Eind okt uitgerekend van de 1e - en wat is het spannend!

@ Lisette: Ten eerste: gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik jad even niet gekeken op het forum. Maar hopelijk heb je een mooie echo gehad!

Wij hadden vandaag onze 8 weken echo, maar we zijn nog steeds in shock... Ik blijk zwanger te zijn van een tweeling! Help! haha
Van niet zwanger kunnen worden, naar 2 babies in je buik! Gelukkig deden ze het allebei goed.. Hadden ze beide een goede hartslag, beide groeiden goed en als het goed is is het een twee-eiige tweeling.. 
Maar dit moet wel echt nog even landen bij ons hoor! haha

Hopelijk gaat het met jullie ook allemaal goed.

Oh en Lisette: ik heb echt 0 klachten (wat nu al helemaal bijzonder is met een tweeling!) maar mijn klachten van buikkramp en gevoelige borsten namen ook rond week 8 af.. En vandaag was alles alive and kicking ;-) dus dat scheelt haha
 
Hoi Monique! Gefeliciteerd met ke zwangerschap! Bij mij zou het ook nooit lukken maar zit nu in mijn zesde week! Ik hoop ook in contact te komen met andere zwangere vrouwen! 
 
Wat bijzonder ook :) Dan voelt het toch nog meer als een extra wondertje he.. Ik hoop dat je een rustige en mooie zwangerschap zal krijgen! Hoe voel je je verder?
 
Wat super mooi nieuws Monique! Ja mijn echo was echt prachtig, en alles was helemaal top met de baby! Zo'n opluchting is dat, heb eindelijk wat rust in mijn hoofd. Dus verloskundige zei ook gewoon van genieten dat je geen klachten hebt haha. Ja bij tweelingen schijn je juist meer klachten te hebben dus ook maar even van genieten dat je je goed voelt!
 
Fijn dat jouw echo ook helemaal goed was Lisette :) En indd, beide maar genieten van onze klachtenvrije zwangerschap hihi
Wanneer heb je de volgende echo? Mijn termijn echo staat vandaag. Komt ook omdat ik nu naar het ziekenhuis moet omdat ik een medische indicatie heb. Ben erg benieuwd, meer hoeveel de baby's zijn gegroeid haha
En wil heel graag weten of het om een een of twee eiige tweeling gaat.

Groetjes
 
Sorry voor de late reactie, had hier niet weer gekeken! En hoe was je termijnecho? Mijne net een week geleden gehad, was prachtig de baby lekker te zien bewegen in mijn buik! En wat is hij/zij een stuk groter geworden vergeleken met vorige keer, leek nu echt op een mensje! Blijft een raar idee dat er een levend wezentje daarbinnen zit haha! Mijn uitgerekende datum is nu officieel 29 oktober, die van jou dan? Mijn buik is nu echt lekker aan het groeien, tijd voor zwangerschapskleding!
Groetjes Lisette
 
Hi Lisette,

Ik merk zelf ook dat ik hier heel weinig op kijk... Ik zit ook op een ander forum en een fb groepje, en merk dat het daar veel bruisender is ;) toevallig dat ik vandaag kijk nu jij ook weer een berichtje hebt achtergelaten haha
Wat leuk he, die termijn echo! En indd, je ziet echt de veranderingen en dat het indd een mini-mensje wordt :) Zo leuk!! :) 
Ik had 'm met 10+2 en ben inmiddels 12+3. Ik heb mijn mini's in de tussentijd nog een aantal keer gezien haha vandaag hebben we de 12 weken echo (maar ik heb ook tweewekelijkse controles he). 1 is altijd heel druk en de ander heel rustig haha
Ben ook heel erg benieuwd hoeveel ze gegroeid zijn, want mijn buik gaat echt hard ineens (nu al! help ;)) Dus indd, tijd voor andere kleding, mijn broeken zitten ook niet lekker meer. 

Geniet iig lekker :) 
Groetjes,
Monique  
 
Terug
Bovenaan