Eind juni, begin juli 2021❤️?

Gefeliciteerd allemaal!! ?❤
Mag ik mee schrijven? Ik had vanmorgen een duidelijke positieve Kruidvat test. Het streepje was bijna even donker als de controle streep. ? 
Heb dit jaar al 2 miskramen gehad helaas..
Maar ik probeer de moed er in te houden en de vorige 2x knalde de test niet meteen zo erg als nu. Heb ook al veel kwaaltjes. 
Mn uitgerekende dag is denk ik rond 4-7-2021 en ik mag 16 nov voor een 7 weken echo ivm de miskramen. 

Anouk en Julia gefeliciteerd ? hopelijk blijven ze allemaal plakken ??
Vanochtend opnieuw getest (ja alweer ?) en de cb zegt nu 2-3 weken. Nu ga ik stoppen met testen ?. Bij onze verloskundigenpraktijk krijg je sowieso een vitaliteitsecho rond de 8 weken maar ik weet dat het niet bij elke verloskundige standaard is

@Wieteke gefeliciteerd! Welkom!@Ditje jeetje, spannend na de miskraam. Ook gefeliciteerd en duimen voor 23 nov. Spannend.@Kels, gefeli! Als clearblue 3+ aangeeft denk ik dat je ook al minimaal 5 weken bent. Ik ben nu bijna 5 weken en ben de 28e uitgerekend (volgens mijn berekening).
@Anoukkk een broertje of zusje erbij, lijkt me spannend van 1 naar 2.
@Juliaa ook welkom en gefeli! Extra spannend. Wel fijn dat je voor een echo mag op 7 weken
@Gebruiker.. 918 haha ik ken het. Mijn man is zo bang dat het mis gaat (ik werk in de zorg, doe nog een studie naast mn werk en we gaan verhuizen binnenkort) dus hij wil nog een keer bewijs zien dat het wel goed gaat. Hij hoopt dat ik morgen de laatste clearblue die ik heb liggen ga gebruiken en dat er dan 3+ ofzo staat haha.
Ik moet nog een verloskundige bellen. Op een of andere manier wilde ik eerst deze week doorkomen en het even laten doordringen. Gezien we lang deden over zwanger worden krijg ik dan een vitaliteitsecho vergoed en dat wil ik wel graag. De spanning nu is soms wel lastig. En ik hoop niet op een totale lockdown dat dat soort dingen allemaal niet kunnen…
Owjah, ik woon trouwens in het Zuiden van Noord-Holland (klinkt chic zo hè).

Welkom julia
Vervelend al 2 miskramen, weten ze ook hoe het gekomen is, en bij hoeveel weken was dit? Spannend dan allemaal. 
Bij mijn dochter had ik die spanning niet zo erg, maar nu echt wel. Blij als je voorbij die 8weken ben.

Als alles goed mag gaan ben ik eind juni uitgerekend!! Ben nu pas bijna 5 weken dus nog erg pril. Serieus, ik hoopte er zo op dat het deze keer raak zou zijn, omdat ik het een week voor de kerst bekend mag maken aan iedereen. En zit allemaal al te bedenken dat ik een leuke aankondiging kan doen, iets met een kerstboom waar je dingen in hangt enzo wat met baby te maken heeft. Ik weet, heel raar, maar fantaseren mag wel toch??

Een zwangere dame gefeliciteerd! Ik vind het ook leuk om het in December aan iedereen te vertellen hihi. 
Astrid-lynn dankje! De eerste was een MA mn lichaam merkte het niet we kwamen tijdens de eerste echo erachter. En ik had al een slecht voorgevoel, maar liet niets merken. Heb toen cytotec gebruikt, maar geen goede ervaring mee. Direct daarna had ik een MK had pas na NOD getest, maar een paar dagen later verloor ik uit het niets alsnog rood bloed. 
Mocht een doorverwijzing van de vk, maar raak wel iedere keer snel zwanger en heb al een gezond kind van 5. Dus wilde het sowieso dit jaar nog zelf proberen. Deze keer is het de 2e ronde na de mk. Maar mn test is gelukkig erg donker echt een knaller! Dat geeft me wel moed en de vele kwaaltjes ook?

Een zwangere dame ook gefeliciteerd! 
Ik zal m'n gebruikersnaam eens aan gaan passen ?
Beertjevier  wat grappig ik werk ook in de zorg en doe op het moment een opleiding, maar bijna klaar ?. Ik zag trouwens je topic over met hoeveel weken vertellen. Wij hebben mijn schoonouders alle drie de keren meteen verteld en onze beste vrienden weten het ook. Als het mis zou gaan wil ik het ook graag met hun er over kunnen hebben en we kunnen het gewoon niet voor ons houden ?

@Astrid-lynn & @BeertjeVier, ik denk idd ook rond de 5 weken te zitten☺️. Ben benieuwd wat er bij de eerste echo gezegd wordt.

Terug
Bovenaan