Eind juli begin augustus 2021 ??

Jullie ook gefeliciteerd! 
Dat menstruatie gevoel herken ik ook ja. Dat heb ik nu ook 2 dagen. Vind ik best spannend eigelijk. 

Jaa, super spannend allemaal. Hier dezelfde klachten. Bij mijn eerste helemaal nergens last van gehad in het begin. Dus dat is wel nieuw ☺️

Spannend allemaal he!
Ik wil het liefst elke dag testen omdat ik bang ben dat het misgaat, ook wel steken in mijn onderbuik maar dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.
Ik heb woensdag de eerste omdat ik niet weet hoelang ik zwanger ben. Had na mijn bevalling (dec 2019) geen menstruatie meer gehad.

Welkom Deeehv, wat spannend!
Je hebt dus echt geen idee wanneer je uitgerekend kunt zijn? Had je lichte streepjes op de test of meteen al heel donker of heb je gekeken met een digitale test met weken indicator? 
Reuze spannend voor jullie. Laat je weten hoe de afspraak was?
Gisteravond belde de verloskundige om afspraken te plannen, ik mag 15 dec voor de vroege echo dan zal ik rond de 8w zijn.
Als ik kijk naar wanneer de ovulatie was ben ik nu 4+2 maar als je kijkt naar wanneer dag 28 is ben ik vandaag 4w. Dat hield ze aan dus ben benieuwd, tevens spanend of alles goed blijft gaan. 

Mama Dtje spannend 15 Dec de eerste echo. Ben benieuwd of ze je dan alsnog terug zetten.
Vandaag mijn nod vanmorgen getest met een cb weken ookal was de streep op de gewone test al super duidelijk toch heel leuk ? Geloof het nu pas zelf. Ik twijfel nunalleen wanneer ik de vk ga bellen. Ze gaf aan dat ik eerder voor een echo mocht komen ivm de vroege miskraam. Wij vinden dat toch wel heel fijn. 

Herkenbaar Jackyxx ik heb vanmiddag ook nog 1x getest omdat ik nu dus op dag 28 zit ? hij was nog steeds positief en weer wT donkerder ondanks dat ik net 2 koppen thee op had.. 
Kon ik toch nog een x die van de action proberen haha. 
Ik zou idd weer voor n vroege echo gaan. Die zekerheid die je dan voor t eerst krijgt is ook heel geruststellend. Blijft spannend he. 

Terug
Bovenaan