Eind juni, begin juli 2021❤️?

Goedemiddag ladies!
Ik meld mij ook graag aan met hopelijk een zomerkindje ;)
Erg spannend, een jaartje bezig geweest met in juni een vroege miskraam. Mentaal flinke klap van gehad. Maar afgelopen zondag een mega positieve test nadat ik met 4 dagen overtijd eindelijk durfde te testen.
Ik vind het erg spannend maar voel me goed en heb niet dat nare voorgevoel wat ik vorige keer wel had en wat bleek te kloppen.
Volgens de verloskundige 1 juli uitgerekend, 18 november eerste echo, mega spannend en zin in!!

@zomerkind gelukt, thanks!
@simone bb welkom! Kan me goed voorstellen dat je het extra spannend vind nu! Rustig aan ??

Hebben jullie ook zoveel last van uitzetten? Overdag is er niks aan de hand, maar s avonds op de bank krijg ik m'n broek niet meer dicht ? zoveel dingen die ik helemaal niet herken van m'n andere zwangerschappen ?  

Dit lijstje heb ik tot nu toe, misschien kan hij boven aan op het forum? Geen idee of dat aan te passen is hoor ?

•Kels, 2de kindje, uitgerekend 25-06
•Sha, 1ste kindje, uitgerekend 25-06
•Frutseltje, 3de kindje, uitgerekend 26-06
•BeertjeVier, 1ste kindje, uitgerekend 28-06
•MamaLynn, 2de kindje, uitgerekend 01-07
•SimoneBB, 1ste kindje, uitgerekend 01-07
•Memily, 1ste kindje, uitgerekend 02-07
•SRdrie, derde kindje, uitgerekend 03-07
•Dilana, 1ste kindje, uitgerekend 05-07
•Zomerkind, 2de kindje, uitgerekend 07-07
•ElineMetEenDroom, 1ste kindje, uitgerekend 09-07
•IrisB, 1ste kindje, uitgerekend 09-07

Welkom alle nieuwe mama's to be! Jeetje wat zie ik een hoop miskramen langskomen. Dat is toch wel de angst die hier nog wat heerst. Ook al probeer ik dat uit mn hoofd te zetten. Nu dus aftellen naar 9 november en hopende op een kloppend hartje zichtbaar ?

Hoi lieve (aanstaande) mama’s,

Ik sluit me ook graag aan bij jullie groepje. Ik heb al vanaf een paar dagen pdo last van kwaaltjes (maagzuur, rugpijn, supermoe), bleegh! Een paar dagen voor nod daarom al getest (lichtjes positief) en inmiddels 2 na nod een dikke knaltest (na 2 seconden al)! De kwaaltjes zijn inmiddels ingeruild voor andere, pfff. Hoe gaat het met jullie?

Verwachtte uitgerekende datum is 8 juli, dus lekker verlof in de schoolvakantie. Dat is wel handig aangezien we ook al een 4-jarige kleuter hebben rondlopen.

Oja, mijn partner weet het nog niet. Is over 1,5 week pas weer thuis. Iemand nog leuke ideeën om hem dan te verrassen?

Lieqe wat een leuke verrassing zeg over 1.5 week. Een leuk etentje voor 2 organiseren, en dan doen alsof hij een mooi sieraad krijgt en daar dan de test in doen ofzo. 

Terug
Bovenaan