Ellendige lange cyclus na stoppen pil

Terwijl ik dacht dat mijn eisprong was rond dag 18/19 (elastisch slijm en lage buikpijn), zitten we toch alweer op dag 34 van deze cyclus... zó frustrerend dit! 
 
@Nvlinder: Wat vervelend! Maar meestal is het 14 dagen vanaf je eisprong dat je ongesteld word? Je bent daar al voorbij. Heb je al een zwangerschapstest geprobeerd?
 
@caramel
precies, daarom is het ook zo frustrerend dat er maar niks komt! Ik heb vorige week donderdag een early test gedaan omdat ik met andere klachten naar de dokter ging. Die was negatief. 
Ik kan me overigens ook eigenlijk niet voorstellen dat mn test positief zou zijn, aangezien onze babyplannen nog een beetje on-hold staan door een eerder geboekte zomervakantie en we dus eigenlijk altijd nog een condoom gebruiken. 
één keer hebben we deze maand een "voor het zingen de kerk uit" gebruikt, dus het zóu in theorie daar van kunnen zijn, maar hoe groot is die kans.... 
ik heb voor mezelf nu gesteld dat als ik zaterdagochtend nog niet ongesteld ben geworden, dan ga ik nog een nieuwe test doen. 
 
Net een test gedaan, maar die was negatief. Had ik eigenlijk ook wel gedacht..
maar waaaaaarom ik dan op dag 37 nog steeds niet ongesteld ben is mij een raadsel! 
 
@Nvlinder, het is heel goed mogelijk dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Dit kan soms wel tot een jaar duren. Heb je wel eens ovulatietesten gebruikt? Die zijn betrouwbaarder om je eisprong te meten dan eventuele lichamelijke klachten zoals cervixslijm en buikpijn
 
Toevallig deze cyclus, maar daar werd ik ook niet wijzer van. Op dag 16/17 een licht streepje, toen dag 18,19,20 helemaal niks en daarna weer een licht streepje, maar geen piek. Toen ik donderdagmiddag nog een ovulatietest deed, omdat ik het allemaal niet meer wist, was die wel echt spierwit. 
 
Toen ik stopte met de pil, was ik na 55 dagen ongesteld die keer erna 64 dagen en toen 45 en toen 27 en toen 30 en toen zwanger  
Duurde vreselijk lang. Ben daarna niet meer met de pil gestart. 
 
Ik had ook lichte hoop vorige maand, helaas toch weer ongesteld na 32 dagen, wel blij dat er nu enige regelmaat in lijkt te zitten.. op naar volgende ronde. Vorige maand geen positieve ovulatietest gevonden, merkte dat t me ook te veel bezig hield dus deze maand ga ik t niet gebruiken. Ben benieuwd...
 
Terug
Bovenaan