Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo,
Ik wil ook wel graag mee kletsen op dit forum als dat nog kan, afgelopen zondag heb ik positief getest, na 15 maanden proberen is dat een hele fijne verassing!
Mijn uitgerekende datum is ong 6,7 aug 2021.
we hebben al een zoontje van november 2017.
Het lijkt me leuk ervaringen uit te wisselen met andere dames
Ik heb naast gevoelige borsten geregeld last van steekjes onderin de buik, die soms wel wat zeer doen, dit ken ik niet van mijn eerste zwangerschap, lastig mee te dealen in mijn hoofd soms, ik wil me niet teveel zorgen maken.
Hey gefeliciteeerd allemaal met jullie zwangerschap ?
ik had maandag ook een positieve test in mijn handen ! ?. Ik heb 23 december mijn eerste echo ! dit word mijn eerste kindje dus vind het allemaal best spannend ?
Gefeliciteerd allemaal. Ik had gisteren een positieve test in mijn handen ??
23 december heb ik de eerste echo. Dan zal ik rond de 8 weken zijn. Mijn uitgerekende datum zal dan rond 8 augustus zijn ( tenminste dat is wat de app nu zeg)
Spannend ?
Ik ben ook eind juli uitgerekend ongeveer. En ben iets van 7 weken. Eerste 2 echo’s al gehad ivm miskraam de vorige keer. En nu zit alles goed! ?
100% vertrouwen dat alles goed komt!
Lijkt me leuk om aan te sluiten bij de FB groep! Dus ik ga opzoek naar de groep!