Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hi,
Gister op mijn verjaardag de 7 weken en 5dagen echo gehad. En het hartje klopt. Mooier cadeautje kon ik me niet wensen.
Nu hopen dat alles goed blijft gaan... Want we zijn nu al zo verliefd op onze kleine uk
Op na 31 dec +- 11 weken echo.
Hoihoi! Ik wil me hier ook aansluiten. Volgens mijn eigen berekening ben ik 6 augustus uitgerekend van mijn 2e kindje. Ik heb 23 december mijn eerste echt dus dan weet ik meer. Spannend!!
Leuk om hier mee te praten.
En alle meiden die al een goede echo hebben gehad, gefeliciteerd!!
Ik ben nu 7 weken zwanger van mijn tweede . 23 december (pas) de eerste echo. Het lijkt wel of alles extremer voelt dan bij de eerste. En dan vooral de moeheid. Ik ben benieuwd of er meer mama’s zijn die nu al zo slecht slapen. Hoe moe ik ook ben, ik word midden in de nacht wakker en dan gaat mijn hoofd ‘aan’. Ik lig dan zo een paar uur wakker. Is dit herkenbaar voor iemand?
>> 28 juli uitgerekend ?
Hi
Ik ben rond 20-8 uitgerekend. Zijn er dames die ook rond die tijd zijn uitgerekend en het leuk zouden vinden om in een groepsapp te zitten?
Je kunt jezelf via onderstaande link toevoegen
Edit: de groep zit vol. Ik heb de link verwijderd
Hii,
Wat leuk! Je mag mij zoeken en toevoegen op Facebook dan gooi ik je in de groep.
Spatel nunjabisnis
Ik heb een foto van een getekent zwanger poppetje. De groep is beslotenen volgens mij kan niemand dat zien.