eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Balen Balen Balen.. Waarom hebben mel en rossia niet voor mij met glitters gestrooid.. Heb echt zelf het gevoel dat ik die nog nodig heb..
Heb namelijk echt ongi klachten. Denk dat ik dus van de week niet met glitters ga strooien..
Maar moeten nog even afwachten..

Laat het jullie zo snel mogelijk weten..

Fijne avond nog en tot snel..
Liefs mij

Dag lieve meiden,
hoe is het? Lekker aan 't genieten van de laatste avond van het weekend?! Wij hebben net lekker gewandeld buiten, het regent wel, maar ach....wij zijn dus niet van suiker.
We hebben vanmiddag die film gekeken waar ik 't gisteren over had. Echt heel mooi! Zelfs m'n vriend vond 'm mooi. De eerste 2 minuten dachten we allebei even, wat is dit, maar al gauw zaten we beiden erg geboeid te kijken. Een aanrader! Te koop bij de Tuinen voor iets van 35 euro. Niet goedkoop, maar ik vond 't wel de moeite waard.

Rossia, wat jammer dat je ongi bent geworden, we zaten toch allemaal in spanning hier in de hoop op weer eens wat glitters. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ga je dit keer ook ovutesten gebruiken?!
Hoe lang heeft je ongi geduurd? Kan normaal zijn zei de vk dat je dat nog een tijdje zo houdt door 't ontpillen, de ene keer meer, de andere keer minder. Ik had zelf de laatste keer maar 1,5 dag een beetje bloed verloren zonder wat voor kwaaltje dan ook, terwijl ik normaal bij m'n ongi altijd last van rug heb, hoofdpijn, krampen etc en het wel zo'n 4-6 dagen ben. Dus, ik denk persoonlijk niet dat een ha nu al iets kan doen voor je. Misschien moet je maar blij zijn dat 't niet zo lang duurt, des te sneller kun je weer aan 't klussen slaan, toch?!
Maar hoe was je vakantie eigenlijk, heb je het leuk gehad?! Heb je ons hier ook wel een beetje gemist?! We hadden mooi veel leesvoer voor je verzameld he?!

Suus, hoe is het met het klussen in jullie nieuwe huis? Schiet 't al een beetje op?
En.....zeer waarschijnlijk zul je dus over een paar dagen je ei hebben. De komende week dus echt klussen he!!!
Spannend weer! Klussen jullie nou nog steeds om de dag trouwens?! Waar haal je de zin en puf vandaan?!

Mel, zijn de rd's alweer bijna weg?! Kan 't klussen weer beginnen! Wel goede moed houden he?! Ik duim iig weer voor jullie allemaal!

Ben ff kwijt hoe 't nu met de andere meiden is, heb weer geen lijstje gemaakt en ja, m'n geheugen is niet meer wat 't  normaal gesproken  is.
Ik voel me overigens goed. Ben de afgelopen 2 dagen gelukkig niet zo misselijk geweest. Wel nog steeds echt pijnlijke borsten alsof ze  ieder moment  uit elkaar lijken te spatten, kan echt alleen nog zo'n meegroei-bh aan.  En moe, ach loop wel wat meer te gapen, maar 't valt me nog mee.  
Ben  wel nu al nieuwsgierig naar hoe 't er uit  komt te zien en of 't  een  jongen of meisje is. En ik moet nog  zo lang wachten. Het is tegenstrijdig, enerzijds wil ik echt van iedere  seconde genieten en anderzijds kan 't me allemaal niet snel genoeg gaan.  
We zijn 't nu overigens echt  eens over een jongensnaam, maar  kunnen nog niet over een meisjesnaam uitkomen.  We willen een vrolijke  en vrouwelijke naam, suggesties zijn welkom. De namen die  ik eerder noemde worden 't dus niet, m'n vriend kan zich er  echt niet in vinden en tsja,  je moet 't wel allebei echt leuk vinden.  

Nou, weer genoeg gekletst, ga nog ff lekker bankhangen en me weer psychisch voorbereiden op een zware week werken. Das wel echt waar dat ik er nu meer tegenop zie.  
Liefs, prinses  

Hey Prinses,

Goed om te horen dat je alles nog onder controle hebt. Al kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om te werken. Dat heb ik namelijk ook... De vakantie kan voor mij niet lang genoeg duren. Hoog tijd om zwanger te worden en lekker parttime te gaan werken.

Vakantie was echt helemaal super. We hebben alle weertypen gehad, storm, zon, sneeuw en regen. Maar echt heerlijke sneeuw en we hebben op zondag na heerlijk iedere dag geskied, lekker gegeten en gedronken. Gelukkig werdt ik snel ongesteld en kon ik volop genieten van alle alcoholische lekkernijen en eterijen!!

Ben sinds ik gestopt ben met de pil, steeds maar 1 tot 2 dagen ongesteld. Vindt het prima hoor. Lekker snel klaar. Heb gister even op internet gegoogled en zag dat het niets ernstigs is. Heb gewoon een eisprong, anders zou ik geen smiley krijgen natuurlijk.... Heb weer nieuwe testen besteld dus ga vanaf volgende week weer aan de slag met de ovulatietesten. Ik heb weer die van CB gekocht, aangezien deze mij toch goed zijn bevallen. Ik ga vol goede moed naar de volgende ronde, want hoe langer het nu duurt, hoe eerder het toch een keertje raak moet zijn, toch....

Dit is trouwens de laatste kans op een 2008 kindje, dus we gaan extra goed ons best doen. Anders is het 2009 en dan is het ook zeer welkom!! We wachten het netjes af, we doen wat we moeten doen en dan zien we wel.

Ik ben trouwens helemaal uit de meisjesnaam (nu moet Rossia man het nog goedkeuren...heb het hem  nog niet verteld) Elin Elisa. Vindt het zo mooi bij elkaar klinken....

Vrolijke meisjes namen Prinses, ik zal er eens over nadenken.... Wordt vervolgd.

Zo nu ga ik even die stapels van mijn bureau wegwerken.

Dikke kussen voor jullie allemaal, want ja ik heb jullie vorige week zeker wel gemist...

Hey Rossia,

Weer back in town, leuke vakantie gehad lees ik!!
Jammer van de RD duivels, maar ja zo blijven we toch allemaal weer samen klussen, wie weet zijn we allemaal (op Princes na) tegelijk zwanger ook leuk!!!

En Princes wat kan jij  heerlijke verhalen schrijven!!
Bij mij zijn  het toch echt wat kotere verhaaltjes, maar ja!

Dus ik stop er maar weer mee!
Deze  week alleen thuis (eerste keer zo lang) dus zal veel op het forum zijn lekker steeds bijlezen wat jullie allemaal te kletsen hebben!! Kan ik echt van genieten!

X Judith  

Haihai,

Helaas geen nieuwe glitters!
En go, wat een verdrietig verhaal! Ik vind het echt heel naar voor jullie. Hoe voel je je inmiddels? Ben je lichamelijk al weer een beetje opgeknapt, of valt het erg tegen?

Ik ben lekker lang met vakantie geweest. Dus veel moeten bijlezen. Donderdag heb ik NOD. Ik had een positieve ovulatietest tijdens mijn vakantie, dus flink geklust. Maar... ik verwacht er weinig van. Ik heb al 5 dagen het gevoel flink ongesteld te worden (beetje zeurende hoofdpijn en pijn onder in mijn buik) en ook al 5 dagen een beetje oud bloedverlies. Irritant dat ik nu al denk te weten dat het niets is, maar wel op menstruatie moet wachten. Van mij mag die komen, dan kan ik door naar de volgende ronde. Tja, dat wordt dan inderdaad de laatste kans op een kindje in 2008. December lijkt me wel een knusse maand om een kindje krijgen...

Groetjes, Aline

Hello girls!!

Pfoeh....de kop is er weer af!! (van de werkweek!)
Was een zwaar dagje, maar heb 't weer overleefd. M'n vriend moet vanavond om 21.00 uur nog naar een afspraak, dus ik kan lekker ongeneerd dan al m'n bedje in duiken, erg hè?! Hahaha!

Hey Rossia, dat klinkt toch verdomd lekker hoor jouw vakantie! Was zeker wel ff goed voor de afleiding?! Ben je ook lekker bruin geworden?!
Wij hebben je hier ook gemist hoor!
Nou moet 't toch gaan lukken deze maand?! Ovutesten, op 't juiste tijdstip klussen, kussen onder je kont, 30 minuten blijven liggen en je weet wat je man moet doen hè.....de spermadans! Het mag dan misschien nog wel niet wetenschappelijk bewezen zijn, maar wees eens eerlijk meiden, wie van jullie mannen heeft 't tot nu ook echt gedaan?! Juist,....niemand nog, dus schaam je niet, laat 'm lekker dansen, de spermacellen weten dan precies hoe ze je eitje tegemoet moeten zwemmen!!
Ik ben het levende bewijs, het werkt echt!! Dus hop alle gene overboord, ga los!!!
Oh ja en de naam voor een meisje, Elin Elisa, heeeel mooi! Echt.... zoals ik al schreef wilde ik graag Elena, lijkt er ook een beetje op. Maar helaas vond mijn vriend deze naam niet mooi genoeg, dus ik hoop dat jouw man het wel helemaal ziet zitten!
En voor een jongen, weet je die al?!
Hoor 't graag van je hoor als je goede ideeën voor een meidennaam hebt!

Nou, Monatoet, de eerste in rij voor je NOD! Nog 2 nachtjes slapen. Ga je precies op je NOD testen?!
Daarna Aline, dan Ellepel en dan Suus.......spannend!!!!!!!
En dit allemaal uit m'n hoofd, knap of knap?!
Wie daarna komen weet ik ff niet meer in volgorde, maar heb nog even de tijd om dat weer te checken, dacht daarna pas weer iemand op de 25ste ofzo?!

@Margot, hoe is het nou met je?! Knap je alweer een beetje op? Heb je wel hulp met Sven? We denken hier echt veel aan je hoor!

Met mij gaat 't gelukkig goed, m'n borsten exploderen een dezer dagen vrees ik nog, maar verder gaat 't goed. Vandaag niet misselijk geweest! Jippie!
Vind 't wel moeilijk om nu weer 4 wkn te moeten wachten op de volgende echo. Heb 'm staan voor 4april om 11 uur 's ochtends. M'n vriend gaat dan ook voor 't eerst mee. Dan is de definitieve termijnbepaling en wordt er bloedgeprikt.
Twee weken later heb ik de bekende '12'weken echo, daarin wordt ook de nekplooimeting gedaan. Afspraak hiervoor mag ik pas na 4 april maken.
Zou zo graag iedere dag even door een luikje willen kijken of alles nog wel goed gaat daarbinnen.
In de komende 4 weken kan er nog zoveel gebeuren.
Moet mezelf echt verplichten daar maar niet teveel over na te denken.
Bedacht me net dat ik morgen alweer 7 wkn ben, gaat toch best snel......alhoewel?!

Nou lieve meiden, ik ga de bank weer opzoeken.
Dikke kus voor jullie allemaal!!! You go girls!!!!

Hey lieven meiden,

ben twee dagen bijna niet online geweest inv feestjes.
morgen zal ik ff alles weer goed doorlezen.

Verder ik ben al bijna ervanaf ben het vrijdag nacht geworden en maar steeds met beetjes helemaal niet veel ben er nu bijna vanaf.

liefst melanie

Goedemorgen Ladies,

Prinses, lekker geslapen? Ben inderdaad wel een beetje bruin geworden, of eigenlijk heel erg... Ik heb het voorrecht om heel sneeuw bruin te worden. Hoef maar naar de zon te kijken en.... Heel handig.
Ik zal even wat foto's op hyves zetten van de vakantie vanavond. Kunnen jullie even spieken en dan zal ik ook even op zoek gaan naar Judith. Jij had ook hyves toch?

Suus, zag bij jou ook nieuwe foto's van je huis. Tis dat er verf of je handen zitten bij het koffie drinken anders dan zou ik wat anders kunnen gaan denken hahahaa!

Hoe is het met de nod-ers. Spannende tijden meiden!

Suus wel fijn dat je nu zo druk bent met je huis. Dan gaat die verdomde wachtperiode ook weer wat sneller.

Oh ja Prinses, Elena, kan toch niet helemaal begrijpen dat je prins het niet mooi genoeg vindt. Ik vind het echt een waanzinnige exotische mooie naam! Misschien inderdaad dat hij op Elin lijkt (moet het rossia man nog steeds meedelen) of misschien omdat hij op mijn echte naam lijkt....
Oke, dus op zoek naar een andere naam. Moet ie kort zijn of meerdere lettergrepen?? Bepaalde voorletters niet of juist wel. Dan zal ik mijn gedachten radar even laten gaan.
Jongensnamen vindt ik echt zoooo waanzinnig moeilijk. Ik vond Finn wel leuk, maar die is al afgewezen door de ballotage commissie. Rossia man, moest teveel daarmee aan het einde denken. Denk wel dat het een korte naam wordt, moet mijn gedachten er nog eens over laten gaan.

Zo tijd om weer eens wat te gaan doen hier!
Knuffels!!

Terug
Bovenaan