Eind juni, begin juli 2021❤️?

Hi Lieqe, gefeliciteerd! Jeetje dat is nog eens een verrassing voor je partner. Ik had ooit het idee mijn man te verrassen met een kindersurprise ei en dan in het ei een briefje dat hij vader wordt en het ei weer dichtsmelten en inpakken. Maar dat idee ging overboord omdat ik zo geschrokken was dan de 2e streep haha.

Hoi Simone! Moe moe en moe en 3 huilbuien verder vandaag ? een bezorgde man die bang is dat het allemaal niet goed gaat. En ik ben stiekem ook onrustig daardoor. We hebben maandag onze eerste echo dus daar kijken we wel naar uit. Hoe is het met jou?

@BeertjeVier aahh haha lekker je rust pakken als dat kan! En wat fijn dat je al zo snel voor echo mag! Ik moet toch echt nog 2 weken wachten. Ja herkenbaar die emoties, ik merk dat ik heel snauwerig ben tegen m’n vriend haha zo ben ik normaal nooit. Verder weinig last, af en toe geurtjes die heftig zijn en m’n borsten die vooral ‘s nachts veel pijn doen.
Ik ben inmiddels voorbij het punt waarop het vorige keer mis ging, op een of andere manier in m’n hoofd best een ding van gemaakt en ben nu veel relaxter al weet ik wel dat het alsnog fout kan gaan maar gaan we maar niet vanuit.
Laat maar weten maandag hoe het was!
En hoe is het met de rest van de aanstaande mama’s hier?

SimoneBB,

Hier ook nog 2,5 week tot de eerste echo.
Qua kwaaltjes valt het mee. Denk ik ( geen vergelijk met eerder)
Mn tepels zijn aan het veranderen en erg gevoelig.
Verder ben ik echt heel moe aan het eind vd dag.
En alleen misselijk bij inspanning.
Seks geprobeerd maar moest er haast van kotsen zo misselijk werd ik steeds.

Vandaag is mn verjaardag. Echt leuk als ik me dan besef dat ik volgend jaar verjaardag met een kindje heb.

@Simone: lijkt me ook lastig hoor, als het eerder fout is gegaan. Dan wil je gewoon die tijd voorbij zijn. Hopelijk kan je de rest ook redelijk relaxt door!
@Eline: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Bijzonder besef he, volgend jaar met een kindje erbij!

Hier ook! Wat leuk dit zeg. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en de 30ste positief getest, waarna op de 31ste nogmaals! Erg spannend allemaal! Volgens verschillende apps ben ik rond 10 juli uitgerekend en heb 30 november de eerste echo.

@Eline gefeliciteerd met je verjaardag. En welkom @Lynnvw, gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannende tijd gaan we tegemoet met z’n alle. Ik ben trouwens voor de derde keer deze week random in slaap gevallen op de bank (werk onregelmatig in de zorg), misschien toch ook stiekem wel last van vermoeidheid hihi.

Terug
Bovenaan