Eind okt uitgerekend van de 1e - en wat is het spannend!

@ Liesjeanne: jij ook gefeliciteerd :) Blijft zeker iets moois en bijzonders. En hoe graag je al wilt dat dit allemaal goed gaat he! 

Jammer om te lezen dat je misselijk bent, hopelijk zet het niet al te fel door en blijf je je toch over het algemeen goed voelen.
Een vriendin van mij zegt inderdaad ook dat je lichaam per dag kan veranderen en dat je dan dus meer of minder klachten kunt hebben.
Om de krampjes zelf maak ik me geen zorgen, ook omdat ik dit al vanaf het begin had.

Wat je verteld over het hartje dat had ik ook bij die 5 weken echo. Het klopte, maar inderdaad, niet heel actief. Toen zei ze ook dat het komt doordat het wsl net pas op gang was gekomen.
Fijn dat ondanks je bloed verlies je meteen bij de VK terecht kon en dat alles nog goed is :) 

Ik snap dat je het ergens ook kwijt wilt aan mensen. Mijn moeder en zus zijn uiteraard ook op de hoogte :) Het is toch fijn als je dingen kunt delen, navragen, en indd, bepaalde dingen vallen anders al snel op.

Als jij de 19e bent geweest moet ik nog 1 nachtje wachten voor de echo! Houdt me maar op de hoogte :)
 
@zwangeremonique 
 
Je moet je er ook zeker niet te druk om maken , ik ben 1x langs geweest omdat ik papieren op moest halen voor mijn werkgever , en gevraagd is het normaal dat ik negens geen last van heb? , daarop kreeg ik te horen dat ik ten alle tijden het hartje kan komen beluisteren ?, dus mocht je je onzeker voelen is het zeker niet raar om dit aan te geven . 
 Idd zonder kwaaltjes geniet je nog veel meer , ik voelde al vrij  vroeg bij 15 weken ons kindje schoppen wat bijzonder is dat !! 
 
Geniet geniet en geniet !! Als jij je goed voelt voelt de baby zich ook goed ?
Dit is ons eerste kindje vandaag onze 20 weken echo gehad en alles is helemaal goed dus in de wolken uiteraard ?,  bij 16 weken hebben wij te horen gekregen dat wij in verwachting zijn van een zoon ♥️.
 
@ zwangeremonique 
Ik zal he zeker laten weten hoe onze echo is gegaan 19 maart. Graag hoor ik ook hoe die van jullie gegaan is!
lissgh: 
Fijn dat alles goed gaat bij jullie!! Geniet van je zwangerschap. Ik ben nu 7 weken en vind het nu al heel bijzonder allemaal! 
 
@ zwangeremonique 
Ik zal he zeker laten weten hoe onze echo is gegaan 19 maart. Graag hoor ik ook hoe die van jullie gegaan is!
lissgh: 
Fijn dat alles goed gaat bij jullie!! Geniet van je zwangerschap. Ik ben nu 7 weken en vind het nu al heel bijzonder allemaal! 
 
@ zwangeremonique 
Ik zal he zeker laten weten hoe onze echo is gegaan 19 maart. Graag hoor ik ook hoe die van jullie gegaan is!
lissgh: 
Fijn dat alles goed gaat bij jullie!! Geniet van je zwangerschap. Ik ben nu 7 weken en vind het nu al heel bijzonder allemaal! 
 
Hoi allemaal!
leuk om hier elkaar een beetje op de hoogte te houden. Bij ons ging zwanger worden niet vanzelf en vandaar ook dat ik al 2 echo’s heb gehad. Op de laatste was een mooi kloppend hartje te zien, ik ben waarschijnlijk nu 7 weken. Volgende week vrijdag heb ik weer een echo bij de fertiliteitsarts en hopelijk mogen we vanaf dan ‘gewoon’ naar een verloskundige! 
Ik ben onwijs misselijk, geef eigenlijk de hele dag door over en mijn borsten groeien als kool en doen heel erg zeer. Inderdaad wel goed merkbaar zo dat ik echt zwanger ben;)! Ook gaan mijn broeken nu al lastig dicht?.
liefs Kylir
 
@jufkylie ,
Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je misselijkheid hopelijk ben je daar snel vanaf .
Ik had bij 8 weken al moeite met mijn broeken & bij 10 weken moest ik al wel vertellen dat ik in verwachting was we konden er niet meer omheen omdat ik zo snel groei ?.
Probeer hoe dan ook te genieten , en probeer je niet teveel zorgen te maken ! .
 
@liesjeanne 
Nog heel pril en nog zo klein maar o zo bijzonder als dat het kan zijn ! , geniet van je zwangerschap het gaat o zo snel allemaal .. ?
 
TIP voor alle mama's : mocht je je zorgverzekering aan willen passen wees hier op tijd mee , er gaat 6 maanden overheen voordat je gebruik mag maken van je nieuwe polis 
 
 
Terug
Bovenaan