Eind juli begin augustus 2021 ??

gefeliciteerd iedereen met de positieve testen! Sluit me graag aan bij de groep. Hier nu ook mooi oplopende test. Officeel pas morgen NOD. Heel spannend. 3mnd terug miskraam met 7wkn dus het blijft spannend allemaal. Maar het voelt goed ? 31juli zou het zijn ?

Gefeliciteerd ?? Voor iedereen een voorspoedige zwangerschap gewenst.

Hoe “tag” ik iemand hier op ? Ik kom er geen wijs uit.

[quote quote=10374264]Mama Dtje ja dat is echt vervelend. Maakt me echt onzeker. Maar indd met 7 weken zien we hopelijk een mooi kloppend hartje ❤️
Opeenwolk wat fijn gefeliciteerd! Is dit jullie eerste kindje? [/quote]@jackyy wij hebben al een zoontje Die wordt in januari 2 ??

LhartjeR wat spanned dan he. Ik heb vorige maand ook een miskraam gehad met 5+1. Daarom ook een vroege echo op 7 Dec. Hopelijk blijft alles goed gaan! Bij iedereen! 
Opeenwolk oh leuk! Een 2.5 jaar leeftijd verschil dus ☺️

Hoi meiden,

Graag sluit ik me bij jullie aan!

Afgelopen maandag mijn eerste positieve test in handen gehad. Dinsdag met een clearblue test nog even extra bevestiging gehad.
Ik had al een aantal dagen hele pijnlijke borsten en vlagen van wat lichte misselijkheid. Nu ook een paar dagen last van menstruatie achtige buikkrampen en wat steken zo nu en dan. Ik ben een behoorlijke stress kip dus ik maak toch wel zorgen of het allemaal goed gaat.

Net de verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt voor 10/12.De uitgerekende datum zou volgens haar op 24/7/21 zijn!

Liefs

Terug
Bovenaan