Eisprong na Clomid

Hallo
Ik zie dat je bericht al van 2019 is maar vroeg me af of jij dus ook Clomid hebt gebruikt? 

Ben nu bezig aan 100mg, dag 15 vandaag en op controle geweest maar men eitje was maar 11mm. Vrijdag terug gaan dus maak me wel wat zorgen. 

groetjes

Hoi meiden,
Ik heb een hoop berichten van dit forum ( ook uit 2019) teruggelezen en heb daar veel van opgestoken. Ik zag dat jullie echt steun aan elkaar hadden, fijn om te zien. 
Mag ik aansluiten?
Ik weet sinds kort dat ik pcos heb, heb de eerste afspraak en alle onderzoeken achter de rug. Volgende week staat de afspraak gepland om de bloeduitslagen te bespreken en (als m'n baarmoederslijmvlies nog steeds zo rustig en dun is) mag ik direct van start. De arts heeft nog niks gezegd over de behandeling, maar gok zo dat ik met clomid moet starten. Spannend, kan niet wachten tot we officieel van start mogen!

Hallo, ik kwam terecht op dit forum omdat ik info zoek over clomid. Ik lees dat bijna iedereen start op dag 3 van de "cyclus " maar wat als je helemaal geen cyclus hebt? Ik heb geen cyclus kan iemand mij uitleggen hoe het dan werkt met de clomid tabletten? Gr Sandra

Ik ben net begonnen nadat ik van mezelf helemaal geen cyclus had. Ik mocht gewoon beginnen wanneer ik wilde. Dus een dikke twee weken begonnen zodat ik mijn dag 12 afspraak mooi kon afstemmen op mijn werk, lekker handig. Op dag 12 al twee rijpe follikels, dus het werkte perfect. Gewoon beginnen wanneer het je past dus :). Veel succes!

Hoii lineline, 
ik moest namelijk eerst primolut innemen om mijn cyclus weer op gang te zetten. 3 de dag van mn menstruatie moest ik beginnen met clomid. Ik ben nog deze maand begonnen. As vrijdag heb ik een afspraak bij het ziekenhuis om eiersprong te laten controleren voor het eerst. Spannend

Terug
Bovenaan