elkaar beter leren kennen!

Hoi,

Ik hoor blijkbaar echt bij die ene procent. Ik ben mijn pil nooit vergeten. Hooguit een uur later als normaal.. maar vergeten nooit. Ik  heb de allerlichtste pil,  omdat  mijn humeur er erg  door de hormonen wordt beinvloed. Vandaar dat ik altijd extra goed ermee omwilde gaan. Maar toen  ik bij de verloskundige kwam en vertelde welke pil ik gebruikte (marvelon), zei zij: 'Van die pil heb ik nog nooit gehoord dat iemand er door heen is zwangergeraakt.'

nou ja.. dan ben ik dus echt die ene procent ;)

groetjes

de pil werkt ook niet op elk lichaam zoals het hoort..
door verschillende testen is er bij mij ook duidelijk geworden dat mijn lichaam niet goed op de pil reageert... de hormonen van de pil worden in mijn lichaam niet goed opgenomen.. (hier kwamen ze na een jaar pilgebruik achter)..
dus ik ben een beetje sceptisch als het gaat om de pil.. ze geven meisjes/vrouwen zomaar de pil zonder dit verder in de gaten te houden... terwijl die 99% alleen zo is als je lichaam de hormonen ook opneemt...
groetjes femster

Hoi,

Ook ik ben gewoon dwars door de pil heen zwanger geraakt. Ik ben het ook helemaal met femster eens. Je krijgt de pil en verder word er niet meer gekeken of het uberhaubt wel de goede pil is voor jou. Ik ga als de kleine is geboren ook zeker goed nadenken welke anticonceptie we nu gaan gebruiken.

Groetjes

Suzanne

quote: czaar schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2009 16:04:19'));

Dames, ik heb dit gekopieerd van de juli mama`s omdat het onwijs leuk is! dus doe mee en vul de onderstaande vragen in!

1. Hoe oud ben je ? 33
2. Uitgeteld op ? 2 oktober
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ? 2e kindje
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? nee, en dat willen we ook niet weten
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ? nee
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? natuurlijke zwangerschap
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? nee zijn we nog niet uit. Heeft de vorige keer geduurd tot de dag van de bevalling. Hoop deze keer wel eerder.
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? baby kamer is zo goed als klaar, wat kleine dingen. De kamer van de oudste moet nog het één en ander aan gedaan worden.
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) ziekenhuis, dit omdat de eerste met een keizersnede geboren is.
10. Waar kom je vandaan ? Zuid-Holland, in de buurt van Rotterdam
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ? Ja getrouwd, 24 september 2004
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? volgens mijn man op onze trouwdag
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? ronde 1 was het raak
14. Verloskundige of gynaecoloog ? ik begin bij de verloskundige en vanaf week 36 naar de gynaecoloog
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? tot nu toe verloopt alles goed. Ik maak me wel meer zorgen als bij mijn eerste zwangerschap.

groet czaar

Ik werk in het onderwijs en dat blijf ik na de bevalling ook doen. Ik neem eerst ouderschapsverlof en werk dan een jaar 2 dagen en na het ouderschapsverlof ga ik drie dagen werken. Mijn moeder komt twee dagen oppassen en als ik weer drie dagen ga werken dan weet ik nog niet wat ik die ene dag ga doen. Ik had een leuke oppas  maar die  stopt ermee helaas.

1. Hoe oud ben je ?25
2. Uitgeteld op ?31-10-2009
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ?eerste kindje
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ?ik weet het geslacht niet en wil het ook niet weten
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ?nee
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ?natuurlijke zwangerschap
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?ja voor beide geslacht hebben we al een naan
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ?hebben al heel veel spulletjes gekocht en de grote dingen zijn allemaal al besteld
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis)het liefst wil ik thuis bevallen dat lijkt mij het prettigst
10. Waar kom je vandaan ?uit friesland
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ?niet getrouwd wel samenwonend
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? geen flauw idee ik zie het wel
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ?ben gestopt met de pil en het was meteen raak
14. Verloskundige of gynaecoloog ?verloskundige
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ?tot nu toe erg relaxed. ben niet misselijk geweest alleen heel erg moe. maar dat is nu al weer bijna voorbij

16. wat doe je voor werk of blijf je thuis  ik ben verzorgende in de thuiszorg en werk minimaal 18 uur in de week    
17.en wat doe je als de baby er straks is.ik ga proberen weer als vanouds terug te keren met dus 18 uur in de week werken.

Terug
Bovenaan