elkaar beter leren kennen!

Dames, ik heb dit gekopieerd van de juli mama`s omdat het onwijs leuk is! dus doe mee en vul de onderstaande vragen in!

1. Hoe oud ben je ?
2. Uitgeteld op ?
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ?
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ?
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ?
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ?
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ?
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis)
10. Waar kom je vandaan ?
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ?
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ?
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ?
14. Verloskundige of gynaecoloog ?
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ?

groet czaar

En dan zal ik direct even starten

1. Hoe oud ben je ?33
2. Uitgeteld op ?30 oktober
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ?2de  (1ste rosco 26-2-08)
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ?weet ik nog niet maar als het zover is mag iedereen het weten
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ?ja nekplooimeting deze was goed
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ?natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?voor een meisje zijn we eruit voor een jongen twijfelen we nog
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? we hoeven niks te doen alleen wiegje opzetten en kleertjes te wassen
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) maak niet uit naar gelang de situatie
10. Waar kom je vandaan ? amsterdam
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ?registreerd partnerschap trouwen kom nogwel eens (als ik  weer slank ben en de kids mijn sleep kunnen dragen hihi)
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? geen ideeeeee????
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ?in 1 keer (was wel even schrikken)
14. Verloskundige of gynaecoloog ?verloskundige
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? Eigenlijk goed maar  ben zooo moe!!!! Ik ben stylist/meubelmaker en momenteel met een foyer bezig en vind het heel erg moeilijk om als eigen baas mezelf naar mijn werk te sturen. Ik heb daarnaast veel last van droge slijmvliezen en hoofdpijn (moppermopper)

groet czaar

ps 16.misschien nog leuk wat doe je voorwerk of blijf je thuis Stylist/meubelmaker
        17.en wat doe je als de baby er straks is. ik werk 4 dagen kindjes gaan 3 dagen naar creche en 1 dag met papa.ik neem wel langer ( 3maanden) verlof dan bij 1ste

1. Hoe oud ben je ?25 (27 mei jarig)
2. Uitgeteld op ?26 okt volgens eigen berekening 1 nov volgens echo nu de 20 wkn echo afwachten!
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ?2de  (1ste Mick 22-06-07)
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? nog geen idee maar willen het wel weten en dan krijgen jullie het ook te horen
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) nee
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?tot nu toe hebben we al twee namen!heel snel
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? we moeten een kamertje nog doen maar wil echt een jongens of meiden kamer,Mick krijgt een nieuwe kamer
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) maak niet uit het liefst weer thuis,bij Mick ook gelukt
10. Waar kom je vandaan ? Soest
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ?samenwonend
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? dat bepaald de kleine!
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ?in 1 keer hier ook!
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? Heel goed! wel misselijk had ik bij Mick niet maar voor de rest heb ik geen klagen,hopen dat het zo bijft!  
16.misschien nog leuk wat doe je voorwerk of blijf je thuis  helemaal mama! heerlijk om thuis te zijn en alles te kunnen volgen.(vind ik dan) gelukkig kan het bij ons was nog  financeel beter ook!  17.en wat doe je als de baby er straks is. ik blijf nog lekker thuis,mijn tijd komt als de kids naar school gaan.

1. Hoe oud ben je ?27
2. Uitgeteld op ?06 oktober
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ?1e
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ?weet ik nog niet en ik weet ook niet of ik het wil weten. Zo ja dan is het ons geheimpje
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ?nee, ik wilde geen naald in mijn buik
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?nee... Volgens mijn partner kan het allemaal nog wel
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? we hebben nog niets gedaan alleen het kamertje voor het grootste deel leeg gehaald en een badje gekocht.
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) het liefst thuis in bad (wordt lastig met mijn gewicht)
10. Waar kom je vandaan ? drachten
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ?samenwonend
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? ik gok eind september
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ?in 1 keer (niet verwacht vanwege gewicht)
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ?  fantastisch! Een beetje moe en slapende handen als ik wakker word maar verder ideaal!
16. wat doe je voor werk of blijf je thuis Ambulant woonbegeleider        
17.en wat doe je als de baby er straks is. Ik wil eigenlijk drie dagen gaan werken (werk er nu vier)

Hoi hoi,
Hier ook mijn lijstje ingevuld!

1. Hoe oud ben je ?
21
2. Uitgeteld op ?
17 oktober 2009
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ?
2e (1e: Anne-Lynn, 27-juli-2006)
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ?
Ik weet het nog niet, maar wil het wel weten, we weten het over een paar weken.
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ?
Nee
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ?
Natuurlijke zwangerschap
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?
Nee, nog niet.
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ?
Nog niet begonnen. We gaan waarschijnlijk net voor of net na de bevalling verhuizen.
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis)
Ziekenhuis, omdat ik bij de 1e met een keizersnee bevallen ben.
10. Waar kom je vandaan ?
Hardenberg (OV)
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ?
Neej, samenwonend.
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ?
23 oktober
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ?
Het was niet gepland, dus we waren er nog niet weer mee bezig.
14. Verloskundige of gynaecoloog ?
Verloskundige, en de laatste 4 weken bij de gynaecoloog
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ?
Matig. Maar één weekje misselijk geweest, en verder ging het supergoed, maar heb sinds een paar dagen weer last van zwangerschaps-ischias. Dus het gaat nu wat minder.

Groetjes Marissa (16wkn+4dgn)

en dan nog deze 2 vragen

16. wat doe je voor werk of blijf je thuis?
Verzorgende IG in een verpleeghuis. (tijdelijk contract t/m juni dit jaar)
17.en wat doe je als de baby er straks is.
Dan ben ik invalkracht en kan ik zelf een beetje mijn dagen invullen en opvullen qua werk.

quote: czaar schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2009 16:04:19'));

Hey wat een leuk idee zeg..... hier wil ik ook wel aan meedoen!!

1. Hoe oud ben je ? 24
2. Uitgeteld op ? 6 oktober
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ? 1ste kindje, en ook maar 1tje op komst
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? ja een jongetje
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ? ja nekplooimeting en nav vruchtwaterpunctie ( met goede uitslag)
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? natuurlijke
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? ja
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? babykamertje staat al klaar, moet alleen nog verder aangekleed worden.
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) als het even kan graag thuis. Ik houd niet zo van ziekenhuizen.....
10. Waar kom je vandaan ? Den Bosch
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ? Ja 06-06-2008
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? heb om een of andere reden 23 sept in mijn hoofd
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? 4e maand waren we in verwachting
14. Verloskundige of gynaecoloog ? verloskundige
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? Eigenlijk kan het niet beter, alleen last van bi

Ik mis nog 2 vragen. geloof dat deze over het werk gaan...

Zit op dit moment in de WW ivm reorganistie binnen het bedrijf. En tja, werk vinden tijdens je zwangerschap valt niet mee, en nu al helemaal niet niet ivm die BI

Groetjes Miranda

wat leuk dit!

1. Hoe oud ben je ? 23
2. Uitgeteld op ? 23-10-2009
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ? 2de kindje 1 op komst
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? waarschijnlijk weer een grietje
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ? nee alleen echo's
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? ja tot op heden wel
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? nog niks gedaan behalve wat kleertjes gekocht
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) thuis omdat ziekenhuis vorige x erg tegenviel
10. Waar kom je vandaan ? heerlen
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ? nee , samenwonend
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? 15 oktober
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? was cadeautje dwars door pil heen
14. Verloskundige of gynaecoloog ? verloskundige
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? veel last van eierstokken die irriteren/ontsteken , veel bandenpijn en combinatie van bekkeninstabilliteit en hernia die opspeelt , en heeeeelmoe verder goed haha

groetjes maurilla

Terug
Bovenaan