Eisprong na Clomid

Hey Lara!
de IUI is goed gegaan en we hadden deze keer maar liefst 3x zoveel zaadjes als de vorige keer! We kwamen uit op 5 miljoen goed beweeglijke zaadjes dus de arts was tevreden en zei dat het een goede kwaliteit was. Ik had mezelf al helemaal voorbereid op een slechte score, dus ben hier wel heel blij mee! Dat wil zeggen dat we ook nog een keer IUI willen proberen als deze ronde mislukt, alvorens naar ivf te gaan. Geeft toch wat ademruimte ?.
hoe is het met jou? 

gelukkig nieuwjaar he! Dat rotjaar is gelukkig nu verleden tijd!!!
Katy

Hoi dames,
Ik lees nog regelmatig met jullie mee. De beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik hoop echt dat dit jullie jaar gaat worden! Idd, dat stomme jaar is nu voorbij. Nieuw jaar, nieuwe kansen! Liefs Kim

@Kim, wat lief. Hoe gaat het met jou? Ik zit vandaag op dag 5 na Provera om mijn menstruatie op te wekken. Al twee dagen het gevoel dat het eraan komt naar het zet nog niet door. 

@Katy hoe gaat het met jou?  Jij moet een deze dagen wel meer duidelijkheid hebben toch?

Hee Dames, 
Ik lees op de achtergrond ook nog steeds met jullie mee! Hoop snel op goed nieuws voor jullie?
@lara, ohh dat is vervelend, hoop dat de menstruatie snel doorzet en je weer snel door kan met spuiten! 
@katy, hoe gaat het met jou? Al meer duidelijkheid na de IUI? 
Ik ben zelf vandaag 10 weken en vandaag de 2e goede echo gehad, valt nu wel een last en veel onzekerheid van mijn schouders af. Hoop echt dat het jullie ook snel gegund gaat zijn! Houdt hoop! 
Liefs

hi,
ik heb ook PCOS, en ben sinds maart in  het traject ik krijg ook clomid, alleen deed 50 teveel bij mij dus ik slik  een half tablet, vaak  zit ik rond 12 dagen rond 18mm dus hij springt vaak ook ergens daar vaak dag 14 of 15 ongeveer.
deze maand gaat helaas niet zo als gepland, dus heb straks weer een  afspraak in het ziekenhuis omdat ik  niet ongesteld ben en ook geen  positieve zwangerschapstest heb op dag 36;)
ik hoop dat het allemaal snel mag lukken met de clomid bij iedereen:)

Hoi ladies,
@Lara, je menstruatie inmiddels doorgezet? Al een plan voor als de menstruatie is doorgezet. Hoe nu verder?
@KdvB, wat fijn dat je een goede echo gehad hebt! Zo bijzonder om te zien he! 
@Mini me, dat is een domper. Denk je dat het raak is omdat je niet ongesteld word en dan heb je geen positieve test in handen.
Ik ben inmiddels 29+6, dus de laatste 6 weken werken zijn begonnen. Had vorige controle te horen gekregen dat zijn hoofd en lichaam wel goed groeide, maar de beentjes niet. Was nog even spannend, dus kreeg een second opinion in een ander ziekenhuis. Gelukkig gaven zij daar aan dat hij wel wat aan de kleine kant is, maar alles in verhouding. Dat was gelukkig een opluchting.
Kunnen jullie nog een beetje positief blijven in deze tijd? Het zou zo mooi zijn als ook de laatste uit deze groep eindelijk eens een positieve test in handen mogen krijgen. Gun het jullie ook zo! 
Liefs Kim

@kvdb mijn menstruatie is uiteindelijk goed doorgezet. Ik heb op cd9 aanstaande vrijdag een echo in plaats van cd10 omdat dit op zaterdag valt. Maar eerst duurde het lang voordat ik ongesteld werd en nu ben ik het al 7 dagen ?‍♀️ Fijn dat je een goede 2e echo hebt gehad.
@minime hoe was je controle?
@Kim fijn om eens van je te horen. Jeetje wat gaat het snel. En goed dat bij de second opinion je een goede uitslag had. Kan me voorstellen dat dit dan spannend is geweest. Mijn grootste angst is of en wanneer het eens een x gaat lukken. Maar goed daar heeft helaas niemand antwoord op. Hopelijk gaat IUI voor ons de uitkomst bieden. 

Hoi dames!
Al even geleden dat ik dit forum nog eens gecheckt heb, vandaar mijn late antwoord ? Hier was IUI2 helaas weer negatief...nu weer beginnen spuiten voor IUI3 pff...heb binnen 2 weken een gesprek aangevraagd met de arts om ivf te bespreken. Ik hou het allemaal gewoon echt niet vol die teleurstellingen en valse hoop de hele tijd, het mag nu echt wel eens gaan gebeuren! 

@Lara jij bent al begonnen met spuiten zag ik op het IUI forum ? spannend he. Wel bijzonder dag je nu al utro moet doen ik dacht dat het enkel voor de luteale fase diende. Succes!!!
@Kim en kvdb super om te horen dat alles goed gaat. En super lief dat jullie nog aan ons denken ? Kim veel succes met de bevalling binnenkort en kvdb genieten maar van je groeiende buik!
Katy

Terug
Bovenaan