Eisprong na Clomid

@katy, wat jammer dat iui2 niet gelukt is. Hopelijk 3 maar scheepsrecht. Is dit dan jou laatste ronde voor je ivf staart? Utrogestan krijg ik pas na de IUI.

Xxlara, Gefeliciteerd!! Ben super blij voor je, het is jullie gegund! Wat fijn dat iui dan jullie droom in vervulling kon laten gaan! Hoe ver ben je nu? En voel je je al een beetje zwanger? Duim voor je mee dat alles goed mag gaan en je binnenkort een mooie echo hebt!

@kvdb dankjewel! Ik ben echt nog heel pril haha 4+3 volgens mijn eigen berekening. Heb met 7 weken de eerste echo, zo spannend allemaal. Ik heb gevoelige borsten en wat vermoeid maar verder voel ik me goed ? Vind het wel ontzettend spannend allemaal. Hoe gaat het met jou? 

@Xxlara, ahh spannend allemaal! Voor je het weet is het 7 weken en ga je hopelijk een mooi kloppend hartje zien, ik ga voor je mee duimen dat alles goed blijft gaan en je je goed blijft voelen!

Ik ben nu 14 + 3, het gaat wel snel allemaal vind ik. Ben wel al vanaf 6 weken aardig misselijk, rond 10 weken is het erger geworden maar nu rond 14 weken lijk ik me weer wat beter te gaan voelen, meer energie en nog maar met vlagen misselijk. Ik begin wel al een buikje te krijgen, dat vind ik zo leuk om te zien?
Helaas pas eind maart weer een echo ivm alle maatregelen nu...wel over 2 weken naar het hartje luisteren, blijft toch spannend allemaal..

@kvdb, ik hoop straks ook een mooi kloppend hartje te zien??? Wat gaat de tijd toch snel, leuk dat je al een buikje begint te krijgen ? Fijn dat je je weer wat beter begin te voelen in ieder geval! Weet je al wat het word? Of heb je een voorgevoel of het een jongen of meisje word?

@Xxlara, we willen heel graag weten wat het wordt! Ivm alle maatregelen kan dat nu pas bij de 20 weken echo helaas, dus we moeten nog iets meer dan een maandje geduld hebben. Ik denk een jongen, mijn man een meisje, al hebben we totaal geen voorkeur, alles is welkom!
Laat maar weten hoe het was bij je eerste echo! En geniet van je zwangerschap!

Terug
Bovenaan