Eind juni, begin juli 2021❤️?

Dag dames,
Proficiat met jullie zwangerschap!! ?
Ikzelf had maandag positief getest. Morgen ben ik 5 weken ver denk ik. Uitgerekende datum 10juli voor ons eerste kindje. ?
27/11 1ste echo (op 8weken) Nog 3 weken wachten.? Dat is toch echt een eeuwigheid vooralleer je echt echt weet dat er wel degelijk een levend wezentje zit?? Jammer genoeg toch veel verhalen over mk.. Allemaal sterke dames!
Voor derest heb ik eigenlijk niet echt symptomen. Af en toe eens een steek of kramperig gevoel id onderbuik. Daarom is het ook zo onwezelijk denk ik.

Ik ben echt snel moe, dus ga eerder naar bed. Ook bij inspanning, zoals de trap oplopen, heb ik al een hartslag van 120 ofzo, haha. Verder nog gevoelige borsten, maar voor de rest geen kwaaltjes gelukkig. De misselijkheid is mij tot nu toe bespaard gebleven!

Nog exact twee weken tot de eerste echo ? Voor mij mag de tijd wel even sneller gaan, haha.

Ook ik meld mij!

Dinsdag een postieve early sensitest. NOD is a.s. zondag.
Vanochtend met een normale kruidvat 2v5 getest en positief! Loopt dus op!

Ik ben denk ik 10 juli uitgerekend :)

Vanochtend eindelijk na een jaar proberen eindelijk een positieve test :D
Uitgerekende datum 15 juli, maar is ons tweede kindje en ons eerste kindje was geen goede zwangerschap. Gaat gelukkig nu wel goed! Maar zal met 37 weken worden ingeleid. Dus dan ben ik 24 juni uitgerekend.
Morgen direct de gynaecoloog bellen.

Ik moet hier even reageren, volledig off topic maar ik doe het toch! 

@juliaa wat fijn dat je dan toch nu zwanger bent! Ik ben echt super super blij voor je! Ik hoop dat alles heel fijn mag blijven verlopen, zeker na een goeie knaller test. Ik hoop dat je het nog leest, en anders dat misschien iemand ander via hier het leest en het via fb meedeelt. Hier is ook nog steeds alles ok, maar blijft toch spannende tijden hè?

en aan alle andere, ook voor jullie natuurlijk heel heel erg gefeliciteerd!!!!???????????

Hi meiden, het forum wilde maar niet meer laden bij mij.. nu via de laptop wel.
Hieronder de link naar de Facebookpagina, deze is privé. Hij is nu even vindbaar, maar zodra iedereen er in zit die wilt zal ik hem weer onvindbaar maken haha.

Leuk dat er nog meer zwangere bij zijn!!

https://www.facebook.com/groups/2774002716170304/?ref=share

Terug
Bovenaan