Eisprong na Clomid

Hi,
Ik lees vele verhalen over Clomid en PCOS maar allemaal ouder dan 2013.
Zijn er op dit moment nog meer mensen met Clomid en PCOS die hier over willen praten?

Hi,
Ja graag! Ik heb a.s maandag een afspraak in het ziekenhuis om te bespreken hoe clomid te gaan gebruiken. Heel spannend allemaal en ik ben nieuwsgierig naar andere ervaringen.
Groetjes

Hi, Ja graag! Ik heb a.s maandag een afspraak in het ziekenhuis om te bespreken hoe clomid te gaan gebruiken. Heel spannend allemaal en ik ben nieuwsgierig naar andere ervaringen. Groetjes

Ik begin straks met de 4e ronde clomid. Nog niet zwanger dus, maar ik heb ook geen bijwerkingen. Mijn ei heb ik iedere x op dag 15. 

Hoi,
Ik ben net gestart met 1ste ronde clomid 50.
Ik zit nu op cd 11 en eitje van 9 mm.
Ze vertelden al dat het eitje ws niet gaat springen deze maand. 
Donderdag weer een echo.

Hallo dames,
Wat fijn een groep te vinden welke actueel is om mee te praten over wat we meemaken.
Ik heb de eerste ronde clomid er op zitten en de eerste echo gehad op dag 10. Helaas nog niets te zien. Op dag 14 terug voor een nieuwe echo en hopen dat er dan wel iets groeit.
Jullie geen last van de bijwerkingen? Ik heb enorm veel hoofd- en rugpijn. Hopelijk word dat snel minder.
Hoe is het met jullie gegaan met de volgende echo's?
Blijf positief, ook al is dat moeilijk soms.
Groetjes 

Hee meiden wat leuk een actief topic. 
Ik had op cyclusdag 12 een follikel van 19mm.  Zit nu op dag 14. Ben benieuwd wanneer die springt. Zijn er meiden die weten of een ovulatietest kan als je met clomid werkt?

Liefs
Jx

Terug
Bovenaan