elke luier verschonen is een gevecht, wie herkent dit?

HEEEL HERKENBAAR! Zodra Mette de commode raakt draait ze zich met grof geweld om. Terugdraaien is totaal kansloos want ze draait gewoon terug. Ze is zo sterk dat ze echt niet onder controle te houden is. Wij werden er gek van. Poepbroeken verschonen moet met 2 man en als je alleen thuis bent tja.. Maaar wij hebben het probleem opgelost. We hebben easy up broekjes van pamers gekocht. Niks geen gedoe met plakkers maar gewoon aantrekken als een broekje en dat gaat ook prima als ze staan.

gr.Ing
 
Hier ook een groot drama
Ik doe het nu maar staand. Heb daar de nodige ervaring al mee vanuit mijn werk. Is wel even lastig maar goed. Het verschonen van een poepluier is wel lastiger. ik geef haar nu mar meteen iets in handen wat ze interesant vindt.
succes ermee
gr.daan
 
Goedemorgen, Ik dacht dat het een fase was maar we zijn nu 2.5 jaar verder. In bad en verschonen is altijd een gevecht en een hel. Hij krijst heel de boel bij elkaar. Ik wil het consultatiebureau benaderen hiervoor en dit gaan bespreken. Hij heeft daarnaast ook driftbuien en luistert voor geen meter maar dat hoort bij zijn leeftijd maar tijdens het verschonen en aankleden heeft hij dus ook een driftbui. Iets om handen geven heeft geen zin want dat gooit hij op de grond. Iemand tips en/of ervaringen want ik weet het niet meer. Dank je wel en ik hoor het graag! Groetjes
 
Ik geef mijn dochter ook iets in haar handen. Ze vind de tubes erg leuk om op te kauwen. Anders jankt ze alles bij elkaar en wil ze constant omhoog.
 
Terug
Bovenaan