Eind juli begin augustus 2021 ??

Hi Spatel,
Ik ga je ook een berichtje sturen voor de Fb-groep! Lijkt me leuk om daar mee te kunnen kletsen.
Ik heb komende week de termijnecho en ben heel benieuwd wanneer ik precies uitgerekend ben! 

Hoi meisjes! Ik wil me ook graag aansluiten bij de groep:) Ik ben tss 9-10 weken ver en uitgerekend voor begin augustus. Midden in de zomer, lekker warm haha.
Ik wilde even vragen wie van jullie een hoge bloeddruk heeft. Ik heb nl elke dag ofwel 15/10 ofwel 16/10. Volgens de gyn moet ik met medicatie starten. Maar ik ben eigenlijk bang om te starten daarmee. Kan medicatie schadelijk zijn vr de baby? Wie van jullie heeft ervaring met hoge bloeddruk en hoe ga je daarmed om? Bedankt vr de reacties?

Goede morgen allemaal
Wat super leuk om al jullie berichtjes te lezen!
Ik ben Jacqueline 33 jaar uit Amsterdam en zwanger van mijn 2e kindje. Ik ben nu 12+3 weken zwanger en uitgerekend op 22 juli
Maandag bloed prikken voor de nipt test zo spannend allemaal. Bij mijn vorige zwangerschap kon je de Nipt nog niet doen dus weer iets nieuws ben benieuwd!

Ik morgen ook bloed laten prikken voor de nipt! Spannend he.... ik ben nu 11 weken en 3 dgn. 4 echo's gehad vanwege eerdere miskraam met 8 weken.
8 buisjes willen ze hoorde ik! Veel haha!

Groetjes!

Hallohallo
wat leuk dat er meer dames willen aansluiten. Wij zitten met een aantal dames op een Facebook groep jullie zijn van harte welkom.
De Facebook groep is besloten en niet vindbaar volgens mij. Maar jullie mogen mij toevoegen op Facebook en ik voeg jullie toe. Spatel nunjabisnis is de naam, met een afbeelding van een zwangere vrouw cartoon. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Liefs x

Hee allemaal!
Ik wil me hier ook aanmelden: vandaag 14 weken zwanger en 19 juli uitgerekend. Sommige namen herken ik nog van de NOD-novembergroep, leuk om jullie weer te 'zien'!

Hoi allemaal,

Is er nog plek in jullie groep? Ik ben op 26 juli uitgerekend. Nu we weten dat het een jongetje is, wordt het allemaal wat echter en komen we in het oerwoud van alle babyspullen terecht.
Wat extra tips en ervaringen kan ik wel gebruiken.

Groeten Annemarie

Terug
Bovenaan