.... Echt super lief. Ben benieuwd.

Prinses: Hoe is het met je? Heb je het al verteld aan de familie en hoe reageerden ze?? Hoe vol je je verder? En go hoe is het met jou? Vindt het zo leuk voor jullie!

Suus, mooie muziek ook. Om kippevel van te krijgen! Morgen wordt nog even een hele vervelende dag en daarna kunnen we lekker uitkijken naar de vakantie. Even weg van alles en lekker bijkomen in de sneeuw.

Madootje: SPANNEND!!!!

Wie is de volgende nod-er in line? Beeldmuis of ben ik het zelf. Zo spannend! HAAT WACHTEN!

Terug
Bovenaan