Eind juli begin augustus 2021 ??

Fijn toch die bevestiging ?! 
Ik heb net de vk gemaild voor een afspraak en die belde me daarna meteen op. Ben alleen een beetje in de war.. Ze zei ik wil een afspraak maken als je 6 weken bent.. Dan wil ik een afspraak maken voor over 4/5 weken.. Met mijn berekening ben ik dan 8/9 weken, maar volgens haar niet.
Omdat ik mijn cyclus niet weet maar wel wist wanneer mijn ovu positief was (3nov)ben ik volgens haar nu (net) 2 weken zwange. Wat natuurlijk klopt, maar ik dacht dat je dan 4 weken bent voor de berekeningen.. Ze vroeg ook of ik een cb test heb gedaan. Ja dat heb ik en die gaf 1-2 weken aan. Dan ben ik dus 1-2 weken zwanger zei ze.. Uiteindelijk heeft ze de echo voor 7 Dec gezet. Dan ben ik volgensmij bijna 7 weken. 

Ohh vervelend dit gedoe.
Ik zie juist overal dat je 1e dag zwanger begint vanaf je eerste menstruatiedag. Wij lopen wel heel gelijk mij eisprong was 2 nov denk ik. Ja dan ben je bijna 7 weken maar dan is de kans heel groot dat t hartje klopt. 

Woeehoeeee!!! Na 11 maanden proberen EINDELIJK. Een positieve test in me handen vandaag! Ik kan het nog zooo niet geloven ????

Mama Dtje ja dat is echt vervelend. Maakt me echt onzeker. Maar indd met 7 weken zien we hopelijk een mooi kloppend hartje ❤️
Opeenwolk wat fijn gefeliciteerd! Is dit jullie eerste kindje? 

Hey dames wat leuk!! Hier op 9-11 een positief zwangerschapstest in handen! Hebben een jongetje van 3,5 jr! Ontzettend spannend weer allemaal. Ook erg moe. En soms misselijk. Al lijkt dat nu al wat minder te worden. En idd krampen lijkend op menstruatie. Verder geen kwaaltjes. Eind deze maand eerste echo! Enorm spannend!

Wij ook weer zwanger??? wel 3e X op rij. 2 X miskraam gehad met 4 weken en paar dagen. Morgen mijn NOD maar voel duidelijke zwangerschapssymptomen en had de 13e al een test gedaan en die was positief. 16e weer 1 gedaan en liep mooi op. Vandaag ook of 1 test gedaan en nu errruugg duidelijk oplopend! Vanwege de miskramen nu 7 dec eerste echo (iets eerder als normaal). Ik blijf positief en ik voel nu veel meer rommel in mijn buik als normaal.... Dus we gaan het zien! Spannende tijd maar zo blij????

29 juli 2021 uitgerekend!!

Gefeliciteerd meiden!
Opeenwolk❤️ Wat heerlijk dat t nu zover is! 
Linda heel spannend weer alles opnieuw door te maken ja. en de echo is al snel.
LhartjeR super fijn dat ze oplopen, bij mij liepen ze ook mooi op. Lijkt me erg spannend voor je. 
Ik kan de vermoedelijke uitgerekende datums wel in n lijstje zetten onder mijn bericht op pagina 1? 

Terug
Bovenaan