elke luier verschonen is een gevecht, wie herkent dit?

Zeer herkenbaar!!!
Als ik Jules op de commode leg wordt hij driftig, een vriendin herkende het probleem en haar advies: Huggies !!!!
Dat zijn broekjes, dus als Jules alleen geplast heeft trek ik de vieze luier uit, maak alles staand schoon, en dan de Huggie aan, vindt`ie heel fijn, hoeft hij niet te liggen.
Alleen als hij gepoept heeft moet hij wel even liggen, maar zodra hij schoon is mag hij weer staan.
Hopenlijk heb je iets aan de tip, succes!!!!

Groetjes Cojja, mama van Jules 11-05-2007
 
Zeer herkenbaar!!!
Als ik Jules op de commode leg wordt hij driftig, een vriendin herkende het probleem en haar advies: Huggies !!!!
Dat zijn broekjes, dus als Jules alleen geplast heeft trek ik de vieze luier uit, maak alles staand schoon, en dan de Huggie aan, vindt`ie heel fijn, hoeft hij niet te liggen.
Alleen als hij gepoept heeft moet hij wel even liggen, maar zodra hij schoon is mag hij weer staan.
Hopenlijk heb je iets aan de tip, succes!!!!

Groetjes Cojja, mama van Jules 11-05-2007
 
Zeer herkenbaar!!!
Als ik Jules op de commode leg wordt hij driftig, een vriendin herkende het probleem en haar advies: Huggies !!!!
Dat zijn broekjes, dus als Jules alleen geplast heeft trek ik de vieze luier uit, maak alles staand schoon, en dan de Huggie aan, vindt`ie heel fijn, hoeft hij niet te liggen.
Alleen als hij gepoept heeft moet hij wel even liggen, maar zodra hij schoon is mag hij weer staan.
Hopenlijk heb je iets aan de tip, succes!!!!

Groetjes Cojja, mama van Jules 11-05-2007
 
Hallo,

hier ook herkenbaar hoor!
Dylano doet steeds vaker moeilijk met het verschonen of aankleden.
Ik denk dat hij zich te groot voelt om te liggen ofzo?? Maar goed... Het moet toch gebeuren.
Ik probeer hem ook zoveel mogelijk af te leiden, en geef hem iets in zijn handje. Dat help wel enorm hoor! Maar soms niet, en dan is hij het echt beu (moe), dus dan doe ik het echt snel.

Liefs Debby.
 
ZO HERKENBAAR!!!

Rik wil alleen maar draaien, zitten en staan!!!

Ik hoop nog steeds dat het snel overgaat. Vanmiddag nog met zwemmen, dan is het dus echt hel om hem op een handdoekje een schone luier aan de geven!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07
 
hoi
oja dat is hier ook zo,anouk wil ook gaan zitten en kruipen,ze blijft geen tel stil liggen.probeer haar dan maar wat af te leiden en dan snel de luier te verschonen

gr petra
 
pff ben blij dat ik dus ook niet de enige ben!
maar hier precies hetzelfde hoor, even goed afleiden
met een dingetje en dan megasnel de luier weer
omdoen, maar inderdaad wat een gevecht af
en toe zeg!

groetjes mascha
 
Terug
Bovenaan