Ellendige lange cyclus na stoppen pil

[quote quote=10535409]Ik had ook lichte hoop vorige maand, helaas toch weer ongesteld na 32 dagen, wel blij dat er nu enige regelmaat in lijkt te zitten.. op naar volgende ronde. Vorige maand geen positieve ovulatietest gevonden, merkte dat t me ook te veel bezig hield dus deze maand ga ik t niet gebruiken. Ben benieuwd…[/quote]
fijn dat er bij jou een ritme in begint te komen! Ik ging van 52 naar 42, toen 36 en nu zit ik alweer op dag 38 en tot op heden niks. Die hoop dat ik na een half jaar stabiel zou zijn, is dus niet uitgekomen helaas. 
 
 
Nou, om het allemaal nog minder logisch te maken; ik voelde gisterenavond weer wat dingen die ik vorige maand ook voelde, dus vanmorgen een ovulatietest gedaan en die was dus hartstikke positief?! 
Dag 40 vandaag! 
 
Hallo, 
Ik ben sinds 26 januari gestopt met de pil, ik heb toen mijn 'menstruatie' gekregen, 4 dagen in totaal en sindsdien ben ik nog steeds niet ongesteld geweest. Vandaag zit ik op mijn 37ste dag van mijn cyclus. Al 3 keer getest maar telkens negatief. Gisteren ontdekte ik een licht bruine afscheiding en vandaag een licht roze afscheiding. Zou dit door innestingsbloeding zijn of gewoon mijn menstruatie die gaat komen?  
 
Het kan beide zijn.. misschien later ongesteld?
Innestelingsbloeding is volgens mij wel altijd maar een klein beetje. Ik zou afwachten of het doorzet. Als het niet doorzet over paar dagen nog keer testen!
 
Ik denk dat meteen een cyclus tussen de 221-35 dagen heel rooskleurig is. Dag 37 is dan nog redelijk. Mijn eerste cyclus was 52dagen na het stoppen, dus het kan allemaal nog. 
ik zou inderdaad ook nog even afwachten en dan evt nog een keer testen. 
 
Het is inderdaad menstruatie geworden, 's morgens was het licht roos en naar de avond toe werd het duidelijker dat het menstruatie is.
 
 
Ik had ook cyclussen variëren van 31 dagen tot 51 dagen. Ik ben toen de eerste 14 dagen van mijn cyclus teunisbloemolietabletten gaan slikken. Heb ze 3 cyclussen geslikt. Bij alle 3 de keren op dag 29 een positieve zwangerschapstest. Inmiddels 2 gezonde kinderen en vandaag 31 weken zwanger van nummer 3
 
Hallo,
Ik had ook een vraag. Ik weet dat onregelmatige cyclussen normaal zijn en best even kunnen aanhouden. Maar kan het van kort naar lang gaan?
De eerste keer dat ik gestopt ben met de pil duurde het 7 weken tot mijn eerste menstruatie. Die was gewoon 5 a 6 dagen. Daarna werd het 6 weken, toen 5 weken maar nu zit ik alweer in de 6de week en ik ben nog niet ongesteld maar voel ook niets. Vaak heb ik normaal op de dag zelf of ervoor wel een beetje last van krampen maar goed kan ook zijn dat ik er nu teveel op let en het dus niet zo voel als anders.
Kan het zijn dat de cyclus nu weer na 7 weken gaat? En is dat normaal of blijft het normaal wel onregelmatig maar de ene keer 4 andere keer 5 omdat dit mijn kortste cyclussen zijn?
 
 
Terug
Bovenaan