Ellendige lange cyclus na stoppen pil

[quote quote=10547242]Hallo, Ik had ook een vraag. Ik weet dat onregelmatige cyclussen normaal zijn en best even kunnen aanhouden. Maar kan het van kort naar lang gaan? De eerste keer dat ik gestopt ben met de pil duurde het 7 weken tot mijn eerste menstruatie. Die was gewoon 5 a 6 dagen. Daarna werd het 6 weken, toen 5 weken maar nu zit ik alweer in de 6de week en ik ben nog niet ongesteld maar voel ook niets. Vaak heb ik normaal op de dag zelf of ervoor wel een beetje last van krampen maar goed kan ook zijn dat ik er nu teveel op let en het dus niet zo voel als anders. Kan het zijn dat de cyclus nu weer na 7 weken gaat? En is dat normaal of blijft het normaal wel onregelmatig maar de ene keer 4 andere keer 5 omdat dit mijn kortste cyclussen zijn?[/quote]
Ik heb een beetje hetzelfde. Begonnen met 52, toen 42, toen 36 en de laatste cyclus weer 50. Nu op dag 32 en nog geen eisprong gehad. 
 
 
 wat rot zeg! Ik weet helaas ook niet zeker of ik een eisprong heb gehad of niet. Ben wel iedere keer echt ongesteld geworden, geen doorbraakbloeding ofzo. Had gehoopt dat alleen de start de langste cyclus had en dat het erna steeds korter werd en dan tussen die een beetje schommelde. Niet van 5 weken ineens weer naar 7. Bedoel van de ene kant is het fijn want ik heb echt een heftige menstruatie dus vaak na de wc en extra opletten hoe je loopt/zit dus dat dat niet snel weer hoeft is niet zo'n ramp haha. Maar gezien we toch graag willen proberen voor een kindje is dat lastiger omdat je zo niet eens weet wanneer je de grootste kans hebt...
 
Terug
Bovenaan