Eisprong na Clomid

@jaimy tegen mij zeiden ze dat een ovulatie test onterecht positief zou kunnen zijn bij Pcos. Echter als bij mij de test positief was had ik ook de lichamelijke kenmerken dus ik had wel het idee dat het bij mij werkte. Of clomid invloed heeft weet ik niet.

Vandaag dag 18 en voor de 3e keer terug voor een echo. Hopelijk groeit er nu iets.. al ben ik er bang voor.

Succes dames!

@jaimy tegen mij zeiden ze dat een ovulatie test onterecht positief zou kunnen zijn bij Pcos. Echter als bij mij de test positief was had ik ook de lichamelijke kenmerken dus ik had wel het idee dat het bij mij werkte. Of clomid invloed heeft weet ik niet.

Vandaag dag 18 en voor de 3e keer terug voor een echo. Hopelijk groeit er nu iets.. al ben ik er bang voor.

Succes dames!

Hoi dames,
Ik lees graag mee! Zijn er nog vorderingen bij jullie?
Ik heb sinds kort te horen gekregen dat ik PCOS heb en zit ook aan de Clomid 50mg 1e ronde. Vandaag cyclusdag 10 en er was 1 eitje te zien, maar helaas

Hey dames,
Ik praat ook graag mee. Ik kreeg na een halfjaar bij de fertiliteit te lopen eindelijk te horen dat ik pcos heb. Bij mijn laatste follikelmeting op dag 16 was mijn ei 12mm de dag erna was deze gesprongen. Zo ging het dus met elke meting dat mijn ei aan de lage kant springt. Ik mag deze ronde voor het eerst aan clomid dus ben erg benieuwd naar alle ervaringen!

Jaimy ik heb ovulatietesten gebruikt en dat ging prima. Maar bij sommige werken ze niet. Zou je zelf uit moeten vinden. Bij action zijn ze 2.50 voor 5 stuks.
Hier een Clomid succes verhaal. Tweede ronde was het raak. eerste cyclus duurde 28 dagen en tweede 30. D.m.v. ovulatietesten wist ik de 2e ronde wanneer we moesten klussen want ze hielden alleen de eerste ronde alles in de gaten met een echo. Mijn ei werd de eerste ronde 23.5 mm. Verder was mijn eerste ronde verschrikkelijk, allemaal bijwerkingen maar de tweede wat minder. Alleen de eisprong deed 2 dagen pijn (wel bevrucht) Verder veel last gehad van haaruitval. Ik wens jullie allemaal heel veel succes. 

@mamatweeduizendnegentien wat fijn een succesverhaal, gefeliciteerd!
En fijn om te horen dat het dus degelijk goed kan komen.
Hier heeft deze ronde niets gedaan. Volgende ronde over naar 100 mg Clomid. Hopen dat er dan wel iets groeit. Er zitten heel veel eitjes maar tot nu toe geen die echt wil groeien. Weer even spannend dus of het met verhoging van clomid wel gaat groeien.
Hopelijk worden de bijwerkingen niet ook verdubbeld. Want bijwerkingen heb ik helaas wel. Veel hoofdpijn helaas. Maargoed als dit resulteert in een succes heb ik er alles voor over.
Heel veel succes allemaal!

Hoi dames,
Hier vandaag gestart met primolut en dan mogen we starten met de eerste ronde Clomid. Altijd al het gevoel gehad dat het niet vanzelf zou gaan dus blij dat er nu actie ondernomen wordt. Ik wil zelf ook zoveel mogelijk op natuurlijke wijze bijdrage aan het verbeteren van mijn cyclus maar met een actieve kinderwens is alleen daarop wachten me toch te lastig.. 
Hopelijk hebben jullie snel positief nieuws!

Hi dames
Ik heb zojuist mijn 2e follikelmeting gehad
Hieronder mijn resultaat
Cd 10: 2eitjes 13 en 17mm bms: 6mm
Cd 12: 16 en 19mm bms: 7mm
Zo goed zijn mijn follikels nooit geweest bij mij werkt de clomid dus wel.
Hoe is het bij jullie?

Terug
Bovenaan