Dag lieve meiden,
hoe is het? Lekker aan 't genieten van de laatste avond van het weekend?! Wij hebben net lekker gewandeld buiten, het regent wel, maar ach....wij zijn dus niet van suiker.
We hebben vanmiddag die film gekeken waar ik 't gisteren over had. Echt heel mooi! Zelfs m'n vriend vond 'm mooi. De eerste 2 minuten dachten we allebei even, wat is dit, maar al gauw zaten we beiden erg geboeid te kijken. Een aanrader! Te koop bij de Tuinen voor iets van 35 euro. Niet goedkoop, maar ik vond 't wel de moeite waard.
Rossia, wat jammer dat je ongi bent geworden, we zaten toch allemaal in spanning hier in de hoop op weer eens wat glitters. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ga je dit keer ook ovutesten gebruiken?!
Hoe lang heeft je ongi geduurd? Kan normaal zijn zei de vk dat je dat nog een tijdje zo houdt door 't ontpillen, de ene keer meer, de andere keer minder. Ik had zelf de laatste keer maar 1,5 dag een beetje bloed verloren zonder wat voor kwaaltje dan ook, terwijl ik normaal bij m'n ongi altijd last van rug heb, hoofdpijn, krampen etc en het wel zo'n 4-6 dagen ben. Dus, ik denk persoonlijk niet dat een ha nu al iets kan doen voor je. Misschien moet je maar blij zijn dat 't niet zo lang duurt, des te sneller kun je weer aan 't klussen slaan, toch?!
Maar hoe was je vakantie eigenlijk, heb je het leuk gehad?! Heb je ons hier ook wel een beetje gemist?! We hadden mooi veel leesvoer voor je verzameld he?!
Suus, hoe is het met het klussen in jullie nieuwe huis? Schiet 't al een beetje op?
En.....zeer waarschijnlijk zul je dus over een paar dagen je ei hebben. De komende week dus echt klussen he!!!
Spannend weer! Klussen jullie nou nog steeds om de dag trouwens?! Waar haal je de zin en puf vandaan?!
Mel, zijn de rd's alweer bijna weg?! Kan 't klussen weer beginnen! Wel goede moed houden he?! Ik duim iig weer voor jullie allemaal!
Ben ff kwijt hoe 't nu met de andere meiden is, heb weer geen lijstje gemaakt en ja, m'n geheugen is niet meer wat 't normaal gesproken is.
Ik voel me overigens goed. Ben de afgelopen 2 dagen gelukkig niet zo misselijk geweest. Wel nog steeds echt pijnlijke borsten alsof ze ieder moment uit elkaar lijken te spatten, kan echt alleen nog zo'n meegroei-bh aan. En moe, ach loop wel wat meer te gapen, maar 't valt me nog mee.
Ben wel nu al nieuwsgierig naar hoe 't er uit komt te zien en of 't een jongen of meisje is. En ik moet nog zo lang wachten. Het is tegenstrijdig, enerzijds wil ik echt van iedere seconde genieten en anderzijds kan 't me allemaal niet snel genoeg gaan.
We zijn 't nu overigens echt eens over een jongensnaam, maar kunnen nog niet over een meisjesnaam uitkomen. We willen een vrolijke en vrouwelijke naam, suggesties zijn welkom. De namen die ik eerder noemde worden 't dus niet, m'n vriend kan zich er echt niet in vinden en tsja, je moet 't wel allebei echt leuk vinden.
Nou, weer genoeg gekletst, ga nog ff lekker bankhangen en me weer psychisch voorbereiden op een zware week werken. Das wel echt waar dat ik er nu meer tegenop zie.
Liefs, prinses