Eisprong na Clomid

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier. Ik heb deze zomer te horen gekregen PCOS te hebben, nadat ik na maart (verwijderen Mirena)  niet  ongesteld werd. Vandaag in het ziekenhuis goed nieuws gehad,na mijn eerste kuurtje Clomid (50 mg) is er nu op dag 12 een eitje van 13 mm te zien! Dus er is iets aan het groeien! Ben helemaal blij, maar weet dat ik er nog niet ben. Vrijdag weer een echo..

Kunnen jullie iets vertellen over hoe lang een eitje er  bij jullie over doet om te groeien met Clomid en wanneer deze bij jullie springt?

Ik ben benieuwd, hoop zo op mijn eerste eisprong dit weekend!!!

groetjes Lot

Hoi!

ten eerste van harte met je mooie ei! Lekker gevoel he??

Bij mij deed 50mg niets, maar heb met 100mg nu twee keer een eisprong gehad! (heb ook pco) Mijn eitje is op dag 12 meestal zo'n 16 mm en heb mijn eisprong rond dag 13 of 14. (moet wel zeggen dat ik op dag 12 ook pregnylspuit krijg, extra 'boost' voor het eitje om te gaan springen)

Volgens mij is met clomid een eisprong tussen dag 14 en 19 heeeel normaal. Soms zelfs nog wat later. Hoop ook voor je dat je van het weekend gaat 'springen'!! Succes en laat je weten hoe het verder gaat??

Imme xx

Hoi,

Ik heb ook PCO en een ronde van clomid 50 gehad maar daarmee gebeurde er niks.

Nu heb ik clomid 100 gehad en op dag 10 was er nog niks te zien maar op dag 17 een groot ei!! We kregen voor die dag een ''savenlevings advies'' zoals ze dat dan noemen ha ha ha!! Oftewel vrijen!!

Ik zit nu dus in afwachting op het (niet!!!) komen van mijn menstruatie.

Omdat je met de clomid op de 3e dag van je menstruatie begint, kan ook je eisprong verder weg in je cyclus zijn dan 14 dagen.

Succes!

Groetjes Nicky

Hallo!
Ik heb nu 1 ronde van 50 mg clomid achter de rug en ben er gelijk zwanger van geraakt. Helaas is dit geëindigd in een miskraam na 6 weken. Mijn gynaecoloog zei dat ik tussen dag 11 en 16 vruchtbaar zou zijn. In die periode hebben we toen drie keer geklust, met als resultaat dus: zwanger.
Ik ben nu aan het wachten op mijn eerste menstruatie na de miskraam en kan dan weer beginnen met 50 mg clomid. Hopen dat het net zo goed gaat werken als de vorige keer.

Hoi,

Ik ben nog niet begonnen met clomid, heb vanmorgen een echo gehad op dag 12 en eitje was nog 9 mm.. Maandag moet ik weer terug en dan kijken ze hoeveel het gegroeid is. Aan de hand daarvan krijg ik in mn volgende cyclus ook extra hormonen.

Vroeg me af of jullie kunnen vertellen wat de bijverschijnselen zijn of heb je er bijna geen last van?

Succes allemaal met alle kuren en zwanger worden!
Anne

Hee meiden, thanks voor de reacties. Ik heb vanmorgen echter een enorme teleurstelling achter de rug, mijn eitje is helemaal niet meer gegroeid sinds dinsdag! Is nog steeds 13 mm, nu dag 15. Het was echt een enorme tegenvaller, we hoopten zo op  onze eerste kans!

Ik heb bloed moeten laten prikken voor de hormoonwaardes en maandag telefonisch overleg hoe nu verder. Zucht... het duurt allemaal zo lang... het wachten. Maar ja, daar weten jullie alles van.

Wie weet gaat t eitje wel nog weer groeien, maar ze keek erbij alsof ze dat niet verwachtte! En mijn man is 3 dagen in t buitenland voor zn werk volgende week, aaagghh!

(sorry voor mn geklaag hoor...)  

hallo

bij mij groeide de eitjes niet snel..
ik begon ook met de 50 en het duurde erg lang maar de eisprong is wel goed
en ik begon met de tweede ronde aan de 100 ging goed werd op dag 33 ongi is voor mij
netjes dus zou verder gaan met de 100 maar nu duurde het weer heel erg lang maar dat
geeft niet want ben toch zwanger geraakt

ben nu 14 weken en 5 dagen zwanger

dus dames aan de clomid hou vol het komt echt goed

Terug
Bovenaan